Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Cewka zapłonowa C200
Autor Wiadomość
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Marzec 2014, 13:59   

Jeśli robisz po całości, to po całości. Zresztą sama wiązka cewek to 3 druty na krzyż.
Od głównej wiązki silnika odchodzą kabelki do złącza na kolektorze i tu jest podłączona owa wiązka cewek. Z tego złącza idą dwa przewody do cewek i potem od cewek przewód do + na nadkolu (do tej mniejszej śrubki). Także żadna robota w porównaniu do głównej wiązki silnika.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 7 Marzec 2014, 18:13   

Generalnie chcę wymienić najpierw cewki + ich wiązkę, a dopiero później resztę wiązki silnika. Mogę tak zrobić, czy przy wymianie głównej wiązki trzeba będzie znowu ingerować w wiązkę cewek?
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Marzec 2014, 09:31   

Możesz tak zrobić. Wiązkę cewek można odłaczyć od głównej wiązki silnika.
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
kamil_0793 

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 2447
Skąd: Wrocław/Strzegom
Wysłany: 8 Marzec 2014, 10:39   

Javoreczek, dzięki za wyczerpanie tematu :)
_________________
Moja Perełka WDB2020181A050858
W210 E55 AMG T WDB2102741B064411
 
 
 
Arch 

Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 26
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 6 Marzec 2015, 23:02   Re: Cewka zapłonowa C200

Javoreczek napisał/a:
A skąd wiesz, że cewka? Sprawdzone elektrycznie na upalenie/zwarcie/przebicie, czy tylko z kompa info? Bo jesli to drugie, to NIESTETY sterownikiem silnika bym się zainteresował. Przedliftowe cewki rzadko podały w odróżnieniu od PMS'ów... błąd cewki w kompie w obu przypadkach ten sam.


Podejrzenie padło tylko ze względu na to, że nie palił na 2 gary i to właśnie tak, jakby miała być to cewka.
Okazało się to w 50% prawdą, gdyż przy demontażu wyszło, że na wiązce doszło do zwarcia i spalił się komputer...

Skończyło się zatem na wymianie cewek i naprawie komputera, w sumie +- 800 zł.
_________________
W202 C200 722422 744/001A 02.95

Ex - W124 300D, W124 200E, S124 E200, W208 CLK 200 Kompressor
 
 
Czarny_78 

Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Elbląg
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 11:24   

Witam ;)
Mam problem ponieważ Mietek nie chodzi na dwa gary i to te na które wchodzą cewki zapłonowe.Cylinder 1 i 3 pracuje normalnie,więc cewki powinny być ok.Zaczęło się to od gwałtownego przyspieszenia i dwa cylindry już nie pracowały.Wcześniej gdy był zimny to szarpał i przerywał jak się troszkę mocniej przyspieszało,a gdy miał odpowiednią temperaturę,to po gwałtownym przyspieszeniu gdy się zmieniało bieg na wyższy po odpuszczeniu gazu potrafił strzelić w tłumik końcowy.Na kompie SD nie byłem ale może to wina przepływki ? Wymieniłem kable na nowe Beru ZEF 988,fajki ZLE,świece Ngk i nic nie pomogło.Już teraz sam nie wiem co jest grane,więc prosiłbym o pomoc jak to ogarnąć.Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
_________________
Mercedes C200 Kompressor 95 r
wersja Elegance
WDB2020251F322076
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,083 sekundy. Zapytań do SQL: 5