Problem ze szczękami |
Autor |
Wiadomość |
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2013, 18:57
|
|
|
mlody21989, problem w tym że regulacja skręcona na maxa a klocki praktycznie trą już bęben od środka :/ wróciłem z jazdy testowej i prawe koło jest gorące, stojąc na światłach z górki autko się toczyło wiec nie powinno nic trzymać :/ rozpieraki na pewno się nie zacinają bo chodziły luźno. porównałem szczeki ze starymi i szerokości oraz długości sa takie same, może to wina części ciernej i po prostu musi się to wszystko dotrzeć i będzie ok bo jak mówię nie mam możliwości bardziej podkręcić regulacji bo jest juz skręcona na maxa :/ |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2013, 19:04
|
|
|
Przyjrzałbym się jeszcze wewnętrznej stronie bębnów i rdzę porządnie potraktować szczotką drucianą na wiertarce. Może na krawędziach szczęk ociera. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2013, 19:16
|
|
|
Adaśko, bębny szczęki i klocki są nowe, spróbuję to jutro porządnie dotrzeć, jak nie pójdzie to dotrę szczeki i klocki papierem ściernym, czy tłoczki w tylnych zaciskach powinny wysuwać się na ta sama wysokość czy te wewnętrzne wysuwają się mniej a zewnętrzne więcej ? |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2013, 21:31
|
|
|
perzu126, ciężko powiedzieć, żabką ciężko było je do środka wcisnąć, zwłaszcza wewnętrzny tłoczek, wydaje mi się że wewnętrzny tłoczek jest krótszy niż zewnętrzny i nie wysuwa się tak mocno jak ten zewnętrzny odkręciłem korek od zbiorniczka z płynem hamulcowym i poszło, czy przez odkręcenie korka i wciskanie tłoczków mogłem zapowietrzyć układ ? |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
mlody21989
Pomógł: 49 razy Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 2354 Skąd: PPL
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2013, 00:45
|
|
|
marcinns1991, możesz mieć to samo co u mnie zaczynają się zapiekać Ci tłoczki, rozruszaj je dobrze powinny w miarę lekko chodzić i sprawdź przy okazji stan uszczelek przy tłoczkach |
_________________ Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
|
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2013, 10:12
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | czy przez odkręcenie korka i wciskanie tłoczków mogłem zapowietrzyć układ ? | Nie |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2013, 12:04
|
|
|
pedał hamulca wpada mi chyba zbyt głęboko, muszę odpowietrzyć układ, jednak coś mi trze w prawym kole, możliwe że klocki są zbyt grube i musza się dotrzeć ? wczoraj miałem prawe koło gorące, dzisiaj jest już ok ale w lewym czasem coś piszczy
zastanawiam się czy może tłoczki nie odbijają do końca, muszę je potraktować WD-40, druga sprawa czy tłoczki w tylnych zaciskach się wymienia czy są w całości z zaciskiem, jeżeli osobno to czy w komplecie są 2 sztuki (na jeden zacisk przypadają 2 tłoczki) |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2013, 14:18
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | zastanawiam się czy może tłoczki nie odbijają do końca, muszę je potraktować WD-40, | Nie traktuj WD40 tylko środkiem do czyszczenia zacisków, w każdym motoryzacyjnym dostaniesz marcinns1991 napisał/a: | zy tłoczki w tylnych zaciskach się wymienia czy są w całości z zaciskiem | Proponuję Tobie zdjąć osłony gumowe z tłoczków, druga osoba niech delikatnie wciska hamulec, niech wysuną się na ok 1,5 cm, dobrze umyj, przetrzyj najlepiej oliwką silikonową (dostaniesz w każdym elektronicznym), nałóż osłonki, wciśnij tłoczki i będzie hulać.
To nie duży fiat, czy polonez, małe prawdopodobieństwo żebyś musiał aż tak ingerować wymieniając tłoczki, ostatecznie wymienia się uszczelniacze na tłoczkach, ale wtedy jak masz przecieki. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2013, 18:03
|
|
|
prawe koło mi się grzeje, tracza gorąca obstawiam nieodbijające tłoczki, jak rozebrać tłoczek i go przeczyścić ? |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 18:09
|
|
|
marcinns1991 napisał/a: | zdjąłem szczeki wybiłem rozpierak z linki hamulcowej |
No właśnie, dotarłem to tego miejsca, bo tez mi rozpierak stanął po zimie... i takie lamerskie pytanie, co dalej? Jak wybić ten sworzeń, żeby odłączyć ucho linki od rozpieraka ? |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 18:30
|
|
|
Normalnie: jakiś odrdzewiacz, coś podstawić, dornik i młotem. Bez młota nie robota i wyjdzie |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 19:38
|
|
|
Ja dzisiaj wymieniłem opony, patrzę na klocki z tyłu i szok ! Jeden klocek prawie się kończy, a drugi jeszcze dość gruby. Z drugiej strony to samo. Mnie też czeka czyszczenie całego syfu z tyłu |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 21:22
|
|
|
Pioterek napisał/a: | Normalnie: jakiś odrdzewiacz, coś podstawić, dornik i młotem. Bez młota nie robota i wyjdzie |
Rzecz w tym, że nie ma miejsca. Ten rozpierak powinien wyjść z tej dziury w której siedzi razem z linką, czy jak? |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 21:41
|
|
|
Javoreczek napisał/a: | Ten rozpierak powinien wyjść z tej dziury w której siedzi razem z linką, czy jak? | A no tak, zapomniałem dopisać: Jak odczepisz linkę z haczyka pod siedzeniem, to się zluzuje na tyle, że wyciągniesz rozpierak razem z linką na tyle daleko, że sobie już poradzisz |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
|