Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja wtryskiwaczy 2.2 CDI
Autor Wiadomość
Ostry 
Damian


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 1038
Skąd: Płock/Słupno
Wysłany: 7 Luty 2013, 21:21   Instalacja wtryskiwaczy 2.2 CDI

Mam pytanko , kupilem uzywane wtryski z 2.2 CDI. Czy zakładając je do siebie musze je programowac przez komp lub wykonac tego typu czynnosci ?
 
 
 
ogon1992 
W202 CDI 125KM Sport

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 7 Luty 2013, 21:43   

U nas w CDI nie ma raczej regulacji dawki paliwa, każdy wtryskiwacz podaje równomiernie z tym samym ciśnieniem, czyli wynika z tego że wymiana wiąże się z wymontowaniem starych i zamontowaniem nowych.

Stare jeżeli nie były nigdy wyjmowane to uwaga siedzą bardzo mocno. I radze dokładnie wyczyścić komorę wtrysku i oczywiście profilaktycznie wymienić uszczelki pod wtryskiwaczami :)

Powodzenia.
 
 
Ostry 
Damian


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 1038
Skąd: Płock/Słupno
Wysłany: 7 Luty 2013, 22:05   

Stare juz sa wymontowane , a nowe czekaja na zalozenie. W uszczelki inowe sruby tez sie juz wyposazylem :)
_________________
Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
 
 
 
ogon1992 
W202 CDI 125KM Sport

Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 7 Luty 2013, 22:13   

To juz wszytko masz gotowe :) Tylko tak jak mówię dokładnie wyczyść komorę montażową wtryskiwacza każdego po kolei dokładnie. Ja do tego używałem najtańszego rozpuszczalnika do pędzli bo niczym innym nie chciała ta smoła zejść. I jeszcze jedno rób to ostrożnie żeby Ci tam w puste komory nic nie powpadało bo dopiero będzie problem.

Powodzenia :)
_________________
S202 CDI 125KM 1999r. Sport
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 7 Luty 2013, 23:06   

Jeśli nowe wtryski masz z tej samej serii co stare (ten sam numer, dokładnie ten sam), to nie będziesz miał problemów. Inaczej może się okazać, że spalanie będzie nieco wyższe, silnik nierówno zapracuje (zwłaszcza, jak każdy wtrysk inny) itp historie... mogą, ale nie muszą...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Ostry 
Damian


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 1038
Skąd: Płock/Słupno
Wysłany: 8 Luty 2013, 22:26   

Wtryski maja ten sam nr katalogowy co poprzednie, tylko wykrecone z drugiego auta.Teraz kolejne pytanie, z odpowietrzaniem ukladu. Uzyskalem poradę, że po wlozeniu i przykreceniu wtrysku nie przykrecac metalowych przewodow , ktorymi biegnie paliwo tylko krecic rozrusznikiem, kiedy zacznie z jednego leciec paliwo dopiero go dokrecic i tak sytuacje powtarzac, az zrobimy to z ostatnim, 4 wtryskiem. Tak to zrobic ?
P.S Poprzedni własciel/e cos juz kombinowali z wtryskami i u mnie zamiast śrub do przykrecenia sa szpilki i nakretki, co lepsze kazda nakretka inna, tylko jedna sie nadaje.Teraz mam mega problem z kupnem odpowiedniej nakretki :P
_________________
Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,078 sekundy. Zapytań do SQL: 6