Kupię C180 z końca produkcji |
Autor |
Wiadomość |
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 7 Luty 2013, 22:50
|
|
|
Panowie, jest temat spalania gdzie indziej autor może sobie poczytać i tam zadawać pytania, tu raczej konkrety na temat piszcie. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Dżony
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 598 Skąd: Polska B
|
Wysłany: 7 Luty 2013, 22:55
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | 100 km moim 2.2d kosztuje mnie ok 33 zł, ile was kosztuje przejechanie na LPG 100 km, dodam że tankuję normalnie na stacji z dystrybutora i nie jest to żadne czerwone świństwo, szczegółów nie zdradzę a jednak stary diesel w mercedesie to jakoś większy spokój o jego bezawaryjność (pomińmy niby wadliwego lucasa) |
A ile zamierzasz nim robić kilometrów, że ta bezawaryjność jest tak ważna?
500 000 czy więcej?
Mój na LPG od którego podobno silnik wybucha i w ogóle wszystko co złe zrobił 200 000 km gdzie 100 km kosztuje 25zł i jeździe dalej, może nawet jutro się zupełnie rozkraczyć a i tak będzie to mega opłacalne szczególnie, że stare diesle MB są bardzo paliwożerne jak na swoje marne możliwości.
Mam 1.8 - marnie jeździ ale i jego eksploatacja i paliwo jest na poziomie adekwatnym do osiągów w dieslach przed CDI jest nie do przyjęcia, na cholerę mi auto które przejedzie milion bezawaryjnie jak robię 30 000km rocznie?
Kupi kompressora i założy LPG będzie płacił tyle co Wy za eksploatację słabych diesli a radość z jazdy nieporównywalna. |
|
|
|
|
Gniewko20
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 1124 Skąd: TM
|
Wysłany: 7 Luty 2013, 23:22
|
|
|
Dżony napisał/a: | marcinns1991 napisał/a: | 100 km moim 2.2d kosztuje mnie ok 33 zł, ile was kosztuje przejechanie na LPG 100 km, dodam że tankuję normalnie na stacji z dystrybutora i nie jest to żadne czerwone świństwo, szczegółów nie zdradzę a jednak stary diesel w mercedesie to jakoś większy spokój o jego bezawaryjność (pomińmy niby wadliwego lucasa) |
A ile zamierzasz nim robić kilometrów, że ta bezawaryjność jest tak ważna?
500 000 czy więcej?
Mój na LPG od którego podobno silnik wybucha i w ogóle wszystko co złe zrobił 200 000 km gdzie 100 km kosztuje 25zł i jeździe dalej, może nawet jutro się zupełnie rozkraczyć a i tak będzie to mega opłacalne szczególnie, że stare diesle MB są bardzo paliwożerne jak na swoje marne możliwości.
Mam 1.8 - marnie jeździ ale i jego eksploatacja i paliwo jest na poziomie adekwatnym do osiągów w dieslach przed CDI jest nie do przyjęcia, na cholerę mi auto które przejedzie milion bezawaryjnie jak robię 30 000km rocznie? gdzie w 2.0 czy 2.2 D ma się emocje przed każdymi światłami bo trzeba tak ruszyć żeby zdążyć nim znów zapali się czerwone a spalanie 2 razy większe niż np. w 1.6 HDI o osiągach 1.8PB, diesel ma sens jak mało pali. |
Święte słowa. Dodam jeszcze że nie kupuje się diesla jak się go nie potrzebuje zbytnio. Grzechem jest używać go wyłącznie na krótkich dystansach bo to straci całkowity sens. Diesel z reguły ma być ekonomiczny ale jazda po 2-5km i gaszenie go to bezsens.
MICHAL200 napisał/a: | Gniewko20 napisał/a: | Mój mercedes akurat nigdy nie zobaczy gazu. | Jak Cie stac na Pb, to ok, zycze Ci jak najlepiej, ale przypominaja mi sie moje slowa po 4 latach zagazowalem, i uswiadomilem sobie ile wypasu moglbym dolozyc jakbym na poczatku zalozyl gaz. |
Dlatego ja planuje zakup innego auta, które zagazuje i będę nim jeździł tylko i wyłącznie aby się "gdzieś" dostać, a mercedesika zrobi się na laleczkę |
_________________ WDB2020241F410040
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=17718 <-- EX |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 9 Luty 2013, 12:00
|
|
|
Dżony, stare diesle są oszczędne i to nawet bardzo ale pod warunkiem jazdy na długich odcinkach. Na krótkich ta opłacalnośc zanika ale z drugiej strony benzyna z sekwencja również jest nie opłacalna, bo gaz załącza się jak silnik złapie te 30st. C. Osiągi to inna sprawa- wiadomo stary diesel nie umywa się do tego nawet 1,8 |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
blondaas
Dołączył: 10 Paź 2011 Posty: 29 Skąd: Janów Lubelski
|
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 22:37
|
|
|
szkoda że nie ma zdjęcia od przodu bo jakoś tak nie ma konkretnego zdjęcia... zadbany lakier i nie ma celownika chyba momuś się spodobał |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 22:54
|
|
|
z przodu prawa i lewa lampa, coś nie gra, w prawej mniejszy prześwit, w lewej dużo większy, strasznie to rzuca się w oczy, a co mnie dziwi, rocznik 98 a zderzaki i lampy z tyłu przedliftowe ? przednie lampy chyba po małym lifcie, wnętrze poliftowe, coś tu nie gra w dodatku komis, scyzoryk w 98 roku ? |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:01
|
|
|
MICHAL200, lub jakiś wielki ulep bo trochę przed liftem trochę po lifcie |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:03
|
|
|
marcinns1991, a co tam widzisz z polifta ? bo niema nic
nie wygląda źle ale w tej cenie szukał bym po FL. |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:06
|
|
|
TraczU, konsola środkowa, nie jestem pewien czy w małym lifcie była już zmieniona czy w dużym dopiero bo mam przedlifta i ja mam kwadratowe przyciski |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
blondaas
Dołączył: 10 Paź 2011 Posty: 29 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:11
|
|
|
Na pewno jest po małym lifcie. Po dużym lifcie antena była już w szybie, prawda?
Ciężko coś znaleźć :/ |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:11
|
|
|
marcinns1991, po małym licie już zmieniona, po duzym lifcie dodany przycisk REST do dolnego przycisku od obiegu więc jest tak jak być powinno. oczywiście nie dla rocznika 1998 |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:13
|
|
|
faktycznie, czyli tylko rocznik nie gra i to nie zmienia faktu że przód koślawy |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
|