Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
zawór zwrotny? w202 2.2cdi
Autor Wiadomość
Niedzwiad 

Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 153
Skąd: Białystok
Wysłany: 20 Styczeń 2016, 18:43   

Jary napisał/a:
kbanaszak napisał/a:
Tak znajduje się u mnie taki zawór......


To jeszcze sprawdź czy on jest sprawny :idea:

A jak go sprawdzić?
Odkręcić i dmuchnąć?
Ten zawór jest sterowany elektronicznie?
U mnie od wymiany oringów miną miesiąc i dziś zauważyłem, że coś się chyba poci przy tym zaworze i zastanawiam się, czy go nie wymienić, tylko zanim zamówię używkę chciałbym wiedzieć o co w nim w ogóle chodzi? To, ze trzyma paliwo przed cofaniem to wiem, ale nie wiem po co w nim te gniazdo z bodajże trzema pinami (prąd, sygnał, masa)?
Auto dwa razy miało problemy z odpaleniem i kończą mi się pomysły co to może być, a w tym temacie znalazłem kilka następnych potencjalnych przyczyn.
_________________
S202 220cdi 125km
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Styczeń 2016, 21:09   

Niedzwiad, ten zawór reguluje ciśnienie na listwie wtryskowej. Do zapowietrzania nie ma on raczej nic do rzeczy.Jego awaria będzie skutkowała brakiem odpalenia, bo jak będzie ciśnienie uciekać z listwy wtryskowej to pompa nie nabije wymaganego ciśnienia.

Niedzwiad napisał/a:
Auto dwa razy miało problemy z odpaleniem

Jakieś szczegóły?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Niedzwiad 

Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 153
Skąd: Białystok
Wysłany: 20 Styczeń 2016, 21:39   

Od zakupu cały czas to samo.
Gdy pojawia się wilgoć, czy to z +9 temperatura spadała do zera, czy z -10 rosła do zera, auto przestawało palić i można było kręcić w nieskończoność i nic. Zawsze po nocy, gdy padał deszcz, lub gdy z dużego mrozu po jednej nocy weszło na plus.
Wymieniłem wszystkie oringi, czujnik położenia wałka rozrządy (bo komputer pokazywał błąd), filtr paliwa.
Za każdym razem gdy z rana nie odpalał, wracałem do niego po około 8 godzinach i palił z pierwszego kręcenia, bez jakiegoś wysiłku.
Podczas wymiany oringów, tylko pod tym zaworem było mokro, teraz również ten dolny przewód paliwowy jest mokry, pomimo iż jest na nim nowy oring. Miałem już zakładać zawór zwrotny na przewód paliwowy, ale coś mi się wydaje, że może ten oryginalny wymienić, skoro przy nim jest jakaś nieszczelność.
Ostatnio po wyjechaniu z warsztatu, gdzie było +13 i postawieniu auta na dworze gdzie było -13 również nie chciał odpalić, ale tym razem mechanik byłem u mechanika, który był uzbrojony w plaka i z plaka odpalił bardzo ładnie.
Czekam na inne pomysły.

[ Dodano: 10 Luty 2019, 16:45 ]
Odkopię temat jakby ktoś miał podobny problem.
U mnie rozwiązaniem była wymiana czujnika położenia wałka rozrządu i skasowanie wszystkich błędów. Po wymianie nie pojechałem na kompa i problem występował jak to z psującym się czujnikiem, raz działał, raz nie, więc i auto losowo nie odpalało (bo częściej razy odpalało niż nie odpalało).
_________________
S202 220cdi 125km
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 11 Luty 2019, 10:52   

Niedzwiad napisał/a:

Odkopię temat jakby ktoś miał podobny problem.
U mnie rozwiązaniem była wymiana czujnika położenia wałka rozrządu i skasowanie wszystkich błędów. Po wymianie nie pojechałem na kompa i problem występował jak to z psującym się czujnikiem, raz działał, raz nie, więc i auto losowo nie odpalało (bo częściej razy odpalało niż nie odpalało).


Miałem podobny problem z odpalaniem. Nawet pompę wysokiego ciśnienia zrobiłem. Wymieniłem też zawór regulujący ciśnienie paliwa, wszystkie przewody. Wywaliłem podgrzewacz paliwa. I dalej samochód odpalał jak chciał. W moim przypadku uszkodzona była uszczelka w pompie wstępnej. Po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. I tu nasuwa się pytanie, gdzie można kupić uszczelki do tej pompy?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,106 sekundy. Zapytań do SQL: 10