|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:32 |
Wtryskiwacze w CDI |
Autor |
Wiadomość |
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 11:47
|
|
|
Decyduje - w funkcji pozostałych parametrów pracy silnika... nie zmienia to faktu, że ciśnienie otwarcia wtrysku się zmienia...
Chociaż - zapewne jest jakaś wartość referencyjna, uśredniona lub pełnego otwarcia dla danego rodzaju wtrysku...
Musiałby wypowiedzieć się taki, co naprawia/regeneruje wtryski CDI na przyrządach... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 14:33
|
|
|
jjankiello, a przypadkiem ciśnienie nie jest cały czas to samo o czym "decyduje" generacja CR? Z tego co mnie uczono, to w CR decyduje się tylko o ilości i wielkości podawanych dawek bez regulacji ciśnienia wtrysku.
Zatem jeśli mowa o W202 czyli CR 1 generacji, to ciśnienie powinno wynosić 1350 bar (135 MPa). |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 14:35
|
|
|
Do wtrysku owszem, dochodzi jednakowe ciśnienie... ale na iglicę już nie... widać w filmiku powyżej dlaczego... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 15:56
|
|
|
jjankiello napisał/a: | Do wtrysku owszem, dochodzi jednakowe ciśnienie... |
nie zgadzam sie |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 18:33
|
|
|
tom1245 napisał/a: | nie zgadzam sie | A to dlaczemu, skoro mowa o CDI |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:02
|
|
|
jjankiello ciśnienie na szynie CR jest zależne od obrotów i stopnia wciśnięcia pedału gazu maksymalna wartość dla w202 jest 1350 bar
otwarcie wtrysków przy odpalaniu minimalna wartość ok.120bar zależne od temperatury silnika
na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ok. 700bar |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 20:07
|
|
|
A to jednak ciśnienie pływa. Nie wiedziałem... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 22:28
|
|
|
tom1245 napisał/a: | ciśnienie na szynie CR jest zależne od obrotów |
Sory, ale piszesz bzdury Pompa wysokiego ciśnienia już przy obrotach rozrusznika wytwarza ciśnienie ponad 130 MPa (inaczej nie uruchomił byś silnika) a w silnikach od 2003 160MPa, CR jest niczym innym jak akumulatorem ciśnienia paliwa (stałego ciśnienia) i rozdziela go do poszczególnych wtryskiwaczy pod stałym ciśnieniem. Natomiast dzięki zastosowaniu wtryskiwaczy elektromagnetycznych, o wielkości i wielokrotności (tak wielokrotności dawek w czasie jednego cyklu) decyduje sterownik silnika i jest dostosowane do "potrzeb" silnika. W silnikach do 2003r są to dwie dawki, po 2003r trzy dawki na cykl. W obu wersjach występuje wtrysk wstępny niewielkiej dawki paliwa, ułatwia to zapłon drugiej, głównej dawki paliwa. Ot i cała tajemnica CDI |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
góral
góral
Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 29 Skąd: gniezno
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 22:34
|
|
|
ok. Ale sprawdzić czy wtryskiwacz ładnie rozpyla czy leje się da? |
_________________ MERCEDES S202 2.2CDI 102KM |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 22:37
|
|
|
Się da, ale trzeba wiedzieć jak |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
góral
góral
Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 29 Skąd: gniezno
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2012, 23:10
|
|
|
wiem jak. znajomy ma przyrząd do sprawdzania wtrysków właśnie w taki sposób że się przygląda jak rozpylają wtryskiwacze |
_________________ MERCEDES S202 2.2CDI 102KM |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 00:07
|
|
|
informacja dla Jary i jjankiello
im wyżej punkt na mapie tym większa wartość ciśnienia którym steruje ECU
przyznacie mi racje czy dalej nie |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 14:38
|
|
|
tom1245 napisał/a: | przyznacie mi racje czy dalej nie |
Nie. Brak źródła pochodzenia oraz opis wykresu niekompletny |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 17:24
|
|
|
Po lewej niby ciśnienie, ale co to za jednostki? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 20:28
|
|
|
jjankiello napisał/a: | Brak źródła pochodzenia |
własne
jjankiello napisał/a: | opis wykresu niekompletny |
czego ci brakuje
tom1245 napisał/a: |
Po lewej niby ciśnienie, ale co to za jednostki? |
tak zgadza się po lewej ciśnienie. zapomniałem przestawić mnożnika na 0.1 liczba 1000 odpowiada wartości 100 bar |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,187 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|