Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:32
Wtryskiwacze w CDI
Autor Wiadomość
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 11:36   

Dokladnie tak na porzadnym warsztacie mercedesa powiedzieli mi ze bardzo dobrze bylo by wymieniac filtr paliwa co okolo 3 tys. km ( W CDI OCZYWISCIE ). To jest bardzo wazna sprawa :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
kamil5166 
C220 CDI 125KM ' 99

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 70
Skąd: lubin
Wysłany: 27 Czerwiec 2007, 11:54   

Uve Jezeli chcesz znam bardzo bobrego mechanika moge dac ci na niego namiary on zajmuje sie tylko mercedesami tylko ze musial bys przyjechac do Lubina a z wroclawia daleko niie masz. Naprwde dobry fachowiec tylko ze drogi. Sam nie chcialem sie do niego wybierac ale nikt nie mogł mi powiedziec co jest w moim :mb: tylko wymieniali mi czesci ktore byly dobre wiec wybralem sie do niego o on odrazu zdiadnozowal usterke. Lepiej zaplacic raz duzo niz wymieniac pokoleji czesci i wydawac nipotrzebnie pieniadze. U mnie taksamo cos klekocze ale przy duzej predkosci powyzej 190km/h i on powiedzial mi ze to wtryski mi siadaja i zebym uzywal niemieckiego plynu do przeczyszczania ukladu paliwowego i wtryskiwaczy DTA. A co do kopcenia to moj tez zaczol cos kopcic ale jak mu mocno deptam. Pozdrawiam
 
 
marioostry 

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 95
Skąd: 3miasto
Wysłany: 29 Czerwiec 2007, 20:52   

uve,
Miałem podobny problem. Też miałem przedmuch na wtryskiwaczu.Pojechałem do mechanika ( chyba to był jednak kowal), który po wymianie podkładki dokręcająć wtrysk zerwał srubę .Następnie usiłował ją rozwiercić , w wyniku czego wiertło mu uskoczyło w bok. Następnie zastosował szpilkę , która się wykręciła po ok. 5000 km. Miałem pecha , bo akurat byłem w trasie - więc doszło holowanie na lawecie 200 km , naprawa głowicy 450 zł, itd całość wyniosła ponad 2000 zł. Wniosek jest taki: dać to do fachowca , pamiętając konioecznie o wymianie na nowe śruby , które są jednorazowego użytku tak jak śruby od głowicy. Nalot o którym piszesz to jest nie spalone paliwo oraz nagar , który następnie robi się jak świecący czarny plastik.
_________________
202 220 CDI ' 98
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 29 Czerwiec 2007, 22:05   

We wtorek jestem umowiony do mechanika, sprawdzimy wtryski na kompie, oraz jesli bedzie taka potrzeba rowniez recznie na jakims specjalnym stole. Dowiedzialem sie ze komp nie zawsze pokazuje uszkodzony wtrysk. Mam nadzieje ze ten warsztak bedzie dobry: http://www.diesel-serwis-...pl/kontakt.html
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
marioostry 

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 95
Skąd: 3miasto
Wysłany: 30 Czerwiec 2007, 12:03   

Jeżeli to Bosh to napewno ma doświadczenie. Może sporo zapłacisz ale oni będą wiedzieli co zrobić. Na chwilę obecną mam taki uraz , że jeszcze nie zamontowałem osłony silnika ciągle zaglądam ,czy jest wszystko ok.
_________________
202 220 CDI ' 98
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 5 Lipiec 2007, 19:20   

Bylem w serwisie http://www.diesel-serwis-...pl/kontakt.html, niestety nie podjeli sie nawet wyciagnieci wtryskiwacza. Gosc popatrzyl pod maske i powiedzial ze oni takich wynalazkow nie robia :shock: Żenada nie serwis, stwierdzil ze to zapiczone i ze oni sie silnikami nie zajmuja, a bedzie problem z wyciagnieciem wtrysku. Szlak mnie trafil nie chcialem z nimi nawet dyskutowac czekalem na ta wizyte tydzien czasu nie wiem po co. Pojechalem do innego warsztatu. Pracowal tam mlody szczawik no ale nic powiedzial ze zrobi. Wykrecil wtryskiwacz w 5 min, troche tam z nim powalczyl bo ten nagar z niespalonego paliwa trzymal, ale w sumie wyszedl bez wiekszych problemow (dzien wczesniej spryskalem go solidnie WD40). Sprawdzili ten wtryskiwacz na maszynie był ok (koszt sprawdzenia 1 sztuki 10zł, w serwisie o ktorym pisalem wyzej 50zł). Wyczyscil miejsce mocowania wtryskiwacza, dalem nowa podkladke miedziana zakupiona w ASO za około 3zł zakrecil wszystk i działa :D Tnz nie dmucha i jest jak dawniej... Niestety dalej mam efekt tego terkotania przy przyspieszaniu ale przyczyny nie potrafili znalezc... Jak bede mial jakis zapas funduszy to napewno pojade z tym do ASO zeby znalezli przyczyne. Całosc tego zabiegu trwala moze z 20 min i zaplacilem za to 20zł :D Jestem zadowolony i moge polecic ten zaklad, moze to nie sa jacys spece ale robia tanio glownie wtryski i pompy, regeneracja, sprawdzanie na specjalnej maszynie itp. Podaje adres jakby kogos interesowalo:

Auto diesel
Pompy - wtryski
Wrocław ul. Kościuszki 135
tel 071 342 73 55
kom. 691 957 132

