Skrzynia biegów i małe modyfikacje? |
Autor |
Wiadomość |
BIZONIK5
Pomógł: 39 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1496 Skąd: GD-Osowa
|
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 11:43 Skrzynia biegów i małe modyfikacje?
|
|
|
Witajcie Chciałbym poruszyć temat blokady na mojej skrzyni biegów gdzie mogę tylko mietka na 1 biegu bez ruchu kręcić na ciut ponad 3tyś obr czy jest jakaś możliwość usunięcia tego czujnika ? jeśli tak to jaka?
Mam 2.2D 95koni czy te tak zwane tuningi tego silniku co niby dają 10 koni więcej coś dają naprawdę czy szkoda kasy na takie coś?
Myślałem o zaślepieniu Egr czy to dobry pomysł i mam zdrowego kata którego niechce wycinać czy złącze elastyczne które zamieścił bym przed nim lub za nim coś by dało? tłumik środkowy mam od 2.5D a końcowy 2.2D czy coś daje jakbym dał od 2.2CDI?
Proszę o wyrozumiałość. |
_________________ Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX |
|
|
|
|
konradcz13
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 92 Skąd: Włodawa
|
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 12:51
|
|
|
Jeśli chodzi o to pierwsze to chodzi że max obroty podczas jazdy na pierwszym biegu to 3tyś?
Tuning tego silnika to rzeczywiście zabawa z wydechem jak i dolotem. Jeśli chodzi o dolot to proponuje sportowy wkład filtra powietrza nie żadne stożki. Najprostszym sposobem na kilka koni + to zmiana pompy z lucasa na boscha no i zabawa z dawką na pompie i dostrojenie wtrysków do pompy, znam zaprzyjaźniony warsztat DIESEL SERVICE który robi takie rzeczy od ręki.
Jeśli masz zdrowego kata to i tak do wytnij on sam w sobie jest dużym dławikiem, egr zostaw w spokoju. Nie zastępuj kata żadnym łącznikiem elastycznym tylko tłumikiem rozprężnym lub prostą rurą ale nie jestem pewien które rozwiązanie było by lepsze, trzeba zasięgnąć wiedzy ludzi którzy to robią. |
_________________ Obecnie 2,0 R4
Kiedyś 2,4 V6
|
|
|
|
|
BIZONIK5
Pomógł: 39 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1496 Skąd: GD-Osowa
|
Wysłany: 15 Sierpień 2012, 17:25
|
|
|
Chodzi o to ,że jak stoi w miejscu to masz czujnik jak koła się nie kręcą i nie możesz więcej przygazować niż 3tyś obr jak zaczyna się toczyć to da radę do 4.5 bo do 5 nie katuje. |
_________________ Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sierpień 2012, 09:48
|
|
|
BIZONIK5 napisał/a: | Chodzi o to ,że jak stoi w miejscu to masz czujnik jak koła się nie kręcą i nie możesz więcej przygazować niż 3tyś obr |
Bo i nie ma takej potrzeby
Co do czujnika o którym wspominasz, to nie ma nic takiego w tym samochodzie. Oprogramowanie sterownika silnika o tym decyduje na podstawie sygnału prędkości z czujników ABS. Jesli wymienisz pompę na Bosch'a to pozbędziesz się elektroniki silnika i nurtującego Cię problemu... tylko PO CO ? |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
BIZONIK5
Pomógł: 39 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1496 Skąd: GD-Osowa
|
Wysłany: 16 Sierpień 2012, 10:35
|
|
|
A to oprogramowanie da radę zmienić?
[ Dodano: 3 Wrzesień 2012, 19:04 ]
to jest czujnik na sprzęgle pozdrawiam , na ten moment kupuję wkładkę sportowego filtru powietrza i końcowy tłumik od 2.2cdi lub 2.5td |
_________________ Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX |
|
|
|
|
|