Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
C180 po dłuższym postoju nie chce jechać na benzynie
Autor Wiadomość
zin19 

Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 08:37   C180 po dłuższym postoju nie chce jechać na benzynie

Witam,
mam następujący problem - po wymianie pompy paliwa oraz filtra paliwa auto po min dwudniowym postoju zupełnie traci moc, tylko odpala a po przejechaniu paru metrów przestaje pracować prawidłowo tzn obr max 700 - ewidentnie brakuje paliwa wystarczy jednak dolać nawet 5l i samochód odżywa zapala i jeżdzi normalnie do następnego dłuższego postoju. Dodam, że na gazie chodzi zupełnie normalnie. Ma ktoś pomysł co to może być?
_________________
W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 09:21   

zin19, Poszukaj było to opisane bak ma dwie komory i właśnie przy wymianie pompki w jednej komorze jest brak paliwa choć wskaźnik pokazuje co innego
Do tankuj paliwo lub pobujaj przechyl aby się to wszystko wyrównało
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
zin19 

Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 09:47   

Domyślam się, że chodzi o ten post http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=264695 . W moim przypadku samochód może wyjeżdzić cały bak, dopuki nie zostawie go na te dwa dni wszystko działa normalnie. Przypomniało mi się jeszcze że po wymianie pompki trzeba było dotankować kilka litrów paliwa żeby zaczął normalnie chodzić pomimo, że w baku była 1/4.
_________________
W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 10:18   

zin19, Okej to zapytam tak pompka paliwowa podaje paliwo robi to z jakimś ciśnieniem może założyłeś nie ta pomkie
Bo jak piszesz że jak już pójdzie to wtedy można jechać i wtedy ona daje rade ale jak postoisz to ona jakby słaba i niema mocy czyli nie może podać paliwa sprawdź opis pompki którą miałeś przedtem a obecną taka moja sugestia
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
zin19 

Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 11:45   

Pompa jest na pewno dobra podaje właściwe ciśnienie i jest dobrana na podstawie numeru oryginalnego ze starej pompy.
_________________
W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 16:04   

Syndrom 1/3baku paliwa i tyle. Utrzymuj stan powyżej połowy baku i będzie gitarka. A przed wymiana było dobrze?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 18:03   

perzu126, ale dlaczego tak się dzieje, dlaczego poniżej 1/3 nie odpala ?
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 19:05   

Chodzi o to że bak w naszym aucie to tak naprwde dwa baki połączone systemem przelewowym. W dieslu jest tak, że pompa zasysa rope z prawej komory a powrót idzie do lewej. I stad paliwo wyrównuje sie znowu z prawa komorą. Było gdzies opisane jak to działa- jest zwęzka Venturiego czy cos takiego. Czujnik poziomu jest w komorze lewej. Czyli jak zatka sie ten przelew to z prawej komory paliwo jaest tak długo pobierane aż nie braknie a w lewej w tym samym czasie jest gdzies połowa komory a wskaznik pokazuje 1/3 baku gdzie w prawej nie ma nic.
W benzynie działa to troszke inaczej bo jest pompka elektryczna. W dieslu zasysa pompa wtryskowa. Tak to mniej więcej wygląda
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
4stars 
Jaguar XJ8

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 256
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 19:18   

Ale kolega ma c180 to też to tak działa ?
_________________
Jaguar Xj8

Ex -Mercedes-benz C180 Elegance || wdb2020181A334852 || Nie znam się, ale postaram się nie udawać że tylko przechodzę... || http://www.w202.pl/viewto...t=18572&start=0
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 19:50   

Chyba bardzo podobnie z ta różnicą że pompka jest w baku
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
4stars 
Jaguar XJ8

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 256
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 20:10   

Może przed startem po takiej przerwie pomogło by "podpompowanie" pedałem gazu trochę auta przed startem.
_________________
Jaguar Xj8

Ex -Mercedes-benz C180 Elegance || wdb2020181A334852 || Nie znam się, ale postaram się nie udawać że tylko przechodzę... || http://www.w202.pl/viewto...t=18572&start=0
 
 
wito74 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 579
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Sierpień 2013, 21:13   

perzu126 napisał/a:
Chyba bardzo podobnie z ta różnicą że pompka
jest w baku

W benzynie pompka jest w baku?
Jeżeli problem występuje po dłuższym postoju proponuję zrobić procedurę taką jak po wymianie filtra paliwa. Z 4-5 razy kluczyk pozycja 0-2 w celu zaciągnięcia paliwa. Powinno pomóc.
_________________
MB C200 T 1998r benzyna+lpg
WDB2020801F739780
 
 
zin19 

Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 7 Sierpień 2013, 08:16   

Nie pomaga podpompowywanie poprzez właczenie zapłonu, pomaga tylko dolanie paliwa :D Dolałem wczoraj 10l i auto smiga normalnie pewnie do następnego dwudniowego postoju. Jest to prawdopodobniej tak jak napisał kolega perzu126 syndrom 1/3 baku bo akurat własnie tyle miałem jak pojawił sie problem. Naprawiał ktoś już może ten system przelewowy? Na forum było o tym, że tak się dzieje ale nigdzie nie znalazłęm info jak to naprawić inaczej niż trzymać 1/2 stanu benzyny bądz wimienić cały zbiornik.

PS przed wymiana pompy wszystko było ok.
_________________
W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 7 Sierpień 2013, 21:29   

4stars napisał/a:
Może przed startem po takiej przerwie pomogło by "podpompowanie" pedałem gazu trochę auta przed startem.

Takie rzeczy to w gaźnikowcach Panie, a nie tutaj :wink: .
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
zin19 

Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 29
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 8 Sierpień 2013, 15:16   

Pompowanie czegokolwiek nic nie daje :)
Zastanawia mnie, że nigdzie nie ma informacji jak naprawić/udrożnic ten przepływ czyżby był tak skomplikowany?
_________________
W202 C180 1993 + gaz sekw. WDB2020181F012940
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,209 sekundy. Zapytań do SQL: 10