A co do serwisu o ktorym pisalem wyzej to poprostu smiecha na sali, sam bym teraz ten wtryskiwacz wykrecil i wymienil ta podkladke, a ci stwierdzili ze sie nie podejma bo sie nie da i ze to wynalazek :shock: .... A w ofercie jak byk CDI, wtryskiwacze itd..
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 5 Lipiec 2007, 20:07   

Z tymi wtryskami CDI są faktycznie problemy. Zdarza się, że w ASO potrafią ukręcić... żeby temu zapobiec, gwint smaruje sie odpowiednią pastą, której rodzaju nie pamiętam :P
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 6 Lipiec 2007, 21:16   

Dokladnie tak jak wyzej czyli jak tez szczawik co robil nie posmarowal go ta pasta to teraz juz mozesz miec duzy problem z wyciagnieciem jego. Ja tez ostatnio wymienilem uszczelke pod jednym wtryskiem (na wiecej nie mialem czasu bo na wakacje wyjechalem a tylko ten jeden przepuszczal) kosztowalo mnie to troche wiecej bo 70 zl i tak jak u kolegi klekotanie jest dalej i dalej troche za mocno kopci :(

Mi tez wszyscy mowili ze sa strasznie problemy z wtryskami czasami nawet glowice mozna uszkodzic ale na szczescie u mnie tez poszlo niezle :)
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 6 Lipiec 2007, 21:26   

Z tym kopceniem to slyszlalem, ze warto sprobowac przeczyscic kolektor ssacy. Ktos wie czy to mozna samemu zrobic i czy duzo z tym roboty?
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 6 Lipiec 2007, 23:16   

uve napisał/a:
Z tym kopceniem to slyszlalem, ze warto sprobowac przeczyscic kolektor ssacy. Ktos wie czy to mozna samemu zrobic i czy duzo z tym roboty?


To już lepiej dbać o czysty filtr powietrza, bo tam tylko ono jest :idea: A dla zdrowia wtrysków to od czasu do czasu wlac do ON troche oleju Mixol (1 ltr na 40 ltr ON) Pomoże napewno :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 6 Lipiec 2007, 23:47   

uve napisał/a:
Z tym kopceniem to slyszlalem, ze warto sprobowac przeczyscic kolektor ssacy. Ktos wie czy to mozna samemu zrobic i czy duzo z tym roboty?

czysciłem wielokrotnie.
dasz sobie rady. troche duzo rozkrecania. najlepiej to egr zaslepic i problem z głowy.
a do tego ze 6 koników wiecej:)
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 7 Lipiec 2007, 00:01   

Egr to ten czarny wezyk na zdjeciu?
http://uve.neostrada.pl/w202/egr.jpg

Jesli tak to ostatnio wlasnie go wyciagnalem i zatkalem srubka zeby sprawdzic jak sie auto bedzie zachowywalo. No wiec wogole nie bylo przyspieszenia, dawalem gaz do konca a on jechal rowno, nie redukowal biegu i wogole nie przyspieszal...
Nie wiem moze zle zatkalem ten wezyk, ale jak go podlaczylem na miejsce spowrotem to wszystko wrocilo do normy... Cos z tego wynika?
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 7 Lipiec 2007, 00:10   

uve, to jest od jakiegos podcisnienia wiem ze kiedys mi na warsztacie przez przypadek odlaczyli to jak wrocilem do nich za 10 minut po odebraniu samochodu to myslalem ze ich pozabijam bo auto nie chcialo isc no ale okazalo sie ze to tylko jeden wezyk :P
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Gri 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 235
Skąd: Płock
Wysłany: 10 Sierpień 2007, 23:28   

Czy mógłby ktoś rozwinąć temat przemuchód na wtryskiwaczu.
Zauważyłem ostatnio u siebie na osłonie silnika czarną błyszczącą substancję, a na wierzchu silnika takie coś też stopione tylko bardziej spulchnione jak pianka. Podobnie jak w opisach stronę wcześniej.
Domyślam się że trzeba to oczyścić i co dalej - wymienić uszczelkę pod wtryskiwaczem. Czy jeżeli to jest suche to znaczy że stało się dawno czy też to od razu od gotąca tak wysycha?
Czy ktoś wie dokładnie co z tą pastą. Czy ją się smaruje by wykręcić wtrysk, czy by następnym razem ten wtrysk dał się wykręcić oraz jaka to pasta.

Lekko mnie to zaniepokoiło ale chciałbym to zrobić.
_________________
W202, 220 CDI kombi, Elegance;
WDB2021931F950487
 
 
uve 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 900
Skąd: wrocław
Wysłany: 10 Sierpień 2007, 23:53   

Trzeba wymienic uszczelke miedziana pod wtryskiwaczem koszt okolo 3zl w ASO.
Odkrecasz wtryskiwacz (moze byc problem z wyjeciem poniewaz ta czarna maz, czyli niespalone paliwo dosc mocno zapieka), czyscisz ten caly syf, uwazaj zeby nie wpadlo cos do otworu gdzie wkreca sie trzpien wtrysku. W razie jakby jedak jakis brud tam sie dostal mozesz na chwileczke doslownie 5 sek. pokrecic silnikiem (czyt. probowac odpalic) tak aby wydmuchalo to co dostalo sie do srodka. Auto napewno nie odpali.
Zakladasz nowa uczelke (zobacz jak jest zalozona stara poniewaz, jest ona w w jedna strone bardziej wyprofilowana) i przykrecasz wtrysk. Delikatnie obchodz sie z ta dluga sruba mocujaca bo latwo zerwac gwint (nie przesadzaj z sila). No i chyba tyle, co do tej pasty to nic nie powiem bo nie smarowalem i nic nie wiem :)
_________________
C220 CDI, VIN: WDB2021331A842349
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,211 sekundy. Zapytań do SQL: 10