Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap hamulców C280 na S500?
Autor Wiadomość
K2_Costa 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 131
Skąd: Dukla
Wysłany: 22 Sierpień 2015, 22:16   

a jesteście w stanie napisać jakie zaciski + tarcze mieszczą się maksymalnie w alufelgach?
_________________
Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T :)
 
 
 
maurycy 
C43 ///AMG


Pomógł: 97 razy
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 5420
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 3 Wrzesień 2015, 18:36   

C43 ma tarcze na tyle 300mm
_________________
MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355

nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami :)
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 7 Wrzesień 2015, 18:30   

w alufelgach pojęcie względne. wszystko zalezy od zacisku. ale jeśli chodzi o średnice to:
seria 288mm to maksymalna tarcza do 15"
300mm z np clk 320 musi mieć 16" tak samo jak 316mm z e430 i c36 amg
345mm z c32 takie jak u mnie czy Adikisa to felga minimum 17"

z tym że w przypadku zacisków 4 tłoczkowych dochodzi problem ET i umiejscowienia ramion.
Zacisk zajmuje dużo miejsca miedzy tarczą a felgą więc nie każde koło siada. Ramiona mogą stawać na zacisku.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
soromoto 
GLOBETROTTER

Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 22
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12 Listopad 2015, 19:37   

maurycy napisał/a:
C43 ma tarcze na tyle 300mm

Dzięki za info. A czy wiesz może z jakim innym modelem (nie amg) ta tarcza jest tożsama? Bardzo mi to info pomoże.
_________________
Żadnych udziwnień nie będzie...
Stanced C36 AMG
 
 
mateuszsta20

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 106
Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
Wysłany: 27 Październik 2016, 00:31   

Odgrzewam...

Kupile zestaw z w220 s600, zaciski 4-ro tloczkowe i tarcza 345mm. Dalem ciala ze nie sprawdzilem przed regeneracja... Dzisiaj robilem przymiarke, zacisk pasuje na zwrotnice z w202, ale za to tarcza z S600 ma glebsze obsadzenie na piascie.

Nie mam pomyslu jak to ugrysc, czy sprzedac zestaw z s600 i szukac innego ktory bedzie na 100% pasowal.

Moze ktos z was wie jak sie do tego zabrac?

Edit: 27.10.2016

Juz wiem jak rozwiazac moj problem.

Dobralem tarcze 345mm z C32, maja takie same osadzenie na piascie co moje seryjne 288mm. Tarcze zamowione ATE (dziwne bo TEXTAR jest drozszy od ATE o 30PLN na tarczy), czekam na dostawe i bedzie sprawdzenie czy felunek jest ok pod te hamulce...
_________________
MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 27 Październik 2016, 07:28   

mateuszsta20, pokaż jak to wygląda ;)
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
bartek065

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 8
Skąd: zamość
Wysłany: 27 Październik 2016, 14:15   

A jest różnica w hamulcach w c180 a c280?
 
 
mateuszsta20

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 106
Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
Wysłany: 27 Październik 2016, 15:14   

bartek065 napisał/a:
A jest różnica w hamulcach w c180 a c280?


Roznica jest tylko 4 mm na tarczy.

mariuszt0 napisał/a:
mateuszsta20, pokaż jak to wygląda ;)


Zrobie foto jak zloze wszytko.
_________________
MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 27 Październik 2016, 20:04   

mateuszsta20 napisał/a:
bartek065 napisał/a:
A jest różnica w hamulcach w c180 a c280?


Roznica jest tylko 4 mm na tarczy.

Piszesz o średnicy. Tylko, że 1.8 ma pojedynczą tarczę a 2.8 podwójną wentylowaną.
_________________
»składak
 
 
Idek 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 218
Skąd: Białystok/Otwock
Wysłany: 27 Październik 2016, 20:22   

Pompa hamulcowa wyrobi na te 4 tłoczkowe zaciski ?
_________________
Był - W202 C180 94r.
Jest - W202 C200K 99r.
WDB2020251F902812
W202 C200K
 
 
Karol82 

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 1450
Skąd: Żnin/Włocławek
Wysłany: 27 Październik 2016, 22:55   

Idek, da radę ale lepiej zmienić
_________________
C200 KOMPRESSOR 98r. WDB2020251A582643
Zobacz moją Celinę :-)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22295
 
 
Fiki 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 491
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Październik 2016, 23:00   

mateuszsta20 napisał/a:
Juz wiem jak rozwiazac moj problem.

Dobralem tarcze 345mm z C32, maja takie same osadzenie na piascie co moje seryjne 288mm. Tarcze zamowione ATE (dziwne bo TEXTAR jest drozszy od ATE o 30PLN na tarczy), czekam na dostawe i bedzie sprawdzenie czy felunek jest ok pod te hamulce...

Szkoda, że nie widziałem wcześniej, że piszesz.
Otóż problem uda Ci się w ten sposób rozwiązać, ale nie do końca. Zaciski z S600 latają z tarczami o grubości 32mm. Producent przewiduje (dość pesymistycznie, hajs musi się zgadzać), że zużycie do poziomu 30mm kwalifikuje już tarczę do wymiany. Tarcze od C32 mają dokładnie tyle, gdy są nowe. Kiedy tarcze pomału zaczną się zużywać i tracić grubość, hamulce mogą nie działać dokładnie tak, jak by sobie tego życzył inżynier. Nie mówię, że się nie uda - może jak zadbasz o to, by mieć zawsze gruby klocek, to będzie latać. Nie znam niestety wartości odsadzenia zacisku od S'ki, być może tam będzie jeszcze rzeźba, żeby wycentrować tarczę między klockami. Szczerze? Osobiście bym to pogonił i bez kombinacji zakupił sprawdzony zestaw z W203 i pochodnych.

PS: Kolega Sakul mógłby się wypowiedzieć, on też kombinował z zaciskami z W220, ale finalnie nie widziałem ich jeszcze na jego aucie.
_________________
W202 C230K #fakeAMG - sprawdź Bandytę!
 
 
mateuszsta20

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 106
Skąd: Utrecht NL|Nysa PL
Wysłany: 28 Październik 2016, 00:22   

Do zaciskow z S600 byly specjalne blaszki ktore wchodza miedzy klocki a tloczki. Te blaski maja male walce ktore wklada sie w tloczki. Jezeli bedzie tak jak pisze to wystarczy zrobic grubsza blaszke miedzy tloczki a klocki. Problem powinien byc rozwiazany.
_________________
MB C280 R6 Sport '93
MB C280 V6 Elegance '98
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 28 Październik 2016, 09:01   

mateuszsta20, nie do konca, zaciski z s-ki są takie jak c32 ale.. mają inne osadzenie, siedzą głębiej o 4mm wiec montowane bez adaptera nie bedą miały tarczy dokładnie pomiędzy zaciskami. jesli zrobisz adapter to odsuwasz i tak bardzo gruby zacisk o 4mm na zewnątrz, niby nic ale okazuje się, że wiekszośc kół ociera ramionami o zacisk..
no i w dodatku tak jak pisze FIFI, są pod grubsze tarcze, podkładka między klocki a tłoczki ? słabo, bo ta cieniutka ma tylko izolować termicznie i w dodatku jest zaczepiana na klackach, zrobisz grubsza to jej nie zaczepisz.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
4mario 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 409
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Listopad 2016, 17:10   

A czy ktoś przerabiał tył z tarczo-bembna na zacisk z awaryjnym hamulcem tylko na tarczę?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,226 sekundy. Zapytań do SQL: 9