|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Cewka zapłonowa C200 |
Autor |
Wiadomość |
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Marzec 2014, 13:59
|
|
|
Jeśli robisz po całości, to po całości. Zresztą sama wiązka cewek to 3 druty na krzyż.
Od głównej wiązki silnika odchodzą kabelki do złącza na kolektorze i tu jest podłączona owa wiązka cewek. Z tego złącza idą dwa przewody do cewek i potem od cewek przewód do + na nadkolu (do tej mniejszej śrubki). Także żadna robota w porównaniu do głównej wiązki silnika. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Marzec 2014, 09:31
|
|
|
Możesz tak zrobić. Wiązkę cewek można odłaczyć od głównej wiązki silnika. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
kamil_0793
Pomógł: 73 razy Dołączył: 26 Lip 2011 Posty: 2447 Skąd: Wrocław/Strzegom
|
|
|
|
|
Arch
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 26 Skąd: Oberschlesien
|
Wysłany: 6 Marzec 2015, 23:02 Re: Cewka zapłonowa C200
|
|
|
Javoreczek napisał/a: | A skąd wiesz, że cewka? Sprawdzone elektrycznie na upalenie/zwarcie/przebicie, czy tylko z kompa info? Bo jesli to drugie, to NIESTETY sterownikiem silnika bym się zainteresował. Przedliftowe cewki rzadko podały w odróżnieniu od PMS'ów... błąd cewki w kompie w obu przypadkach ten sam. |
Podejrzenie padło tylko ze względu na to, że nie palił na 2 gary i to właśnie tak, jakby miała być to cewka.
Okazało się to w 50% prawdą, gdyż przy demontażu wyszło, że na wiązce doszło do zwarcia i spalił się komputer...
Skończyło się zatem na wymianie cewek i naprawie komputera, w sumie +- 800 zł. |
_________________ W202 C200 722422 744/001A 02.95
Ex - W124 300D, W124 200E, S124 E200, W208 CLK 200 Kompressor |
|
|
|
|
Czarny_78
Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 11:24
|
|
|
Witam
Mam problem ponieważ Mietek nie chodzi na dwa gary i to te na które wchodzą cewki zapłonowe.Cylinder 1 i 3 pracuje normalnie,więc cewki powinny być ok.Zaczęło się to od gwałtownego przyspieszenia i dwa cylindry już nie pracowały.Wcześniej gdy był zimny to szarpał i przerywał jak się troszkę mocniej przyspieszało,a gdy miał odpowiednią temperaturę,to po gwałtownym przyspieszeniu gdy się zmieniało bieg na wyższy po odpuszczeniu gazu potrafił strzelić w tłumik końcowy.Na kompie SD nie byłem ale może to wina przepływki ? Wymieniłem kable na nowe Beru ZEF 988,fajki ZLE,świece Ngk i nic nie pomogło.Już teraz sam nie wiem co jest grane,więc prosiłbym o pomoc jak to ogarnąć.Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam. |
_________________ Mercedes C200 Kompressor 95 r
wersja Elegance
WDB2020251F322076 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,083 sekundy. Zapytań do SQL: 5
| |
|