Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Axwell
13 Sierpień 2012, 11:31
Z w202 na coś większego...
Autor Wiadomość
godzio 
duży może więcej

Pomógł: 36 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 301
Skąd: żorek
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:01   

Verso to już inna bajka pojemnościowo ale w sumie to brzydki jest :mrgreen:
_________________

 
 
TAQ 
sto(L)ica


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1872
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:04   

godzio, zdecydowanie ladniejsze niz wspomniane Viano/ Sharan itp ;) wg mnie jest spoko ;)

Sorry.... nie Avensis Verso tylko Corolla Verso o to mi chodziło ;)
_________________
Przyhamuj mordę i nie gadaj więcej nic
I niechaj każdy wie: kto na nas szarpie się,
To zara bokiem mu to wyjdzie - może nie?
Na Warszawiaka nie ma cwaniaka -
Chcesz z nami zacząć to se trumnę wcześniej kup
 
 
 
bongorno 
Only MB

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 142
Skąd: Redditch UK
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:11   

TAQ , ostatnio jeżdzę właśnie avensis II 2l w dieslu . Wygodny pojemny samochód wózek wchodzi bez problemu , bo to też od niedawna przerabiam . Nic tylko leje ropę i wymieniam co trzeba i nic po za tym . Ostatnio wymieniłem dwumasę i sprzegło bo 200tyś stukneło koszt 499funi w serwisie Toyoty wiec tragedii nie ma. 116 kucy wystarczy do jazdy po mieście i rozbujania się na trasie, spalanie 5 trasa 7-8 miasto. Ostatnio do Polski jechałem samochód płynie po prostu. Minus nic nie trzeba przy nim grzebać :) ))))) zaczynam tesknić za celiną :D :D :D :D :D :D :D :D
_________________
Dylemat Faceta. Skrytykować jej jazdę i uratować kilka istnień czy mieć szanse na wieczorny seks?
Poszukujący.......
 
 
godzio 
duży może więcej

Pomógł: 36 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 301
Skąd: żorek
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:18   

Jeżeli nie odstręcza cię Ford to może Mondeo w liftbeku .
_________________

 
 
TAQ 
sto(L)ica


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1872
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:26   

godzio, mając taki wybór to ford odpada... poza tym jezdzilem sluzbowym dieslem forda i nie zdzierżę że to pracuje jak traktor ;)
_________________
Przyhamuj mordę i nie gadaj więcej nic
I niechaj każdy wie: kto na nas szarpie się,
To zara bokiem mu to wyjdzie - może nie?
Na Warszawiaka nie ma cwaniaka -
Chcesz z nami zacząć to se trumnę wcześniej kup
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 22:59   

TAQ, jak chcesz naprawdę rodzinny samochód czyli ma dużo miejsca i dobry rok a przy okazji dużo bajerów to faktycznie. Bierz francuza albo innego dziwaka. Będziesz miał dobry rok, dużo gwiazdek, duży bagażnik, w ogóle wszystko będzie duże. Tylko za każdym razem jak będziesz do niego wsiadał to w głowie "kiedy wysiąde". BMW czy Mercedes to zupełnie inna liga przyjemności z jazdy. A od sprężystego zawieszenia w Peugeocie można się porzy... nie wspominając o zerowej możliwości z szybszej jazdy po łukach, bo się sprężyste zawieszenie odrywa. Czego na pewno nie można powiedzieć o samochodach Premium a zwłaszcza o E39 które jest w tym rozdaniu moim faworytem. Jeśli W210 designem nie przekonuje. Tylko E39 będzie bardziej zabawkowe, bardziej "new-look" w stosunku do Mercedesa, ale przynajmniej sprawiało dużo przyjemności z jazdy.

PS. Jeździłem 407 w SW.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 23:10   

TAQ, tak jak pisze Camel i pisałem wcześniej, e39 jest również moim faworytem, bo skoro zmieniać auto z w202 to czemu na "gorsze" jeśli cenisz sobie pewnośc i precyzje prowadzenia to e39, w dodatku e39 dostarczy przyjemności z jazdy a nie bedzie tylko zjadać kilometry, jeździłem 406 i citroenem C5 i oba wg mnie są średnie a na pewno bez porównania do bmw 5. W dodatku jeśli piszesz o 3.0D czyli R6 które w ogóle nie pracuje jak diesel to ciężko bedzie znaleźć godnego konkurenta, skrzynia manualna jak przystalo na BMW bardzo precyzyjna. myślę, że nawet w210 wymięka pod każdym względem. Ceny częsci do BMW nie są złe, porównywalne do MB.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Czerwiec 2012, 23:19   

Jak Mercedes to automat, jak BMW to raczej manual, bo skrzynie automatyczne są dobre ale nie rewelacyjne. To jest dokładnie to samo co montują w A6 ZF 5HP19 z różnicą gdzie wychodzi gira napędowa. Jak się przyzwyczaiłeś do leniuchowania to bierz automat, byle dobrze pracował od zimnego do gorącego i miał pewny stan oleju. Po zakupie natychmiastowa zmiana.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Jajcek 
Jajcek

