Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:32 |
Wtryskiwacze w CDI |
Autor |
Wiadomość |
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2012, 21:47
|
|
|
góral napisał/a: | znajomy ma przyrząd do sprawdzania wtrysków |
Jeżeli ten przyrząd poda odpowiednie napięcie na zawór elektromagnetyczny wtrysku, to tak
tom1245 napisał/a: | im wyżej punkt na mapie tym większa wartość ciśnienia |
My tu o wtryskach a nie izobarach prawimy |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2012, 14:38
|
|
|
Jary napisał/a: |
My tu o wtryskach a nie izobarach prawimy |
większe ciśnienie paliwa podane w jednostkach bar |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 11:07
|
|
|
To znaczy, że na listwie musi być pomiar ciśnienia. W którym miejscu? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 11:53
|
|
|
Camel- napisał/a: | W którym miejscu? |
Chyba od strony podszybia jest czujnik. |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2012, 12:49
|
|
|
Jary napisał/a: | To znaczy, że na listwie musi być pomiar ciśnienia. W którym miejscu? |
od strony chłodnicy 3 pionowa kostka
Jary napisał/a: | Chyba od strony podszybia jest czujnik. |
zawór tam jest |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
jansu
jansu c220 cdi 2000
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 13 Skąd: plock
|
Wysłany: 4 Czerwiec 2015, 15:07
|
|
|
U mnie tzw. "terkotanie" w trakcie przyspieszania ustapilo po wlaniu Xeramic do czyszczenia wtryskiwaczy i przejechaniu ok. 200 km (preparat mozna kupic na stacji Orlen za 16,90 PLN). Dodam, ze caly czas jezdze na Vervie a mimo to jednak cos sie widocznie osadzalo na wtryskach. |
_________________ jansu |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Październik 2017, 15:05
|
|
|
Panowie.
Jestem świeżo po kompletnej regeneracji 4 wtrysków. Cena 2950 PLN.
Warsztat zaufany i polecany.
Mam pytanie. Bo jestem zdruzgotany. Do pracy silnika nie mam zastrzeżeń.
Ale auto dziwnie jeździ. Opóźniona reakcja na naciśnięcie pedału gazu, biegi zmienia dużo wyżej niż wcześniej (Automat wersja elektroniczna), mam wrażenie że nie przekłada też całej mocy na koła i ślizga się sprzęgle...
Generalnie jakby mu ktoś wyrżnął połowę koni...
Czy sterowniki silnika i skrzyni potrzebują czasu na adaptację do nowych parametrów...? |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13 Październik 2017, 15:29
|
|
|
badmojo, oooooo Panie, grubo pojechałeś.............. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 13 Październik 2017, 15:40
|
|
|
badmojo, Nie, nie potrzebują czasu. To jest taki układ, że na bieżąco odczytuje parametry i samochód na tym bazuje. Jedyne co "MOŻE" to przepływomierz ale i nad tym bym się zastanowił
Zależy co kto oczekiwał od wtrysków. Ja kupiłem używki za 600zł i jestem zadowolony Jaki szał to nie jest, bo delikatnie podlewają ale samochód pracuje prawidłowo, dobrze przyśpiesza, nie ma problemów z odpalaniem.
A czy wtryskiwacze po regeneracji były sprawdzane komputerowo? Powiadomili Cię o tym? Masz jakieś dokumenty, parametry pracy albo coś? |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
badmojo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 1076 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Październik 2017, 20:32
|
|
|
Daniel, no po bandzie... Podwoiłem wartość auta Ale nie miałem już wyjścia z uwagi na EPC, które pojawiało mi się (od czasu do czasu), przy wyprzedzaniu. Nie sprzedał bym nikomu takiej niespodzianki, a jeździć też już z tym nie mogłem...
Dandiee, Tak były sprawdzane, ale żadnych wydruków nie dostałem, ale to dobrze wyposażony i sprawdzony serwis. Nie doszukiwał bym się tutaj celowego złego działania.
Zresztą, przejechałem się autem jeszcze po moim wcześniejszym wpisie i jest lepiej. Poprzełączałem w międzyczasie tryby w skrzyni S/W i chyba skrzynia musiała się zaadoptować do nowych warunków pracy.
Mam te skrzynię z elektronicznym sterowaniem 722.699 |
_________________ C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685 |
|
|
|
|
|