Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:32 |
Wtryskiwacze w CDI |
Autor |
Wiadomość |
pool82
Chudini
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2007 Posty: 49 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19 Lipiec 2009, 19:10
|
|
|
Jakiej firmy zakupiłeś przepływomierz i za ile? Mam te same objawy co opisałeś pomimo, że wtryski były sprawdzane i są ok. Co do spalania przy włączonej klimie, opony 205, w cyklu mieszanym i względnie spokojnej jeździe ok 6,25l/100km. Wydaje mi sie ze tu jest ok. Tylko te cholerne cykanie :/ |
|
|
|
|
Vernier
Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 161 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Lipiec 2009, 23:06
|
|
|
pool82 ale pamiętaj że to nie musi być reguła. Najpierw komputer. Firmy kurcze nie pamiętam, zdałem się na mechaników, będę u nich to się podpytam, ale to był jakiś szajsung z tego co pmiętam, na pewno nie bosh. Zresztą zależnie od wersji przepływomierza (a występują aż 3) wszystko może się zmieniać. Moje kosztowało 360 zł, w ASO na dzień dobry chcą coś koło 800. Na chwilę obecną mogę powiedzieć że spalanie mi spadło. Samo cykanie jest minimalnie jeszcze słyszalne, choć dużo, dużo cichsze, więc jeszcze nie wszystko do końca jest ok. Ale będę drążył taki z natury jestem że nie odpuszczam |
_________________ W201 2.0 E + Gaz '90 AUTOMAT
W202 220 CDI '00 CLASSIC SELECTION
W203 220 CDI '05 AVANTGARDE |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 18 Październik 2009, 21:11
|
|
|
Witam.Po przeczytaniu tych postów postanowiłem i ja zainwestowac w nowy przepływomierz.Zdecydowałem sie na marke Pierburg 230zł z przesyłka.Podczas wymiany nie odłaczyłem aku i po odpaleniu myslałem ze silnik wyskoczy z ramy i do tego ten terkot jak by wtryskiwacz padał.Drugie podejscie juz z odpietym aku i pierwsze uruchomienie.Na poczatku troszke nierówne obroty ale potem juz bylo ok.Najciekawsze jest to ze dopiero po 2 dniach jazdy odczułem poprawe w dynamice a konkretnie lepiej przyspiesza z nizszych obrotów.Moze trzeba by bylo sie zastanowic czy nie zaliczyc przepływki do czesci typowo eksploatacyjnej i nie wymieniac np po 60-80tys.Co o tym myslicie? |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Październik 2009, 21:21
|
|
|
janucha78 napisał/a: | Co o tym myslicie? |
W tej kwocie może i eksploatacyjna, ja dałem 1200 za oryginał i na razie dwa lata jeździ, zrobił prawie 70kkm |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 18 Październik 2009, 21:26
|
|
|
Nex@pl napisał/a: | janucha78 napisał/a:
Co o tym myslicie?
W tej kwocie może i eksploatacyjna, ja dałem 1200 za oryginał i na razie dwa lata jeździ, zrobił prawie 70kkm |
Ja tez wcześniej miałem orginal i mimo że nie przechodził w tryb awaryjny to zdecydowalem sie go wymienic.Zobaczymy ile ten pochodzi. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 19 Październik 2009, 09:01
|
|
|
janucha78 napisał/a: | Moze trzeba by bylo sie zastanowic czy nie zaliczyc przepływki do czesci typowo eksploatacyjnej i nie wymieniac np po 60-80tys.Co o tym myslicie? |
Ja myślę, że przed wydaniem 200 czy więcej PLN-ów to lepiej wcześniej sprawdzić to za pomocą odpowiednich przyrządów |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 19 Październik 2009, 10:30
|
|
|
janucha78 napisał/a: | Moze trzeba by bylo sie zastanowic czy nie zaliczyc przepływki do czesci typowo eksploatacyjnej i nie wymieniac np po 60-80tys.Co o tym myslicie? |
Wystarczy kupić oryginał lub wysokiej jakości zamiennik typu Bosch i nie musi kolega zaliczać tej części do typowo eksploatacyjnych. Ja mam prawie 310kkm na fabrycznym i wszystko gra więc jaka to część eksploatacyjna? Idąc dalej można silnik i w sumie całe auto do elementów eksploatacyjnych
Daniel napisał/a: | Ja myślę, że przed wydaniem 200 czy więcej PLN-ów to lepiej wcześniej sprawdzić to za pomocą odpowiednich przyrządów |
IMO dobry tok myślenia |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 19 Październik 2009, 12:26
|
|
|
Daniel napisał/a: | janucha78 napisał/a:
Moze trzeba by bylo sie zastanowic czy nie zaliczyc przepływki do czesci typowo eksploatacyjnej i nie wymieniac np po 60-80tys.Co o tym myslicie?
