olej w zbiorniku wyrownawczym |
Autor |
Wiadomość |
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 9 Listopad 2013, 22:53
|
|
|
Pisałem Ci wyżej i nie chcę się powtarzać.
Czasem tak jest. Ciśnienie oleju jest dużo niższe od ciśnienia sprężania, więc płynu Ci nie wygoni, a jak uszczelka trzyma pomiędzy cylindrem a układem wodnym, to "wszystko w normie" jak to napisałeś. Poza olejem w wodzie.
Zobacz czy ma płynu w oleju. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
piotrxxx
Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: polska
|
Wysłany: 9 Listopad 2013, 22:53
|
|
|
Ok jutro sie odezwe co i jak Dzieki za podpowiedzi
[ Dodano: 9 Listopad 2013, 22:56 ]
Wlasnie nie ma plynu w oleju jest czysciutko
[ Dodano: 9 Listopad 2013, 23:02 ]
OK jutro wymienie plyn wyczyszcze wszystko pojezdze i zobaczymy .Dzieki za odpowiedzi
[ Dodano: 9 Listopad 2013, 23:08 ]
No w sumie racja wymienie zobacze chybil trafil moze jakies glopstwo |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 9 Listopad 2013, 23:35
|
|
|
wiskontii napisał/a: | Adaśko, Ty cholero jak cie spotkam na Gdyni to piwko wypijemy | Nie ma sprawy, bardzo chętnie (mam nadzieję, że na jednym się nie skończy) |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
bobss
C200K 180 KM
Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 25 Skąd: Września
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 12:14
|
|
|
Miałem dokładnie to samo jakieś pół roku temu. tez miałem "wszystko w normie" oprócz oleju w układzie chłodzenia. Winą oczywiście była uszczelka. Była pęknięta właśnie pomiędzy kanałem olejowym a wodnym. Kolega widze nie dopuszcza do siebie takiej myśli ale niestety to uszczelka... |
_________________ C200K 1996r WDB2020251F434282
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 12:30
|
|
|
piotrxxx napisał/a: | Panowie jak dlamnie zagadka ,mialem seata ibize jak tam uszczelka poszla nawet 20 kilometrow nie ujechalem bez wysokiej tempertury a tu gdybym nie zajrzal to bym jezdzil teraz sie troche martwie czy jest sens naprawiac |
Objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą może być wiele. Ja bym wymienił ten płyn, wcześniej wypłukał układ, i jeździł dalej. Bo jak uszczelka jest walnięta to w niedługim czasie sytuacja będzie się pogarszać. Obserwuj olej i płyn i będziesz wiedział. Może tak być że pewnego dnia przekręcisz kluczyk i rozrusznik stanie. Oznaczać to będzie że na cylinder nabrała ci się woda. Po wypłukaniu układu mogą dalej pływać oczka oleju. Będą to pozostałości, które trudno usunąć.
No i jeszcze jedno,że może masz walniętą chłodnicę. Masz automata? |
|
|
|
|
piotrxxx
Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: polska
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 15:14
|
|
|
Witam wlasnie plyn wymieniony uklad wymyty .przejechalem co nieco temperatura 80 stopni zadnych oczek nie widac .jedynie co zauwazylem to tam gdzie pompa wodna jest polaczona z blokiem jest wyschniety plyn chlodniczy.pytanie czy pompa jest polaczona moze z silnikiem i jakas uszczelka jest walnieta .Ale jak narazie jest ok nawet odkrecilem korek od filtra oleju i nic nie ma zadnych osadow typu mazi o kremowym kolorze .
