Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
noszę się z zamiarem dokupienia czegoś z ASB
Autor Wiadomość
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 2 Lipiec 2012, 22:08   

madzara31 napisał/a:
topol, 124 powiadasz :D Trzeba należeć do wąskiej grupy która zmienia :mb: na starszy model. Moje 202 stoi w garażu, bo jazda między 124 a C to przepaść. 124 płynę, biegi skrzynia wrzuca z kliknięciem jak jojstik w nintendo, łańcuch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: luz na łańcuchu - ale jaja.Najpiękniejsza jest susza na silniku, skrzyni i moście mimo 24 lat i przebiegu :mrgreen: - pisałem jakim. :wink:
Powiecie spalanie :wink: min. 12,5 w mieście, ale jego koszty to paliwo, brak CAN, błędów,g... wartych wiązek i cholera wie jeszcze czego.

popieram. jak ktoś nie miał 124 lub 190 to nie wie co to mercedes.
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 2 Lipiec 2012, 22:35   

madzara31, albo W126... ;)

polofix, znaczy nie wiem co to :MB: bo ja byn wolał W126 lub W112 :D
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 08:01   

madzara31 napisał/a:
topol, 124 powiadasz :D Trzeba należeć do wąskiej grupy która zmienia :mb: na starszy model. Moje 202 stoi w garażu, bo jazda między 124 a C to przepaść. 124 płynę, biegi skrzynia wrzuca z kliknięciem jak jojstik w nintendo, łańcuch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: luz na łańcuchu - ale jaja.Najpiękniejsza jest susza na silniku, skrzyni i moście mimo 24 lat i przebiegu :mrgreen: - pisałem jakim. :wink:
Powiecie spalanie :wink: min. 12,5 w mieście, ale jego koszty to paliwo, brak CAN, błędów,g... wartych wiązek i cholera wie jeszcze czego.

Naprawdę, aż taka przepaść między C i E?
Pokaż go w końcu :mrgreen:
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 08:47   

Greg_G napisał/a:
Naprawdę, aż taka przepaść między C i E
Greg_G, Jakim "E" ? :wink: Greg_G, Ja piszę o W 124 pierwszej serii czyli wąskie listwy. Wygląda skromniej, nawet biedniej. Facet co robił mu blachę powiedział "mniej plastiku - więcej mercedesa ". I seria rządzi, mniej koroduje, a wnętrze miażdży prostotą.
 
 
Dżony 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 598
Skąd: Polska B
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 10:18   

No to wbiję kij w mrowisko :wink:
Można też kupić W202 sprzed 95-też nie miał CAN i lepsze zabezpieczenie antykorozyjne.
Znam W203 270CDI z przebiegiem zbliżającym się do pół miliona gdzie w silniku wymieniany był dopiero jeden wtryskiwacz teraz nawet maluchy pokroju 207 potrafią zrobić ponad 400tys. km bez żadnych remontów więc tak bym się tym W124 nie podniecał.
Bo na tle współczesnych aut tego segmentu jest słabym autem, które nie potrafi połączyć komfortu z pewnym prowadzeniem, które ma zbyt słabo wyprofilowane siedzenia, dość wysoki poziom hałasu i niestety nie przystające do klasy zabezpieczenie antykorozyjne.
Nie robiłbym z tego wad gdyby kosztował równie mało jak jego ówczesna konkurencja ale kosztuje tyle(w dobrym stanie) co konkurencja z końca lat 90tych-początków XXI w. a ta dekada różnicy w aucie tej klasy to nierzadko ogromne różnce w przebiegu rzędu kilkuset tysięc kilometrów i po prostu zmęczenie materiału czasem już nie wspominając o postępie w aspektach technicznych.
Jeśli już bym szukał materiału na youngtimera to w mojej opinii(W124 jeździłem sporo ale na dłuższe odcinki e300 i e250D(diesla z litości przemilczę) a Lex'em dwa razy) to zdecydowanie lepiej kupić LS'a.
http://otomoto.pl/lexus-ls400-ls400-C21988502.html
auto bardzo zbliżone cenowo, dopracowane do granic możliwości z legendarnym wyciszeniem i wyjątkowo aksamitnie pracującym układem napędowym.
Prowadzi się równie słabo jak W124 ale komfort jest iście amerykański.
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 11:22   

No to pojechałeś... :evil:

Lexus jest świetnym autem, ale nie ma duszy.
A co do komfortu jazdy i prowadzenian na pewno to nie wyścigówka na wyścigi g?rskie.
I ciekaw jestem ile współczesnych samochodów wytrzyma 20lat.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

Ostatnio zmieniony przez topol 3 Lipiec 2012, 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dżony 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 598
Skąd: Polska B
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 11:38   