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2114
Skąd: WWA Praga Polnoc B7
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 02:14   

to i ja sie wypowiem ;
W210 - myślę , ze jeśli wózek będzie składany to powinien wejść do kufra (ja mam spora zabudowę w bagarku a w drodze do Polandii 4 walizki weszły) miejsca na 5 osób wystarczająco, silniki - oczywiście pomijam temat tabu ( diesel - nigdy , gaz - mój boże itd) wydaja sie pasować do auta, może poza 2.0 , które wg mnie jest za słabe ( ja mam 2.6 V6 , brak rewelacyjnych osiągów , ale nie ma na co narzekać), auta są również całkiem dobrze wyposażone.
Minusy - zdecydowanie jako 1 znalezienie zadbanego egzemplarza... a z własnego doświadczenia podobne do C: rdza ( robiłem 4 nadkola , a auto ma 'dopiero' 10 lat), miałem wyciek spod uszczelniacza walu korbowego i póki co to tyle...
koszty eksploatacji : nie mam gazu , auto pali ok 15l na 100 po mieście, ok 8l w trasie (oczywiście przy spokojnej jeździe), wymiana oleju - wchodzi prawie 8 litrów , wiec wszystko zależy czym chcesz zalać, 12 świec może być kosztowne...
ale podobnie było w C wiec myślę, ze spokojnie mogę Ci polecić W210
co kombi - jak stoi na ładnym obuwiu wygląda całkiem całkiem...rzecz gustu
Co do innych aut - C5 - ja jestem fanem Cytrynek od wielu wielu lat wiec moje zdania będzie na tak (tylko jeśli C5 to tylko Mk2 )
Avensis - tutaj sporo taxsiarzy nimi jeździ , bardzo sobie chwalą
Mazda 6 w kombi - mi sie podoba, no i to Madzia wiec raczej bezawaryjna
406 - koncern PSA, wiec prawie to samo co C5
może jeszcze Pasek ?
_________________
Zobacz moje EX C
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=13899
Moje Oczko w głowie
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=14827
Xenia
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=15403
AX - 300 ojro :-)
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=21051
 
 
 
robert-c180 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 241
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 03:19   

Czyli możemy zakładać, że silnik v6 2.4/2.6 to jakiś nieudany(starszy?) ekspetymentalny prototyp modelu silnika mercedesa? Jeżeli ma pojemność 2400, ma 12 świec, wchodzi sporo oleju, to po co zostało wprowadzone 2x więcej świec? skoro mocą nie przekracza tych samych pojemności innych aut z rzędowym silnikiem, tą samą pojemnością, 2x mniejszą ilością świec i tymi samymi lub nawet lepszymi osiągami? Chciałbym poznać historię powstania tego silnika i osobę która go zaprojektowała.
 
 
Dżony 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 598
Skąd: Polska B
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 07:20   

:lol: Możecie mi wytłumaczyć w jaki sposób układ wielowahaczowy może się odrywać na zakrętach? przecież jego głównym założeniem jest to by nie tracić kontaktu z nawierzchnią w żadnym wypadku, w przeciwieństwie do belki skrętnej.
A w 407 i z przodu i z tyłu mamy wielowahacz.
W TG zabrali 407 na tor i jak widać nawet Hammond był zadowolony:
http://www.youtube.com/watch?v=KOOqTr4JSDo a jego skala porównawcza jest bez obrazy ale większa niż każdego z nas albo http://www.honestjohn.co....ugeot/407-2004/ "Good, sharp steering and handling." :wink:
Dzięki bardzo dużej sztywności konstrukcji np. w Clio Sport zawieszenie na ostrzejszych wirażach się odrywa dzięki czemu można zacieśnić i szybciej przejechać zakręt i to jest zaleta przy szybszej jeździe.
W 407 niestety aż tak dobrze nie ma, poza tym porównuję do W202.
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 08:53   

robert-c180 napisał/a:
to po co zostało wprowadzone 2x więcej świec?
aby spaliny były zdrowsze, a układ "v" daje większą łatwość lokowania silnika byle gdzie.
 
 
TAQ 
sto(L)ica


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1872
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 09:48   

No dobrze w sumie podsumowując jakoś pierwszą część tego to co dla mnie, na co patrzeć:

w210 - sedan jeżeli przymierzę wózek, kombii jak będzie w dobrym stanie - raczej diesel z mocniejszym silnikiem 2.7 lub 3.2, ciężko z dobrym egzemplarzem.

e39 - dla mnie narazie faworyt. bardzo fajny samochod i mozna go znalezc w dobrej wersji, plus - tył napęd

Toyota Avensis - bezawaryjność i dobre opinie

Mazda 6 - to samo

Superb - to samo co z w210 w sedanie jeżeli chodzi o pojemność bagażnika.

i na tym w sumie będę się skupiał, chociaż jak ktoś wpadnie na coś innego to chętnie poczytam ;)
_________________
Przyhamuj mordę i nie gadaj więcej nic
I niechaj każdy wie: kto na nas szarpie się,
To zara bokiem mu to wyjdzie - może nie?
Na Warszawiaka nie ma cwaniaka -
Chcesz z nami zacząć to se trumnę wcześniej kup
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 10:48   

Jak chcesz Superba to weź A6. Lepsze auto. Lepiej wykonane. Lepsze wyposażenie. Technika identyczna.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 11 Czerwiec 2012, 10:58   

pomysl nad mondeo st220 w kombi ....
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,089 sekundy. Zapytań do SQL: 7