[ Dodano: 10 Listopad 2013, 15:23 ]
Kolego bobss biore wszystko pod uwage ale moze szukac narazie przyczyn innych a potem uszczelka pod glowica , mam opla zafire 2,2 dti mialem problem z gazem , bylem na kompie okazalo sie ze sensor pedala gazu szlak trafil ,wymieniylem na nowy 2 tyg spokoju znow to samo w kurrr... sie sam szukalem co i jak okazalo sie ze kabel polaczeniowy mial przebicie i tylko zmiana kostki koszt okolo 20 zl i po bolu .sensor kosztowal jak pamietam cos okolo 600 zl w aso .Wiec nie zrozumcie mnie zle poprostu biore wszystkie opcje ,zwlaszcza ze ja jestem 2 wlascicielem auta poprzednik to dziadek auto ma 180 tys przebiegu a jak pisalem to disel 220 serwisowany i odrazu uszczelka pod glowica jesli tak to mam zajeb pecha |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 15:35
|
|
|
piotrxxx napisał/a: | poprzednik to dziadek auto ma 180 tys przebiegu a jak pisalem to disel 220 serwisowany |
W naszym kochanym kraju to do Twojego opisu pasuje 4/5 aut ponad 20 letnich. Wszystkie są od dziadka i mają 180 nalatane.
Sprawdzaj wszystko, bo to prawidłowy tok postępowania, ale tak czy siak skończy się pewnie na uszczelce. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
piotrxxx
Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: polska
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 15:53
|
|
|
Ok tylko po auto bylem sam w niemczech i wiem od kogo kupowalem brief i dowod zgadza sie z dowodem wlasciciela wiec wykluczam osoby 3 dziadek kupil sobie forda nowego i meska sprzedawal traf tak chcial ze akurat to byl sasiad mojich znajomych i dali mi znac i auto zostawil dlamnie nawet anonsu o sprzedazy nie wystawil ... wiec wiesz naprawde musze miec pecha jak tak
.Ale plyn wymienilem polatam zobacze czas pokaze jak uszczelka czy jest sens naprawiac ....
[ Dodano: 10 Listopad 2013, 16:05 ]
OK nie bede was juz nudzil , jak bede wiedzial co i jak na 100% i jakie beda moje dalsze kroki co do naprawy to napisze jak sie skonczyla moja historia z c klasa .Wielkie dzieki za opinie i do nastepnego Pozd wszystkich |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 19:31
|
|
|
Dwa razy pytałem czy masz automat czy manual. To jest istotne. Jeżeli automat to sprawdź jak wygląda olej w skrzyni. |
|
|
|
|
Pioterek
Pomógł: 305 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 2857 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 19:41
|
|
|
Trzeba było uważać: na poprzedniej stronie napisał, że to manual. |
_________________ Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 10 Listopad 2013, 21:55
|
|
|
Pioterek napisał/a: | Trzeba było uważać: na poprzedniej stronie napisał, że to manual. |
Rzeczywiście, przeoczyłem. Mógł ktoś dolać płynu w brudnym naczyniu po oleju i to wystarczy żeby było pełno oczek. Jeździj i obserwuj co się dzieje. |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 11 Listopad 2013, 10:29
|
|
|
Ja u siebie musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Kupiłem Erlinga i 2 dni pracy, tylko i wyłącznie mojej, z ogarnięciem instalacji elektrycznej, wymiana przewodów elektrycznych instalacji gazowej i wtrysków paliwa, popękana izolacja instalacji. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
adamd
Pomógł: 13 razy Dołączył: 19 Cze 2012 Posty: 443 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 11 Listopad 2013, 14:39
|
|
|
100% uszczelka, ja miałem to samo. Olej walił do płynu. |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 11 Listopad 2013, 15:09
|
|
|
adamd napisał/a: | 100% uszczelka, ja miałem to samo | Nie straszcie Chłopaka, może być tylko zaniedbanie poprzedniego właściciela i faktycznie zabrudził płyn brudną bańką. Żeby wydmuchać uszczelkę, lub uszkodzić, trzeba na prawdę namęczyć się, no chyba że ktoś bez płynu jeździł, lub zupełnie uszkodzonym układem chłodzącym. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
|