To się okaże za 20 lat :twisted:
Mniemam, że podobnie jak teraz te z segmentu A,B,C praktycznie wszystkie skończą na złomowiskach, segmentu D większość i pozostanie trochę starych landar, terenówek i samochodów sportowych. Choć patrząc na to jak społeczeństwo się bogaci w ostatnich latach można przypuszczać, że na szczęście się mylę i zostaną jedynie samochody warte zachowania użytkowane przez kolekcjonerów i miłośników a nie ze względów finansowych.
Do współczesnych samochodów pojawią się zamienniki a większość mechaników ogarnie ich budowę i znów zostaną "starym dobrym żelastwem" :wink:
W124 ma zbliżony klimat do kazdego produkowane w zbliżonym czasie osobowego Mercedesa, unifikacja była wtedy posunięta do granic absurdu.
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 12:11   

Dżony napisał/a:
Można też kupić W202 sprzed 95-też nie miał CAN i lepsze zabezpieczenie antykorozyjne.
O tym już dawno pisano na tym forum :D
Dżony napisał/a:
270CDI z przebiegiem zbliżającym się do pół miliona
My tu bardziej o latach , a nie przebiegu :wink: Przebieg w kilka lat jest niczym w porównaniu do ilości zaliczonych wiosen.
:idea: Zamienię W 202 na S 123 do jazdy :idea:
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 13:27   

Dżony napisał/a:
Do współczesnych samochodów pojawią się zamienniki a większość mechaników ogarnie ich budowę i znów zostaną "starym dobrym żelastwem"

mechanikę blacharkę czy elektrykę zawsze da sie ogarnąć, ale bardzo wątpię w ogarnięcie elektroniki, zwłaszcza od strony SW.
Ewidentnie samochody w szybkim tempie zdążaja do bycia jednorazówką (także w imię tzw. "ekologii") i ich utrzymanie przy życiu będzię coraz trudniejsze (nie mówię nawet o kosztach).
Dżony napisał/a:
W124 ma zbliżony klimat do kazdego produkowane w zbliżonym czasie osobowego Mercedesa, unifikacja była wtedy posunięta do granic absurdu.

Ale tylko wewnątrz MB i nie sposób go pomylić z czym innym.

Nie tak jak ostatnio było w Saabie, gdzie spora część wyposażenia pochodziłą wprost z Opla, czy Volvo gdzie widać było np. przełączniki rodem z Focusa czy obszyty skórką z logo Astona kluczyk Forda...

Piszesz jako o sukcesie, że 270CDI zbliża się do 500kkm, a dla W124 z 250D to był przebieg, gdzie właściciel nawet się zastanawiał w jakiej kondycji jest silnik tylko lał olej i paliwo i jeździł.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Dżony 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 598
Skąd: Polska B
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 13:34   

Nie jako o sukcesie tylko jako o normie.
Normie nawet dla małych aut.
Zapomniałeś dodać, że ten 250D przez ten czas zużywał o 1/3 więcej paliwa i był praktycznie o połowę wolniejszy niż to 270CDI.
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 16:45   

To już nie jest norma, nie dla współczesnych samochodów, gdzie łańcuch rozrządu na 100kkm (nie mówię tylko o MB) to już nie jest ewenement a przy 200kkm koszty serwisu niebezpiecznie zbliżają się do absurdu.
Dobra, koniec OT.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 17:22   

Z ciekawostek dodam, że dzisiaj wjechało W212 E220 CDI na akcje serwisową wymiany wtyrskiwaczy. Ale niestety nie mogą tego zrobić, bo w magazynach w Polsce i Niemczech już nie są dostępne nowe zamienniki. :lol: :lol:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 17:43   

Camel- napisał/a:
dzisiaj wjechało W212 E220 CDI na akcje serwisową wymiany wtyrskiwaczy
Cyrk.
 
 
bambero 
R129 SL500


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 450
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Lipiec 2012, 22:04   

infosoft napisał/a:
Odpowiedział ze szczerym, głośnym śmiechem - oczywiście Avensis, bo Toyota to Toyota - pewne, niezawodne i nie ma co się psuć !


no pewnie nie ma tam elektroniki itp hehe sypia sie tak samo jak inne auta ja wiecej toyoty nie kupie no chyba ze sprzed 2000roku ale to juz raczej nie wchodzi w grę. Totota to juz nie ta sama toyota co w latach 90 i produkacja w Japoni. tak wiec jak dla mnie nie zabrdzo wie co mowi moze juz poprostu nie te lata i nie te auta co kiedyś ;) ale co tam zawsze mozna trafic na egzemplarz bezawaryjny :)
_________________
EX: C30 CDI AMG.
R129 SL500 98r.
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 4 Lipiec 2012, 14:57   

Najlepsza Toyota to była Carina E. Nieważne czy z Japonii czy z UK. Ja miałem z UK i bez problemu przelatała ponad 320kkm (z czego około 80kkm na LPG) i poszła do ludzi bo nie miała klimy i była sedanem. (A ja kupiłem wtedy Hildę :) )
Następca, czyli Avensis I i kolejne generacje to już nie to. Oczywiście nadal jest to nadal bardzo dobry samochód, ale już częściej występują usterki. Ale nadal nietrudno można kupić bezawaryjną, ale nie jak w Carinie E - tą można było brać nieomal w ciemno. Prędzej się znudziła jak zepsuła. :D
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,139 sekundy. Zapytań do SQL: 9