Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
M112 - V6 niechce zapalić - elektronika?
Autor Wiadomość
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 8 Listopad 2013, 00:40   

adikis to stwierdzam że mbsly dobrze prawi :wink:
poprostu lpg glupieje że nie odpaliłeś :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
adikis 


Pomógł: 117 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 1963
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 8 Listopad 2013, 00:42   

mbsly, jutro z rana sprawdzę :wink:
_________________
S202 4.3 V8 ///AMG
Gość sprawdź \|/
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19034
 
 
 
Stefcio

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: poznan okolice
Wysłany: 14 Luty 2014, 19:33   

witam, mam ten silnik w ml320 i sytuacja wygląda tak , trzy tygodnie temu podjechałem na stacje lpg zatankowałem i nie chciał mi odpalić na benzynie, odpaliłem spokojnie na LPg pojechałem do domu, rano już szykowałem się na wizytę w warsztacie a tu odpalił od strzała na benzynie, trzy tygodnie nic się nie działo i dzisiaj problem wrócił, trzy godziny samochód stał i znowu nie chciał odpalić na benzynie, teraz pytanko od czego zacząć diagnozę, czy wymienić filtr i pompę w ciemno ?

a ledwo co dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu gdzie zostawiłem kilka stówek , wymienili mi m.in.drążki kierownicze i najwyraźniej spieprzyli zbieżność bo samochód kiepsko się prowadzi i świeci kontrolka esp, próbowałem kręcić kierownicą w lewo i prawo do oporu ale nie gaśnie
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Luty 2014, 10:47   

Stefcio, Sprawdz pompe paliwa czy chodzi bo to słychac jak wrzucisz na kontrolki
Luknij czy nie urwali ci czujki przy kole
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Stefcio

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: poznan okolice
Wysłany: 17 Luty 2014, 13:35   

winna okazała się pompka, nie było jej słychać a prąd dochodzi, widzę że chińskie pompki bez obudowy po 160 na allegro chodzą a mechanik jakąś za 300 zamówił i już jestem stratny :/

byłem na geometrii, ale kontrolka się wciąż świeciła , trzeba było kierownicą przekręcić max w lewo potem max w prawo aby zniknęła
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17 Luty 2014, 13:42   

Stefcio, To mu odmów niech sobie załozy
niech filtr załozy nowy :!:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Stefcio

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: poznan okolice
Wysłany: 17 Luty 2014, 14:52   

chyba, ze jakiejś lepszej firmy, na intercars jest vemo, może tą zamówił
a filtr też ładny koszt knecht 250 czy 260 zł na allegro z tego co pamiętam, chyba zarazykuje bez wymiany
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17 Luty 2014, 14:56   

Stefcio, Co prawda miałem mniejsza pojemność i kupiłem uzywkie za 50zł i chodził na tym ze dwa lata do czasu sprzedaży

Cos mi tu nie pasi aby filtr paliwowy kosztował tyle
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Stefcio

Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: poznan okolice
Wysłany: 17 Luty 2014, 15:14   

coś takiego wskazuje intercars w swoim katalogu
http://allegro.pl/knecht-...3966413845.html
 
 
Przemek7 

Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Kwiecień 2017, 22:53   

Podpinam się z moim problemem pod ten temat.
model S202, 2,8v6

Zimny silnik odpala pracuje ok 20-30 minut, nagrzewa się do temperatury ok 90 st i gaśnie przez odcięcie zasilania (elektrycznego) pompy paliwowej. Po ok godzinie jest na tyle wystudzony, że zapala i pozwala na ok kilkanaście minut jazdy.
Jakieś sugestie? Temat świeży, jeszcze nie odczytywałem błędów, nie testowałem czujnika temp.
itd.
Gdzie znajduje się przekaźnik zasilania pompy paliwowej?
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Kwiecień 2017, 11:47   

Przemek7, w bagażniku ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,181 sekundy. Zapytań do SQL: 10