Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:32
Wtryskiwacze w CDI
Autor Wiadomość
marioostry 

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 95
Skąd: 3miasto
Wysłany: 29 Maj 2007, 14:52   

grzesiekx, Czy zdejmowałeś pokrywę górną nad silnikiem? Tą z napisem Mercedes -Benz. Miałem podobny objaw. Okazało się , że wtryskiwacz ma przedmuch na uszczelce miedzianej. Było czuć podmuch powietrza oraz był nagar wyglądający jak stopiony czarny plastik.
_________________
202 220 CDI ' 98
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 29 Maj 2007, 16:54   

marioostry, w czwartek jade na warsztat drązek wymienic :) wiec powiem zeby posprawdzali odrazu te wtryski :) Dzieki za podpowiedz :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 1 Czerwiec 2007, 19:53   

grzesiekx, i jak tam posprawdzali ? :)
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
TomeQ


Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Czerwiec 2007, 12:21   

Witam.Ja też zauważyłem coraz większe kopcenie przy dodawaniu gazu.Po wymianie przepływomierza już nie kopci.
_________________
:mb: C220 CDI Esprit Champion
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 11 Czerwiec 2007, 12:24   

TomeQ napisał/a:
Witam.Ja też zauważyłem coraz większe kopcenie przy dodawaniu gazu.Po wymianie przepływomierza już nie kopci.


Bo jest prawidlowy sklad mieszanki :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 11 Czerwiec 2007, 20:15   

uve, hmm jak masz sie kogo spytac to tak
parametry wtryskow
1: -0,4
2: 1,3
3: -0,1
4: -0,3
turbina przy wolnych ma ok 1040 po dodaniu gazu dochodzi do 2000
cisnienie magistrali od 24,72 do 24,90
masa powietrza na wolnych obrotach 333,2

podobno wszystko jest Ok ale nie mowil mi to specjalista od CDI wiec nie wiem
:) niby wtryski od -5 do +5 to norma, turbina podobno bardzo ladnie, a o reszcze nic nie wiem :)

Tak pozatym to od predkosci tak ok 180km/h mocno kopci, tak jak wtedy gdy wciskam deske :)

TomeQ, ile kosztowal przeplywomierz i czy od przeplywomierza tez moze silnik klekotac ?? :0
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
TomeQ


Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Czerwiec 2007, 14:21   

Zapłaciłem 350 zł ale na allegro widziałem za 280 do cdi.Komputer mi pokazywał że jest wszystko ok,ponieważ mój mechanik wymienił na próbe przepływomierz i okazało się .ze lepiej przyspiesza i nie kopci jak wcześniej.
_________________
:mb: C220 CDI Esprit Champion
 
 
marioostry 

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 95
Skąd: 3miasto
Wysłany: 22 Czerwiec 2007, 15:18   

Ciągne temat dalej.
Mianowicie , i mój teraz troszkę kopci. Byłem w serwisie Bosch tam powiadzieli mi ,że mogę jeździć sobie dalej. Mój komfort psychiczny nie pozwala na to więc dowiadywałem się o rozwiązanie problemu. Zaproponowano mi wymianę końcówek wtryskiwaczy za ok. 200 zł. od sztuki. W cenę tego wchodzi końcówka za 180 zł. i 22 zł. wymiana. Co Wy szanowni koledzy o tym sądzicie?
_________________
202 220 CDI ' 98
 
 
Funek 
W202 220D sedan


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pułtusk/Warszawa
Wysłany: 22 Czerwiec 2007, 15:39   

grzesiekx napisał/a:
turbina przy wolnych ma ok 1040 po dodaniu gazu dochodzi do 2000


czy to niejest wartość ciśnienia atmosferycznego :lol:
_________________
WIN WDB2021211A463889

Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 24 Czerwiec 2007, 22:18   

Funek, nie mam pojecia :P poprostu spisalem to co pokazalo :P jednostek nie pisalem :P
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 25 Czerwiec 2007, 19:01   

Cos sie u mnie ruszylo, ale w zlym kierunku. Jakos pare dni temu zaczelo cos syczeć pod maska , jakby gdzies powietrze co chwile uchodzilo. Odkrecilem dzisiaj osłone plastikowa i zauwazylem ze 1 wtryskiwacz dmucha do gory powietrzem i wytruskuje od czasu do czasu kropelki paliwa. Zrobił sie przy mocowaniu tego wtrysku taki lsniacy nalot, wyglada to jakby bylo mokre bo sie swieci, ale w rzeczywistosci jest suche jakby zaschniety klej bezbarwny. Czy to oznacza ze juz po wtrysku, czy moze poprostu cos jest nieszczelne? Mial kotos podobny przypadek? Mam nadzieje ze ten wtryskiwacz tez jest przyczyna klekotania, skoro juz nawalił...
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 25 Czerwiec 2007, 21:19   

uve, wymien miedziane uszczelki na wtryskiwaczach, jedna uszczelka kosztuje 2.90 zl w serwisie a wymiana okolo 100zl wtryski moga byc dobre :) Tylko trzeba to robic u kogos kto sie zna bo slyszalem ze nalezy jakas specjalna pasta to posmarowac pozniej a wiekszosc tego nie robi i dalej sa dziwne przedmuchy :)
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 25 Czerwiec 2007, 22:15   

Zastanawiam sie czy nie pojechac do ASO zeby znalezli tez przyczyne klekotania. A propo czy w ASO mozna byc przy aucie podczas naprawy?
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 16:36   

grzesiekx napisał/a:
... slyszalem ze nalezy jakas specjalna pasta to posmarowac pozniej a wiekszosc tego nie robi ...

Ta pasta służy do ułatwienia odkręcenia wtryskiwacza... Bez niej często dochodzi do urwania wtrysku bądź zniszczenia gwintu przy wykręcaniu... :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Oleandro 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 526
Skąd: Szczecin / Hull UK
Wysłany: 26 Czerwiec 2007, 22:21   

Krotka pilka.

Cdi nie sa odporne na polskie paliwo. Jedynym rozwiazaniem jest tankowac Ultimate na BP oraz wymieniac filtr paliwa przy kazdej wymianie oleju.

Problem padajacych wtryskiwaczy zniknie.

Zasiarczone paliwo nie spelniajace europejskich norm + zbyt zadka wymiana filtra paliwa bardzo szybko robi swoje w CDi

pozdrawiam
_________________
C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,246 sekundy. Zapytań do SQL: 10