Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:34
pompa lucas
Autor Wiadomość
K@MIL 
C 220 Diesel---93r.

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 179
Skąd: EKU
Wysłany: 20 Wrzesień 2012, 23:38   

Shaft napisał/a:
jak rusze to czuć jak samochód mimo że ma wciśnięty gaz to lekko szarpie, jakby przerywało mu dopływ paliwa. A druga przypadłość to przy mrozach powyżej -14, odpalam auto obroty skaczą i auto gaśnie i pali się EPC (nawet jak sie mu doda gazu) i tak z 4 czy 5 razy i dopiero po tych kilku razach zaczyna dopiero kulawo chodzić.


przy tym ruszaniu to może być to zalezne od sprzegła, było na forum cos o tym i przepalenie na 4 lub 5 biegu pomaga:D

a to przy mrozach to możliwe że uszczelki sie skurczyły i paliwo wróciło do baku?
 
 
Shaft 
W202 C220D

Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Słupsk
Wysłany: 21 Wrzesień 2012, 08:31   

ze od razu jest zapłon, tez robiles u tego fachowca w Sztumskiej Wsi?

edit: sprzeglo mialem sprawdzane u mechanika, niby wszystko ok. to chyba syf na dnie baku :/
_________________
Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę...
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 21 Wrzesień 2012, 16:56   

robiłem w sztumskiej wsi i wszystko gra. Mam pozycje od grzania swiec i zapłon jak w kazdym innym aucie wiec jak może nie byc „zera”?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 21 Wrzesień 2012, 21:38   

Shaft napisał/a:
Minusy są następujące, stacyjka traci pozycje zero przed zapłonem i obrotomierz działa do 3 tyś obrotów, po czym spada na 0

Co do pozycji zero - nie wiem o co chodzi.
Co do obrotomierza - komputera się nie wyrzuca, siedzi sobie dalej w aucie, za to potencjometr gazu blokuje się w pozycji MAX. i po sprawie... :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 21 Wrzesień 2012, 22:44   

jjankiello niestety u mnie obrotomierz wyłącza sie a jest zablokowany w położeniu maks
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 13:35   

A sterownik silnika jest dalej w aucie i podłączony z zespołem zegarów, czy już go nie ma?
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 22 Wrzesień 2012, 23:22   

Tego Ci nie powiem. Czasami się nie wyłącza obrotomierz ale w 90% każde przekroczenie 3000obr wyłącza. Gdzie jest umiejscowiony sterownik? Bo w tej puszcze po lewej stronie jest kilka badziewii
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
chudybelfer 
chudybelfer

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 11:57   

Witam, ja również jeżdżę od 2 miesięcy na pompie boscha (od Vito 2,3). Obrotomierz wyłącza się przy około 3100-3200 obrotów na IV i V biegu. Na pozostałych biegach trzyma dłużej, co trochę mnie zastanawia (Łukasz obiecywał wyłączanie się dopiero przy 4000). Wg majstra po jego przeróbce komputer jest wykorzystywany jedynie do podgrzewania świec. Poza tym auto jeździ bez problemów, chociaż nie tak płynnie jak na lucasie - trzeba umiejętnie operować sprzęgłem, bo może poszarpywać (kangurek). Spalanie niższe: na lucasie średnio 6,7 ropy premium, na boschu 6,2 zwykłej.
_________________
C220 Diesel (1997) już bez lucasa, WDB2021211A520758,
 
 
Shaft 
W202 C220D

Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 130
Skąd: Słupsk
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 19:08   

Pozycja zero chodziło mi tak na prawdę o pozycje pierwszą jak niżej, ale to znajomy opowiadał także pewności nie mam. Niech się wypowiedzą Ci co robili u tego fachowca.

1 pozycja - odblokowanie kierownicy, ewentualny błąd srs
2 pozycja - zapłon (grzanie swiec)
3 pozycja - uruchomione auto
_________________
Ja nie myślę co mówię... Ja mówię co myślę...
 
 
 
chudybelfer 
chudybelfer

Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 13
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 21:02   

U mnie po przeróbce (klucz rybka - po lifcie) przy zapalaniu silnika wszystko pozostało bez zmian. Oczywiście nie pali się kontrolka EPC z powodu wyjęcia żarówki (w przeciwnym razie paliłaby się bez przerwy z powodu "braku" pompy). Natomiast przy gaszeniu jest tak:
kluczyk o jedną pozycję na lewo (pozycja zapłon, grzanie świec) - wyłączają się wszystkie zegary i przestają szumieć nawiewy. Przy tym silnik wciąż pracuje. Jeszcze raz w lewo i następuje zgaszenie silnika. Pozdrawiam.
_________________
C220 Diesel (1997) już bez lucasa, WDB2021211A520758,
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 22:57   

To ja wam powiem dlaczego tak jest!
Mam to samo czyli zegary gasną a auto pracuje. Wystarczy wpiąć się w inny bezpiecznik w skrzynce. W taki bezpiecznik gdzie prąd znika wraz z gasnącymi zegarami. Ja narazie nic nie przekładałem bo mi nie przeszkadza ale może kiedyś się pobawię.
Teraz jak wracałem z roboty przeciągałem go na biegach do 5tys obr i się nie wyłączył. A częściej obrotomierz się wyłącza. Na pierwszej jeździe próbnej w sztumie też się obr nie wyłączył.
Moje spostrzeżenia :
Jak wskazówka od pierwszego biegu przekroczy 3500rpm i będziemy ciągnąć na każdym biegu pow tych obrotów to się nie wyłączy bo później już na piątce zwolniłem do 2500rpm i sie nie wyłączył dlatego takie sa moje wnioski. Także spróbujcie przełożyć kabelek na inny bezpiecznik to będzie auto szybciej "gasło"

EDIT
Więc przełożyłem kabel z bezpiecznika nr 30 na bezpiecznik nr 14. Szukałem miernikiem na którym bezp. prąd znika po przekręceniu kluczyka na pozycje drugą i znalazłem.
Teraz gaszę silnik kluczem w drugiej pozycji i mogę słuchać radyjka bez jego ponownego włączania :wink:
Pozdrawiam
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
kl66 
bierek

Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 2
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 18:24   

W moim W202, od pewnego czasu mam problemy z pompa LUCAS, po zalaniu kiepskiego paliwa w ciągu około 1miesiąca samochód zaczął tracić moc i gasł na niskich obrotach, płukanie zbiornika i układu już nie pomogło. Po diagnozie W ASO wskazano na uszkodzoną pompe.
Kolega doradził mi przerobić na boscha i problem zniknie, faktycznie bardzo dobrze pracował, odpalał ale pojawiły się problemy ze spalaniem w mieście palił 14l/ na 100km, i był bardzo wolny jakby stracił co najmniej 30% mocy.
Postanowiłem powrócić do LUCASA kupiłem pompę po regeneracji wyjętą z samochodu uderzonego w tył. Auto ładnie pracuje, ale przy ciągłej jeździe przy obrotach 2,5 tyś, odczuwalne są szarpniecia tak jakby brakowało paliwa, nie zawsze ale ma takie napady Przy zwalnianiu i przyspieszaniu wszystko ok. Czy to może wina pompy?
_________________
W202 1998r, 2.2D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,146 sekundy. Zapytań do SQL: 10