Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap hamulców C280 na S500?
Autor Wiadomość
mateuszsta20

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 106
Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
Wysłany: 2 Maj 2014, 13:12   Swap hamulców C280 na S500?

Witam,

Jestem ciekawy, czy zaciski przod pasuja P&P i z czym to sie wiaze? Na aukcjach mozna za nieduze pieniadze kupic zaciski od S500 aukcja, jak dopasowac tarcze do takich zaciskow?

Ktos na forum zmienial hamulce na wieksze?
_________________
MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98
 
 
elpaco 

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 24 Maj 2012
Posty: 922
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2 Maj 2014, 14:13   

nie pasują p&p. Na większe- załóż od c43, tudzież powinny podejść od okulara e500. Aczkolwiek pewności czy będą p&p nie ma nigdy.
_________________
WDB2020201A088476 prawie zwykłe 2.0 16v w kolorze 691
zobacz: http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19343
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Maj 2014, 19:12   

Te z C43/E50 mają taką wadę, że posiadają tarcze pływające, a te kosztują milion dolarów. :(

Może lepiej założyć hamulce od CLK/E430, ale wtedy felga min. 17"
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2 Maj 2014, 19:43   

Camel- napisał/a:
a te kosztują milion dolarów.

a idź Pan w ch....... nic mi nawet nie mów. zimmeramann robi ale badziew jak sto pięćdziesiąt, są jakieś disc italia czy coś.
dostępne ASO 3K PLN :twisted:
jedyna alternatywa to ultimot niemiecki albo ASO niemieckie koszt 1500 :)

Camel- napisał/a:
ale wtedy felga min. 17"

w wypadku C43 także minimum to 17 cali :)

[ Dodano: 2 Maj 2014, 19:44 ]
Camel- napisał/a:
że posiadają tarcze pływające,

możesz coś dopowiedzieć ??
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Maj 2014, 21:05   

Tarcza hamulca nie jest sztywno osadzona na piaście tarczy, ale na wielowypuście. Chodzi o zniwelowanie naprężeń powodujących m. in. zginanie się tarczy przy bardzo mocno obciążonym węźle, a więc bardzo gwałtownie powstających różnic temperatury.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
Ostatnio zmieniony przez Camel- 3 Maj 2014, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mateuszsta20

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 106
Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
Wysłany: 3 Maj 2014, 11:30   

Chcialbym poprawi skutecznosc hamowania, wiem ze te co mam nie sa male (tarcze), ale chcialbym bardziej pewniejsze hamulce.

Myslalem zeby kupic te zaciski i pozniej cos kombinowac, jakies adaptery?

Opcja jest jeszcze, zeby kupic tak jak piszecie, C43 i bedzie ok. Co do rozmiaru felg to sie nie obawiam bo i tak min to 17''.
_________________
MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 3 Maj 2014, 12:53   

Nie wiem czy w Twoim przypadku różnica byłaby na tyle odczuwalna aby opłacało się wykładać kasę na nowy setup, ale z czystym sumieniem mogę polecić 300mm zestaw na przód z e280 :wink:
_________________
»składak
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Maj 2014, 15:03   

Czy tak wielkie tarcze spowodują, że w202 będzie stawać dęba?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 3 Maj 2014, 17:12   

perzu126 napisał/a:
Czy tak wielkie tarcze spowodują, że w202 będzie stawać dęba?

perzu126, sprecyzuj o jakie tarcze pytasz :wink:
_________________
»składak
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 3 Maj 2014, 17:41   

polecam zaciski z C36 AMG Zaleta taka, że są to zaciski 4 tłoczkowe :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
nooiser 
Taaa

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 176
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 3 Maj 2014, 21:17   

a co powiecie na zaciski z w124/c124 3.0 v24 tam też są 4-tłoki wchodzą na nie 15" tylko czy to podejdzie do w202?
http://allegro.pl/mercede...4132430482.html
_________________
Mercedes jest dla poważnych ludzi,a BMW kupują ludzie którzy nie byli w stanie przeliterować słowa Mercedes
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Maj 2014, 22:30   

Kolega pyta o zaciski z S500. Czy będą dużo lepsze w porównaniu do C36? Albo poruwnując czy będą aż tak skuteczne jak te pływające tarcze z z C43?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 4 Maj 2014, 00:52   

z całym szacunkiem Panowie ale czy dla Was więcej znaczy lepiej ??
czym są lepsze te 4 tłoczkowe z C36 od tych 2 tłoczkowych z tarczami pływającymi z C43 ?? skoro kładą większy motor z większą mocą i dają takie a nie inne zaciski (tarcze co tam jeszcze) to chyba ktoś to policzył że jest lepiej.... czy ja coś źle dumam.....
nie jestem inżynierem nie mierzyłem siły hamowania itp ale można zawsze sprawdzić tor hamowania ze 100 km/h :D

fakt tu się zgodzę jest drogo jak sam sku***wisyn :P
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 4 Maj 2014, 19:12   

maurycy napisał/a:
czym są lepsze te 4 tłoczkowe z C36 od tych 2 tłoczkowych z tarczami pływającymi z C43


siedzę w sporcie motorowym i uwierz, że zawsze zacisk który "łapie" tarcze z obu stron z równą siłą jest lepszy od zacisku na jarzmie. Oczywiście mowa o tarczach o porównywalnej średnicy.

nie unoś się, nikt nie piszę, że masz złe hamulce ale to że masz c43 nie znaczy, że masz wszystko co było najlepsze w w202 :)

[ Dodano: 4 Maj 2014, 19:14 ]
maurycy, tak, w przypadku hamulców więcej znaczy lepiej. :)
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
mateuszsta20

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 106
Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
Wysłany: 5 Maj 2014, 10:48   

Zaintereowalem sie tymi z S500 bo dobra cena i stan. Poszukuje czegos bardziej efektywnego od tego co mam. Tarcze mam nawiercane Zimmerman ale skutecznosc jest niezadawalajaca. Hamowanie z duzej predkosci jest tragiczne. Dziurki zapychaja sie pylem i mozliwe to jest przyczyna slabej skutecznosci hamowania.

Moge porownac do A6 C5 z przodu 280mm, A6-tka jest ciezsza ale jak dla mnie lepiej hamuje audi.

Chodzi mi rowniez o to zeby koszty calego zestawu na przod nie przekorczyly 1000PLN.
_________________
MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 9