Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MICHAL200
25 Marzec 2014, 13:29
sprzeglo magnetyczne kompresora
Autor Wiadomość
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 09:33   

TraczU napisał/a:
lukaszkonrad, Akurat dolot w tym miejscu jest sztywny i nie powinno byc problwmu, uszczelnia to oring duzy wiec powietrze sie nie dostanie jesli jest przykrecone na 3 sruby. A jak cos to sprobj wkrecic dluzsza srubke. Np 40-35mm powinno dac rade.

Moglbys mi zrobic zdjecie jak ida podcisnienia pod klapka na przodzie glowicy, na kompressorze i jesli masz jak to za kolektorem ssacym miedzy sciana grodziowa a kolektorem.


chodzi ci o klapkę tę z gwiazdą , zgadza się? bo jeszcze nie rozbierałem tego elementu, kurde ciężka sprawa bo filtr zasłania ale może coś dam rade ogarnąć tylko nie wiem czy dziś bo jade na weekend i mam trocche napięty grafik
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 10:33   

lukaszkonrad, tak tą klapkę, jak byś dał rade byłbym bardzo wdzięczny. Klapke łapiesz od strony chłodnicy od dołu lekko do siebie i schodzi.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 20:21   

mam nadzieje że Ci pomoże coś te foto , niestety nie było już super jasno



a tak wyszła u mnie alokacja przepływki ,

wiem że nie jest to idealne ułożenie tych rurek sylikonowych ale wykożystałem tutaj oryginalne łączniki sylikonowe, tak jak na manualu wrzucanym przez mbmaster'a

z czasem trrzeba bedzie zrobić to na jakichś fajnych czerwonych łącznikach co by pasowało do dekla, jak widzicie wykożystałem cześć obudowy przepływki, na to nasadzona 70mm łącznik od turbo works (czerwony) o średnucy 63mm
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 21:21   

lukaszkonrad, dzieki bardzo :) niestety nie wszystko mamy tak samo :)
mod alokacji dobrze opisany :D
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 6 Czerwiec 2012, 22:51   

to ty TraczU nie masz M 111.973 ? może masz M 111.975

a pochwalę wam się ;)
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 7 Czerwiec 2012, 14:04   

lukaszkonrad, miodzio. nie no silnik mam ten sam, ale u Ciebie niema podciśnien na przedniej ścianie pokrywy głowicy. Są widoczne miejsca na sruby ale tego ustrojstwa brak.

foto-miodzio :D
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
mikey bee
michal

Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 51
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 8 Czerwiec 2012, 21:32   

lukaszkonrad, dzieki za foto na pewno bardzo pomocne. juz zaczynam szukac czesci do przerobki bo zauwazylem ze na zimnym nie chce krecic i dalwi sie dopoki temperatura podskoczy do min 50 stopni...
akurat mi sie udalo zdjac pokrywke przd blokiem i zamontowac zarowke pod przewodami i wisi sobie ladnie wiec powietrzze z chlodnicy troche moze ja chlodzic w cieplejsze dni. :)
pokrywka przykryla wszystko ladnie wiec wyglada jak seria :P
TraczU, jakies wiesci na froncie kolek i testow?
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 17:22   

Jutro oddaje materiał do tokarza i ruszamy z testami, jak dobrze pójdzie to jutro/ pojutrze pierwsza relacja. :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
mbmastermx 
SLK 200K


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Czerwiec 2012, 12:03   

Hello jak tam postępy?
_________________
Mój VIN: WDB1704451F031819
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 14:10   

mbmastermx, gotowe !
Wszystko działa. Zrobiłem trasę na dzień dobry i hula :) narazie prawie 500 km testu i jest wszystko OK. MOC jest fajna, 245/35 18" kręci się do 2 biegu a na seryjnym kole nie chciał zerwać przyczepności.
Koszt wykonania stalowego kółka, ze stali jakościowej do wykrojenia potrzeba 6kg :shock: do tego wycięcie wałka na wymiar, usługa tokarza nie licząc dojazdów itp wyszło 300zl ale powiedział ze 2-gi raz za tyle nie zrobi bo toczenie kółka, nacinanie pasków na wieloklinie rowków na zegery, wiercenie otworów, gwintowanie, czas oczekiwania ok tygodnia max dwa w zależności ile ma roboty z większymi klientami. Trzeba będzie do tego dorzucić jakieś 30 zł dla tokarza. Po materiał mam 20km w jedną stronę ale bywa tak że czasami jestem w okolicy. Myślę, ze jak będzie 400zl z dla Was to nie bedzie krzywdy. Pasek zostaje seryjny bo mimo, że mam swój od nowości, jest juz "plastikowy" to ani razu nie złapał uślizgu. Z tym, że mam nowy napinacz paska, bo podobno trzeba i dobrze go naciąga. Jak coś to nowy Oryginał mam za 200zł, ale były ostatnie 2 sztuki jak kupowałem i jedną wziąłem na zapas mogę za tyle samo odstąpić bo mi nie będzie potrzebna.

Zainteresowani kólkiem na PW:)
pozdr.
Do kolorowych:
Nie jest to ogłoszenie więc chyba nie łamie regulaminu. :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
Ostatnio zmieniony przez TraczU 23 Czerwiec 2012, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mbmastermx 
SLK 200K


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 14:45   

No ok a jakieś pomiary robiłeś w sensie ile do 100km/h?
Cykniesz jakąś fotkę jak to wygląda pod maską?
Czy kompresor głośno wyje?
Czy są wahania obrotów na jałowym?
Czy spalanie się zmieniło?
8)
_________________
Mój VIN: WDB1704451F031819
 
 
maciek20244 
Mck-Nsk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 146
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 14:55   

mbmastermx napisał/a:
No ok a jakieś pomiary robiłeś w sensie ile do 100km/h?
Cykniesz jakąś fotkę jak to wygląda pod maską?
Czy kompresor głośno wyje?
Czy są wahania obrotów na jałowym?
Czy spalanie się zmieniło?
8)
x2
_________________
Mercedes-Benz C230 Kompressor
VIN: WDB2020241F329794
 
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 22 Czerwiec 2012, 15:51   

maciek20244, mbmastermx,
1.fote wrzuce za jakiś czas.
2.przy predkosciach do 120 km/h w trasie nie jest nawet uciązliwy
3.o obrotach pisałem u siebie w temacie jest idealnie jak wczesniej
4.spalanie w trasie wyszlo 9l na 18" wiec jest tak jak było. a nawet mniej o.O

[ Dodano: 23 Czerwiec 2012, 19:02 ]




_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
lukaszkonrad
c124 z 230k

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: wwl
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 16:47   

a tu jeszcze powinna być chyba ta część klinująca , zgadza się? dokręcana na te 3 śruby?
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 17:04   

lukaszkonrad, zostaje stara, daje sobie rade w 100% więc po co kombinować, wystarcza 3 śrubki 5mm jakies 2cm długości.
Koszt byłby dosć wysoki z racji na wieloklin.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,218 sekundy. Zapytań do SQL: 10