|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
[W208] Dziwny problem po zgaszeniu automatu na neutralu |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekGuzik
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 08:00 [W208] Dziwny problem po zgaszeniu automatu na neutralu
|
|
|
Dzieki z gory za pomoc i kazda rade
Szczegolnie ciezko mi tutaj bedzie znalezc mechanika znajacego sie na europejskich autach....
Moj problem zaczal sie od tego ze auto jakos dziwnie dluzej niz zwykle odpalilo, zawsze robilo to od tzw "strzala" przejechalem moze 10 metrow przerzucilem na neutral zeby sie upewnic czy mi sie wydawalo czy rzeczywiscie byl jakis problem z odpaleniem i zgasilem auto. Pozniej juz mimo roznych sposobow nie udalo sie Clki odpalic ponownie.
Dziwnie zaczal zachowywac sie pilot, na poczatku w ogole nie chcial zareagowac myslalem ze to bateria mialem w kieszeni pilota z drugiego merca zmienilem baterie sprawdzilem telefonem wiazke bylo ja widac przy naciskaniu na przyciski pilota, auto na chwile udalo sie odblokowac w zasadzie zamknac i otworzyc. Wlozylem kluczyk do stacyjki przekrecilem wszystko niby ok ale auto przy probie odpalenia traci calkowicie "prad" swieci tylko swiatelko nad fotelami pasazera i sytuacja jak na poczatku. Znowu pilot nie dziala probowalem odlaczyc akumulator i ciagle to samo. Nie mam pojecia w czym moze byc problem. Wiem tylko ze akumulator mam nowy (zmienilem go dzisiaj myslalem ze moze to byc problem) i pilot jest w porzadku. Prosze o jakas porade zeby nakierowac mechanika naprawiajacego cale zycie mustangi i inne amerykanskie auta
I przepraszam za skladnie ale jest juz u mnie dosyc pozno. Wiem ze to CLk a nie w202 ale moze ktos wie jak rozwiazac ten problem |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 08:13
|
|
|
GrzesiekGuzik napisał/a: | przerzucilem na neutral |
a czy wyjąłeś kluczyk w tej pozycji ?? bo tego nie powinno dać się zrobić, chyba że w clk jest inaczej. może wyszarpując uszkodziłeś stacyjkę.
przy okazji nikt nie ma szklanej kuli (oprócz Camela) więc ciężko doradzać bez pełnych danych auta.
diesel benzyna ??
może się układ rozszczelnił i ciężko ma palić.
[ Dodano: 20 Maj 2014, 08:14 ]
aaa i proponuję jednak udać się na forum clk, jednak tam możesz znaleźć chyba szybciej odpowiedź na swoje pytania. |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 09:21
|
|
|
Jeśli auto w Stanach to CLK230K, 320, 430, 55 AMG.
Jeśli po próbie pokręcenia rozrusznikiem w aucie cała elektryka przygasa, może coś pstrykać, a rozrusznik nie rusza, to znaczy, że albo padło aku (wymienione na nowe?), albo problem z masą, albo może nawet z rozrusznikiem. Sprawdź przekaźnik rozrusznika, powinien być w skrzynce gdzie są moduły silnika, ABS/ASR/ESP - prawe przednie podszybie (pasażera). Jeśli mechanik wie jak zbudowany jest układ rozrusznika (mały prąd załącza duży przez przekaźnik - bendiks) to rozgryzie czy problemem jest np. zwarcie w uzwojeniu rozrusznika. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
GrzesiekGuzik
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 16:48
|
|
|
Dzieki wielkie za pomoc okazuje sie ze to rozrusznik |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,076 sekundy. Zapytań do SQL: 7
| |
|