Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
W202 C180 LPG pracuje na 3 gary na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
KubaV 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 311
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30 Maj 2013, 09:58   W202 C180 LPG pracuje na 3 gary na wolnych obrotach

Cześć

Postaram się szybko opisać "problem" Mam u siebie gaz STAG 4 ECO na wtryskach hana plus reduktor zavoli. Od dłuższego czasu na wolnych obrotach tylko na gazie co pare minut sekund silnik jakby a sekunde przerywał zapłon a przy ruszaniu efekt jakby już prawie paliwa nie miał. Później już jechał elegancko. Spalanie w normie. Tak jeździłem dość długo bo nie mogłem dojść w czym rzecz.. (aha tak dla ciekawostki od założenia, wskaźnik gazu pokazywał zawsze rezerwe)..
Wczoraj podokręcałem wszystkie cybanty na wężach od LPG (nic nie odłączałem, elektryki nie tykałem..) Okazało się że przewód gazowy od wtrysku do kolektora był bardzo luźny (cybant) i na 100% łapał lewe powietrze. Druga sprawa to przewód podciśnienia od reduktora do (chyba) czujnika podciśnienia LPG był również baardzo luźny i jak go ruszyłem to syczał gaz. Wszystko poskręcałem jak trzeba, odpaliłem auto i super jak ręką odjął na gazie równiutko pracuje bez żadnych wzdrygnięć silnika itp.. Przegazowałem troszkę (ale bez przesady) i zszedł na wolne obroty i chiodził jakbym na 3 gary po czym za chwile przestał, potem znowu zaczął. Zgasiłem go odpaliłem i raz było okej a raz na 3 gary, jak się przejechałem to było ok bo na wyższych już pracuje normalnie. Dodatkowo pierwszy raz na wskaźniku w kabinie zaczął pokazywać rzeczywisty poziom LPG O_o Co ma piuernik do wiatraka to nie wiem bo butli nie tykałem wogóle i elektryki również. Powiedzcie mi co może być przyczyną że odkąd wszystko podokręcałem zaczął pracować równo i ma znacznie więcej mocy ale czasem na 3 gary chodzi na wolnych obrotach? no i ten wskaźnik..
Jest możliwość że to przejdzie po paru przejechanych kilometrach? że nagle nie dostaje lewego powietrza i komp od LPG na nowo musi ustawić se mape wtrysku itp?

Dodam że dzieje się tak tylko na gazie, bez względu na temperaturę, po przełączeniu na benzyne problem odrazu znika.
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit 1997r.
VIN: WDB2020181A479527
kolor: Aquamarinblau
 
 
Puki372 

Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 35
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 23:22   

wszystko zależy od ustawienia sterownika. czy jest włączona opcja autokalibracji, pouszczelniałeś instalacje i zaczął lepiej chodzic, ale po mojemu problem jest w wtryskiwaczach.
_________________
Bo mężczyzna powinien mieć wał, nie przeguby ;)
 
 
 
sloma7d

Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: gorzow wlkp
Wysłany: 10 Styczeń 2014, 07:40   

Mam ten sam problem z 1 i 2 wtryskiem pomalu poprostu umieraja podlacz pod kompa w programie mozesz poszczegolne wtryski przelaczac na pb da sie to troche poprawi poprzez odpowiednie ustawienie mapy mozna pokabinowac wybierajac tez inne wtryski z tym ze jak pojedziesz do gazownika i znam zycie to ci powie wymien pan wtryski

[ Dodano: 4 Marzec 2014, 18:01 ]
Przedewszystkim wlacz autokalibracje, a jak to nic nieda to wtrysk umiera tez mozesz sprawdzic w programie wylaczajac poszczegolny wtrysk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9