Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:04 |
Problem: odpalanie na ciepłym silniku |
Autor |
Wiadomość |
jaras2626
jaras2626
Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 9 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 24 Sierpień 2007, 15:34 Problem: odpalanie na ciepłym silniku
|
|
|
WITAM
POSIADAM C -180 AUTOMAT Z 1994 O PRZEBIEGU 240 000 Z INSTALACJA BRC SEKWENCJA NA JAKIEŚ 1,5 ROKU .
OD JAKIEGOS CZASU AUTO CORAZ GORZEJ ODPALA NA CIEPŁYM SILNIKU TJ. DŁUGO KRĘCI .
BYŁEM U KILKU SPECY I CAŁY CZAS TEAKIE SAME BŁĘDY I NIKT NIE WIE O CO CHODZI ????
1. 04 CZUJNIK TEMP. POWIETRZA PRZERWA/ZWARCIE DO PLUSA
2 ZWARCIE TERMICZNE ADAPTACJI BIEGU JAŁOWEGO
NIEWIEM O CO CHODZI .... MOŻE KTOŚ POMOŻE???? |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 4 Luty 2011, 13:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Funek
W202 220D sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pułtusk/Warszawa
|
Wysłany: 24 Sierpień 2007, 16:30
|
|
|
napisz numery tych błędów i ich nazwy po angielsku |
_________________ WIN WDB2021211A463889
Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F |
|
|
|
|
jaras2626
jaras2626
Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 9 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 24 Sierpień 2007, 16:38
|
|
|
WITAM
NAPISZE TYLKO NUMERY BO NAZWY PO ANGIELSKU NIEZNAM
DIAGNOZA BYŁA ROBIONA NA SPRZECIE TEXA
NR: 04
NR: 37
NR: 87
NR: 90
NR: 97 |
|
|
|
|
Funek
W202 220D sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pułtusk/Warszawa
|
Wysłany: 25 Sierpień 2007, 12:03
|
|
|
no niejestem ci w stanie pomoc bo nie słyszałem o takim sprzęcie jak texa i nie wiem co oznaczają te kody
może zainwestuj i kup sobie carsofta on jest dedykowany do mercedesa a koszt na allegro to 200 - 300 zł czyli dwie lub trzy diagnozy u mechanika |
_________________ WIN WDB2021211A463889
Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Sierpień 2007, 21:28
|
|
|
mam podobne objawy i podobne błędy, jak rozwiążesz sprawę do daj znać co to za błędy bo i u mnie rozkładają ręce. |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
jaras2626
jaras2626
Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 9 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 16:42
|
|
|
Witam
Byłem u kilku magików z laptopami i nic ... wiec czytałem i czytałem ,forum i doszedłem do wniosku że dobrze by było przeczyścić przepustnicę wiec kupiłem spray do tarcz hamulcowych tj.rozpuszczalnik i poczyściłem ... NO I WKOŃCU POMOGŁO AUTO PALI OD STRZAŁA ...są tam takie małe dwie dziórki które trzeba dobrze przeczyścić ... i przy okazji sprawdz sobie wszystkie wszystkie rurki podciśnieniowe czy na kolankach i połączeniach nie są poprzecierane
POzdrawiam i życze powodzenia |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 18:20
|
|
|
jaras2626 napisał/a: | ...są tam takie małe dwie dziórki które trzeba dobrze przeczyścić ... |
Można cos więcej o tych dziurkach, gdzie ich szukać? u siebie też czyściłem przepustnice ale nie wiele to pomogło, mógłbyś opisać w jaki sposób to robiłeś? Ja zdejmowałem tą rurę doprowadzającą powietrze i tam psiukałem spray do czyszczenia przepustnic. Jednak nie zauważyłem tam żadnych dziurek. Rozkręcałeś całą przepustnicę?
Pozdrawiam Paweł |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 21:29
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 7 Grudzień 2011, 09:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jaras2626
jaras2626
Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 9 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28 Sierpień 2007, 22:41
|
|
|
witam
w przepustnicy gdy ruszysz gazem i przepustnica otworzy sie jest pod nią otworek a dokładniej dwa do którego dochodzi podcisnienie dość grubym wężykiem na zewnątrz przepustnicy i to właśnie oczysciłem i dało skutek ....... ale po dwuch dniach jak Zajrzałem pod maske wyczaiłem syczenie i odkryłem że na listwie od wtrysków jest zawór a raczej dwa podciśnieniowe do których dochodzą wężyki poprzez trójnik od kolektora ssącego i ów trójnik był dziórawy . zauważyłem również że trójnik w miejscu przetarcia jest mokry od paliwa .
