Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
syczy mi ! --- ???!!!
Autor Wiadomość
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 20 Maj 2007, 22:58   

Witam.
Nareszcie znalazlem co u mnie syczy po zapaleni silnika :) i jest to regulacja (pompowanie) fotela kierowcy :) i mam takie pytano pod fotelem idzie rurka :) jedna z fotela druga z podlogi pewnie trzeba je połączyć ale przy koncowce z fotela jest jakies plastikowe cos jakby jakas wtyczka ale przy tej rurce z podlogi nie ma nic :) jak proboje wlozyc ta rurke to nawet fotel zaczyna sie troche pompowac :) ale wiekszosc powietrza ucieka i syczy :P moze ktos zrobic zdjecie jak to wyglada u niego jak te rurki maja byc polaczone ??

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21 Maj 2007, 00:28   

lojek napisał/a:
ale normalnie działa ci regulacja świateł?

Wszystko w najlepszym porządku. Regulacja opuszczania działa bez zastrzeżeń.

[ Dodano: 21 Maj 2007, 00:36 ]
grzesiekx, Najlepiej wymontować fotel i będzie jak na dłoni. Rurka jedna dochodzi do fotela (czarna skrzyneczka pod fotelem) a stamtąd idzie do sterownika tego przy fotelu. On rozdziela na 4 rurki prowadzące do konkretnych poduszek. Ja wymontowałem fotel , podłączyłem rurke ,włączyłem zapłon i nasłuchiwałem bo gdzieś uciekało powietrze.Okazało się że jedna z rurek była przetarta. Otwór zakleiłem POXIPOLEM i już rok czasu mam spokój.Pompuje extra.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 22 Maj 2007, 10:25   

oliva, ja chce tylko zobaczyc jak te rurki sa polaczone ze soba ta co z podlogi idzie z ta co z siedzenia wychodzi takie biale. Jak ktos moze jakies zdjecie zrobic to bym byl wdzieczny :)
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
misza1 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 258
Skąd: Chorzow
Wysłany: 18 Maj 2011, 22:15   

odgrzewam kotleta ale...

widze ze problem byl poruszony a końkretnej odpowiedzi nie uwidziałem :P

a wiec:

lojek napisał/a:
A ja mam inne pytanie ale tez dotyczące regulacji świateł a mianowicie gdy mam czujnik na "0" to w trakcie dodawania gazu/przyspieszania światła obniżają sie samoczynnie i po zdjęciu nogi z gazu wracają do swojego pierwotnego ustawienia.
Czy mam cos uszkodzone? Dodam tylko że jak silnik pracuje na wolnych obrotach to wszystko jest ok.


noo i wlasnie u mnie tez wystąpil ostatnio taki problem :-P

wczesniej bankowo tego nie bylo a teraz jest i o ile w miescie nie przeszkadza to poza miastem jest irytujace swiecenie 2m przed maskie :-P

czy ktos juz wie o co w tym chodzi??

dodam ze zaglowki chowaja sie normalnie, silowniki od regulacji sprawne, przełacznik wyciągnąłem bo ciutke przepuszcza i zmostkowalem dwa przewody ale dalej wielka czarna d... :roll:
_________________
W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Maj 2011, 22:32   

Im bardziej odchylona przepustnica tym ciśnienie w kolektorze rośnie (podciśnienie spada) dążąc do zera. Energia potrzebna na uniesienie reflektorów brana jest właśnie z tego podciśnienia - im wyższe tym wyżej mogą się odchylić lustra. Żeby reflektory nie pływały zależnie od położenia przepustnicy stosuje się regulator (0-3) podciśnienia oraz zasobnik podciśnienia - dostępny pod prawym błotnikiem. To pewnie jego przyczyna. Może pęknięty któryś wężyk itp.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wojtass 

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Radzionków
Wysłany: 18 Maj 2011, 22:46   

hmm przed liftowe tez mialy ten zasobnik ?bo ja w mojej widze ze przewod leci z kabiny do lampy i nie ma tego zasobnika ...
_________________
ex: special series W202 2.2 Sport "DTM-edition" '95 r.
WDB2020221F234835

W211 E280 avantgarde
WDB2110541A861157
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Maj 2011, 23:25   

Ja go mam u siebie i jest to podlaczone pod rozdzielnik podciśnień przy komputerach - w prawej komorze przy szybie
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Tomek_73

Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Październik 2011, 19:23   

I u mnie od jakiegoś czasu pojawił się ten syczący odgłos, dzięki informacjom z tego tematu udało mi się ustalić na początku że jest to wina właśnie układu regulacji wysokości świateł.

