Pompa Lucas-ustawienie |
Autor |
Wiadomość |
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
adi469
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 45 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Czerwiec 2014, 13:22
|
|
|
Dzieki.
Teraz tylko linka gazu (wlasnie sie dorabia) ssanie i gaszenie silnika (juz prawie gotowe) i bede mogl sie wypowiedziec jakie sa osiagi i spalanie.
Narazie sobie pojezdzilem na wolnych obrotach po parkingu-a jaka satysfakcja...:) |
_________________ W202 C220 Pompa Wtryskowa Bosch DIY
Totalny brak czasu... Wróciłem |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
adi469
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 45 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Czerwiec 2014, 22:48
|
|
|
Dzis wjechala do samochodu customowa linka gazu i ssanie. Gaszenie zrobie w przyszlym tygodniu. Przejechalem sie po miescie i powiem wam, ze jestem bardzo zadowolony. Przyspieszenia jako takiego nie probowalem za bardzo, tylko sprawdzilem czy ma szwunga-no i ma i to niezlego. Napewno szybciej sie wkreca na obroty jak na lucasie wiec wychodzi na to, ze bedzie lepsze przyspieszenie jak by to pomierzyc.
perzu126,
Nie klekocze jak jakis stary diesel. Wszystko pozostalo w normie a nawet silnik pracuje ciut ciszej i przede wszystkim rowno czego nie moglem powiedziec o lucasie. W zasadzie roznica w wydawanym dzwieku polega na tym, ze boscha slychac inaczej, jak by bardziej mechanicznie a lucas sobie terkotal co mnie osobiscie wprowadzalo w lekka dezorientacje; terkocze pompa, wtryski czy szklanki zaworow... Teraz nie mam tego dylematu, wszystko pracuje rowno i tak jak powinno. No i nic nie cieknie ani nie fiksuje zadna elektryka... Uff... Warto bylo |
_________________ W202 C220 Pompa Wtryskowa Bosch DIY
Totalny brak czasu... Wróciłem |
|
|
|
|
mercedesw202
Dołączył: 18 Cze 2014 Posty: 36 Skąd: polska
|
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 00:25
|
|
|
adi469,
Jak tam sie na boschu jezdzi? Jak osiagi i spalanie? |
_________________ W202 C220 2.2Diesel 1996r. |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 07:16
|
|
|
adi469, A nie myślałeś czasami o gaszaczu poprzez stacyjkie Bo w 200D jest stacjia podciśnieniowa tak jak w 124 lub 126
http://olx.pl/oferta/stac...html#bc45d3f199
Takie stacjie sa tez w 202D z tym zaworkiem |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
adi469
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 45 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Lipiec 2014, 09:50
|
|
|
mercedesw202,
Spalanie: miasto 6,7L/100km, w trasie jeszcze nie sprawdzilem. Predkosc max. 175km/h. Obroty przy 90km/h-2400 obr/min. Pompe mam jeszcze troche skrecona jesli chodzi o dawke wiec moze da sie jeszcze troche z niej wycisnac ale narazie nie mam czasu na regulacje i te osiagi w zupelnsci sa dla mnie wystarczajace. Przyspieszenie dokladnie nie sprawdzilem ale ok 13-15sec
wiskontii,
Tak, myslalem o takim rozwiazaniu ale znalazlem tansze i mniej inwazyjne... |
_________________ W202 C220 Pompa Wtryskowa Bosch DIY
Totalny brak czasu... Wróciłem |
|
|
|
|
ŁukiTruki
Dołączył: 25 Sty 2017 Posty: 20 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 28 Sierpień 2017, 08:00
|
|
|
Witam,
Była mowa o tym, że OT to nie to samo co GMP. Rozebrałem głowicę po pękniętym wałku i sam musiałem sprawdzić. Wygląda to tak jak na rysunku.
Gdy jest punk OT na kole to wszyskie tłoki są równiutko w połowie pracy. Trochę dziwne.
Czy mogły się tak pokrzywić korbowody (wszystkie 4), żeby tak się pozmieniało? Gdyby tak się pokrzywiły to chyba by nie dochodziły tłoki do GMP?
Koło mi się obróciło?
Co Wy na to?
Jeśli ktoś chętny to nagram filmik i pokaże jak to wygląda, bo i tak czekam na głowicę, klucz dynamo i uszczelkę Będę w domu we wtorek, to nagrać mogę.
Rysunek pod tym linkiem:
https://zapodaj.net/96cb539f7b23a.jpg.html
PS: Też miałem wielki problem, żeby odpalił po naprawie pompy. Według instukcji nawet nie zagadał. Poźniej pompa obrócona o 180st, odpalił ale dymił i chodził jak czołg. Po przeczytaniu tego wątku pomyślałem że chyba jest coś z tym GMP. Ale jak sprawdzić? Wymontowałem wałki. Tata kręcił kołem a ja dociskałem popychacz na pierwszym tłoku. Gdy się podniósł na maksa, zaznaczyliśmy własny punkt. Złożyliśmy, odpalamy i chodzi! Nie kopci, skrzynia zmienia biegi. Jeździł jak wcześniej, EUREKA! Aż tu nagle wałek pękł.
Ciekawostką może być fakt, że ten punkt który zaznaczyłem pokrywa się z faktycznym GMP:) Mała różnica ok 1cm na obwodzie koła. |
|
|
|
|
micky_mouse
Dołączył: 07 Gru 2015 Posty: 10 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Sierpień 2018, 19:59 2.2d lucas
|
|
|
witam serdecznie mam problem z lucasem 2.2d, nagle się zapaliło epc auto klepie przy dodawaniu gazu, kopci na niebiesko. komputer wyrzuca błąd początku kąta wtrysku, numerek bodajże 1351.
ktoś kojarzy gdzie znajduje się ten czujnik w pompie przełożył bym go z drugiego lucasa i dalej hulał. |
|
|
|
|
Dudek13
Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 87 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 1 Wrzesień 2018, 13:57
|
|
|
nie zrozumcie mnie źle ale o jaka pompe chodzi?
O paliwową? czy jaką inną.
?? |
_________________ Obecnie
W211 E270 2002 Avangarde
Pierwszy
W202 C180 1997 Classic - Sprzedany
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26401 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Dudek13
Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 87 Skąd: Tarnowskie Góry
|
|
|
|
|
|