Po wiekszych ogledzinach i wymianie trójnika na nowy, auto znów nie tak chodziło jak powinno tj.długo kreciło na ciepłym silniku
Stwierdziłem , a myślę ze mam rację że zaworki podcisnieniowe odpowiedzialne za zwiekszenie dawki paliwa do listwy przy wiekszych obrotach, leją do wężyków podcisnieniowych czego skutkiem jest zasysanie paliwa do kolektora ssącego i po chwili postoju opary z listwy przedostają sie do kolektora ssacego czego skutkiem auto przy odpalaniu poprostu zalewa sie i trzeba troche pokrecic zanim palnie .
trzeba wiec wymienic owe zaworki podciśnieniowe których poszukuję....jak ktoś wie o co mi chodzi to prosze o odp.
Pompa paliwa po zgaszeniu auta trzyma ciśnienie i dlatego przy wadliwych zaworkach podcinieniowych listwy wtryskiwaczy auto ma problemy z odpalaniem ..
NAJLEPIEJ SPRAWDZIC TO ZDEJMÓJĄC Z ZAWORKÓW WĘŻYKI OD PODCIŚNIENIA I ZAOBSERWOWAĆ WŁĄCZAJĄC ZAPŁON CZY Z ZAWORKÓW WYDOBYWA SIE PALIWO !!!
AUTO PO ZDJECIU WEZYKA I ZAŚLEPIENIU GO CHODZI BEZBŁĘDNIE
JESTEM Z WROCŁAWIA JESLI KTOS WIE GDZIE KUPIC OWE ZAWORKI PROSZE O KONTAKT |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Sierpień 2007, 16:20
|
|
|
Ja u siebie wymieniałem jeden z takich zaworków i tu niestety nie mam najlepszych informacji Na szrotach nie znalazłem bardzo chodliwe zamienników niema i zostają tylko oryginały koszt jednego około 300 zł, u mnie na szczęście trzeba było wymienić tylko jeden |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2007, 19:13
|
|
|
jaras2626 napisał/a: | NAJLEPIEJ SPRAWDZIC TO ZDEJMÓJĄC Z ZAWORKÓW WĘŻYKI OD PODCIŚNIENIA I ZAOBSERWOWAĆ WŁĄCZAJĄC ZAPŁON CZY Z ZAWORKÓW WYDOBYWA SIE PALIWO !!! |
czy chodzi o ten zawór?
Jak zdejmę wężyk zaznaczony czerwoną strzałką to przy włączonym silniku z zaworu pryska paliwo, zauważyłem że w trasie oprócz LPG zmniejsza się ilość benzyny, do tej pory nie zwróciłem na to uwagi bo jeżdżę głownie krótkie odcinki i wydawało mi się, że paliwo spalane jest przy odpalaniu, ostatnio w trasie 350 km "wcięło" ok 4 może 5 litrów benzyny czy ten zawór jest uszkodzony, czy jest to jakaś inna przyczyna, że wydobywa się z niego paliwo?
Wracając do odpalania gdy zdejmę ten wężyk z przepustnicy:
Auto pali tak jak powinno, "pstryk" i gotowe
Czy wiecie za co jest on odpowiedzialny?
jego drugi koniec podpięty jest do:
Co to jest za urządzenie, i za co ono odpowiada? czy mogę jeździć z odpiętym wężykiem?
Wszystkie sugestie mile widziane
Pawej1 |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2007, 20:40
|
|
|
pawej1, jeżeli chodzi o zaworek to wymieniałem taki tylko ten co jest założony w głębi można powiedzieć drugi |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2007, 20:51
|
|
|
lojek, czy u Ciebie jego uszkodzenie też odzwierciedlało się długim kręceniem czy miałeś jakiś inny objaw jego uszkodzenia??
lojek napisał/a: | wymieniałem taki tylko ten co jest założony w głębi można powiedzieć drugi |
nie widziałem innego, gdzie go szukać powinien też być widoczny bez rozbierania niczego czy jest gdzies schowany?
[ Dodano: 7 Wrzesień 2007, 00:20 ]
lojek, już wiem gdzie on jest:)
http://www.detali.ru/cat/...&SGR=095&SGN=02
ale to są dwa różne elementy, wg mnie, na rysunku elementy 29 i 26
26 to Zawór regulacyjny, ciśnienie paliwa
29 Tłumik pulsacji, układ zasilania silnika
taki opis pojawia sie w katalogu on line na fota.pl |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 11:28
|
|
|
pawej1, u mnie jedynym objawem był wyciek paliwa poza tym nic sie nie działo. |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
pawej1
W211 320 cdi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 138 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Październik 2007, 01:27
|
|
|
W końcu przy okazji innych napraw wymieniłem ten zawór, problem z odpalaniem rozwiązany, u mnie okazało się, że jest tylko jeden zawór ten bliżej chłodnicy.
Cytat: | JESTEM Z WROCŁAWIA JESLI KTOS WIE GDZIE KOPIĆ OWE ZAWORKI PROSZE O KONTAKT |
Jeżeli jeszcze tego szukasz to :
Warszawa, ul. Wincentego 65, 662-581-309 lub 606-856-772
ściągają samochody z Anglii
chcieli 150zł, mi załatwił mechanik w tej samej cenie.
Pozdrawiam |
_________________
w202 --> W210 --> w211 --> w212 |
|
|
|
|
|