Ja myślę, że przed wydaniem 200 czy więcej PLN-ów to lepiej wcześniej sprawdzić to za pomocą odpowiednich przyrządów |
Było sprawdzane w sierpniu i mimo ze miescił sie jeszcze w normach to róznica na nowym jest bardzo duza.
carlos napisał/a: | Wystarczy kupić oryginał lub wysokiej jakości zamiennik typu Bosch i nie musi kolega zaliczać tej części do typowo eksploatacyjnych. Ja mam prawie 310kkm na fabrycznym i wszystko gra więc jaka to część eksploatacyjna? Idąc dalej można silnik i w sumie całe auto do elementów eksploatacyjnych |
Rozumiem ze jezdzisz nim od nowosci skoro masz pewnośc ze nikt wczesniej go nie wymieniał.Części Pierburga nie sa raczej złej jakosci. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
carlos
Pomógł: 30 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 1055 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 19 Październik 2009, 15:56
|
|
|
janucha78 napisał/a: | Rozumiem ze jezdzisz nim od nowosci skoro masz pewnośc ze nikt wczesniej go nie wymieniał.Części Pierburga nie sa raczej złej jakosci. |
Skoro kolega rozważa wymianę co 60-80kkm to chyba jednak nie jest tak dobrze
janucha78 napisał/a: | Rozumiem ze jezdzisz nim od nowosci skoro masz pewnośc ze nikt wczesniej go nie wymieniał. |
W fakturach które otrzymałem po kupnie nic takiego nie figuruje więc nie mam powodów przypuszczać, że jest inaczej. Zresztą w poprzednim MB przepływomierz wytrzymał o dziwo ok 300kkm od nowości zanim zaczął wariować więc chyba tu jest podobnie |
_________________ ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14 |
|
|
|
|
janucha78
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 727 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 19 Październik 2009, 18:01
|
|
|
carlos napisał/a: | janucha78 napisał/a:
Rozumiem ze jezdzisz nim od nowosci skoro masz pewnośc ze nikt wczesniej go nie wymieniał.Części Pierburga nie sa raczej złej jakosci.
Skoro kolega rozważa wymianę co 60-80kkm to chyba jednak nie jest tak dobrze |
Zapewniam cie ze wszystko jest ok.Na wielu forach pojawiaja sie opinie ze przepływomierz wytrzymuje srednio ok150tys a potem albo pada całkiem i wtedy sie wymienia albo nie jest juz tak dokładny w pomiarach i powodowac może spadek mocy i wzrost zużycia paliwa.Jestem dobrej myśli i licze że szybko mi sie zwróci te 230zł w paliwku. |
_________________ C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067 |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2010, 19:00
|
|
|
Witam
Odkręciłem dzisiaj obudowę silnika zeby zabrac się za wymianę termostatu a tu przykra niespodzianka - górny wtryskiwacz brudny od ropki, i tu pytanie do was cóż się tu dzieje niedobrego??
Dodam tylko że silniczek chodzi równo, nie dymi i ogólnie jest oki tylko nie trzyma temp ale to wiadomo termostat
Kopia 101_0573.JPG
|
|
Plik ściągnięto 313 raz(y) 159,66 KB |
|
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
uve
Pomógł: 15 razy Dołączył: 29 Cze 2006 Posty: 900 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 01:22
|
|
|
Ojojoj, pod ostatnim wtryskiwaczem padała prawdopodobnie uszczelka miedziana i był, jest przedmuch. Paliwo wydostaje się na zewnątrz tworząc ten nagar. Ja jeździłem na przedmuchu przez około 1k km i w ten sposób załatwiłem wtryskiwacz który był do wymiany. Co trzeba zrobić? Wyciągnąć wtrysk przy którym jest nagar, wyczyścić wszystko, wymienić uszczelkę i złożyć. Nie dawaj tego komuś kto nie miał z tym do czynienia, może być problem z wyjęciem wtrysku a do jego uszkodzenia dużo nie potrzeba. |
_________________ C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 09:35
|
|
|
Mój ojciec przejechał chyba z 30 tys z lejącym wtryskiem i oprócz tego, że ciągle słabł i miał zabryzgany cały silnik pod pokrywą auto jeździło. Co potem niewiadomo, bo poszło do handlarzy |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 10:11
|
|
|
Dzieki panowie - powiedzcie mi tylko jeszcze gdzie ja takie podkładki dostane - tylko w ASO ?
Co do samej operacji to poprostu odkręcam śrube mocujacą wtrysk - wyjmuje go - czyszcze wymieniam tylko podkładkę miedzianą i to wszystko? |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 10:31
|
|
|
Goliad, pominąłeś fragment "urywam, ściągam głowicę, rozwiercam, gwintuję" |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
|