Pierwsza inspekcja nie dała jednoznacznych informacji co konkretnie jest uszkodzone, a wystarczyło dotknąć wtyku przy lampie i mimo że wyglądał ok, to był nieszczelny i przy lekkim dotknięciu od razu się ułamał.

Koszt takiego "kolanka" w serwisie MB to ok 10zł

Na zdjęciu to część numer 59, tylko to chyba wersja po lifcie bo u mnie konkretnie ta część wygląda jak element 68.
Najważniejsze że nie syczy i działa regulacja świateł.

syczy.gif
Plik ściągnięto 720 raz(y) 55,74 KB

_________________
WDB2020181A356080
 
 
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Październik 2011, 22:05   

Ten dźwięk też jest u mnie słyszalny, dokładnie pękło mi to samo kolanko przy wymianie lamp i nie mam podłączonej regulacji. W efekcie syczy przy pokrętle wysokości świateł. Nie mogłem fachowo sprecyzować nazwy tej części, także wielkie dzięki za namiary :)
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Luty 2013, 12:15   

Nie zakładam nowego tematu, może ktoś mnie naprowadzi, bo nie mogę znaleźć źródła.
Otóż maska otwarta, silnik uruchomiony. Cięgnem dodaję gazu i puszczam.
W okolicy prawego przodu coś syczy przez chwilę i milknie. I tak za każdym razem.
Wygląda to na nieszczelność w dolocie, ale nie mogę zlokalizować źródła.
Mechanik zdjął dolną osłonę posprawdzał okolice turbiny i nic tam nie znalazł. Nie miał czasu na odkrywanie intercoolera, ale stwierdził na słuch, że raczej nie tam jest źródło.
Nie chcę rozbierać połowy auta.
Może macie jakieś sugestie gdzie dokładniej szukać.
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 7 Luty 2013, 12:17   

podciśnienie, szukaj fioletowego przewody
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 7 Luty 2013, 13:14   

maurycy, filetowy jest od regulacji wysokości świateł wiec na pewno nie. bo syczy przy dodawaniu gazu :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Luty 2013, 13:44   

TraczU napisał/a:
maurycy, filetowy jest od regulacji wysokości świateł wiec na pewno nie. bo syczy przy dodawaniu gazu :)

Dokładnie tak. Regulacja działa i nie wchodzi w tryb awaryjny.

[ Dodano: 8 Luty 2013, 12:21 ]
Dzisiaj osłuchałem go porządnie, i... Wszystko wskazuje na dziurawy intercooler.
Znad zderzaka najbardziej słychać to syczenie i chłodnica klimy ma na dole tłustą plamkę.

[ Dodano: 27 Luty 2013, 15:11 ]
Ok. Intercooler wymieniony (miał nieszczelnośi), rura dochodząca do coolera też...
Ale syczy dalej po puszczeniu gazu...
Może ktoś sprawdzić u siebie czy po odpuszczeniu gazu przez chwilę (ok 2 sek.) syczy (prawy przód - okolice filtra powietrza).
Dźwięk upuszczanego lu zasysanego powietrza.
Boję się, że szukam dziury w całym...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Dvorzoo 

Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 13
Skąd: K-ów
Wysłany: 16 Sierpień 2013, 02:40   ?

A więc i mi teraz zaczelo syczec przy regulatorze polozenia swiatel przy dodawaniu gazu. I w ziazku ztym mam pytanko co ma nieszczelnosc przy lampie do syczenia przy regulatorze?!?! Dodam ze lampy sie podnosza regulacja dziala ale po zgaszeniu silnika lampy opadaja , wczesniej tez opadaly ale nie syczalo..
Pozdrawiam
_________________
Mercedes C-180 Elegance 1994
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 21:05   

badmojo, a to nie zawór upustowy? Jest BOV w CDI czy inaczej rozwiązali bezwładnośc turbo?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,164 sekundy. Zapytań do SQL: 11