Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:13
Zapowietrzenie układu paliwowego
Autor Wiadomość
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 10 Czerwiec 2008, 22:34   

Wsadziłem nowY akumulotr zapalił po kilku zakreceniach ;D
 
 
 
sklerotyk

Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 167
Skąd: glogow
Wysłany: 5 Sierpień 2011, 20:11   

witam napisze o moim problemie 2 dni temu pojeździłem samochodem, tego samego dnia wieczorem miałem gdzieś pojechać, ale niestety już nie odpalił otwieram maskę i widzę że jeden z wężyków od paliwa jest mokry i trochę chyba poluzowany(uprzedzam jestem laikiem) więc proszę o wyrozumiałość, ten wężyk który idzie od filtra do wtrysków ja mam taki gumowy więc nasuwam go do oporu, i kręcę silnikiem, po kilku razach odpalił, następnego dnia również, ale dzisiaj już nie i tylko widzę jak bąbelki z filtra uciekają czyli co znowu się zapowietrzył nigdy z tym problemu nie miałem co mam zrobić dzięki pozdro.
_________________
w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 08:37   

sklerotyk, Ten gumowy wężyk to powrót paliwa z wtryskiwaczy do filtra.
Z reguły one nie posiadają żadnych zabezpieczeń bo tam praktycznie żadnego ciśnienia nie ma, ale jeśli Ci się poci to lepiej wymień.
Ja w W123 też kiedyś miałem taką sytuację, wężyk powrotu spadł i nie zauważyłem, kapnąłem się dopiero jak mi przyszło tankować i okazało się że coś mi za dużo zeżarł paliwska.
Co do zapowietrzania się układu paliwowego to najpierw wymień powrót do filtra i te między wtryskiwaczami, jak już będziesz kupował wężyk to kup go w oplocie, nie pękają tak szybko.
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
sklerotyk

Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 167
Skąd: glogow
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 20:19   

Witam wymieniłem ten wężyk powrotny był popękany, czy to mogło być powodem zapowietrzania dzięki.
_________________
w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845
 
 
yarroslav 
Jarek


Pomógł: 134 razy
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 523
Skąd: Drzewica
Wysłany: 7 Sierpień 2011, 09:09   

Całkiem możliwe że tak.
_________________
Oba samce, oba kotne.

Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.

Gość rzuć okiem
 
 
sklerotyk

Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 167
Skąd: glogow
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 20:37   

dokładnie tak po wymianie wężyka wszystko jest cacy dzięki panowie.
_________________
w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845
 
 
Goliad 

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 160
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Październik 2011, 13:28   

Witam.

Mam mały(duży :evil: )problem, polega on na tym,ze aby odpalic z rana moją celinkę muszę przynajmniej 10 razy zakręcic żeby zapalił.
Przy 1 zakręceniu zapala i po chwili gasnie(wciągnie ręsztę paliwa - to oczywiste), potem zakręce jeszcze kilka razy i załapie. Podpowiedzcie Panowie jak wyleczyc z tej przypadłości moją :mb: Dodam że wczoraj wymieniłem filtr paliwa, ale ciężko zapala już od kilku dni.
_________________
W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 21 Październik 2011, 13:43   

Goliad, a lecą bąbelki w tym przezroczystym przewodzie? Może to wcale nie n zapowietrzenia?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Goliad 

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 160
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Październik 2011, 14:11   

Muszę sprawdzic.
Generalnie jak go dobrze rozgrzeje i przejade kilka km - to później juz normalnie zapali, ale jak postoi przez noc to już trzeba ostro kręcic żeby go zapalic
_________________
W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 21 Październik 2011, 15:37   

Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 21 Październik 2011, 20:00   

perzu126 napisał/a:
Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami


Jeszcze prościej, wymienić same oringi :wink:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
K@MIL 
C 220 Diesel---93r.

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 179
Skąd: EKU
Wysłany: 21 Październik 2011, 20:33   

odnośnie tych oringów to miałby ktoś numery tych oringów z aso? i ile trzeba wymienić i gdzie?
chodzi mi o silnik 2,2 diesel
 
 
sazian

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 85
Skąd: się biorą dzieci ;)
Wysłany: 21 Październik 2011, 20:37   

najlepiej jak byś jeden wyjął i wybrał się do sklepu gazowniczego
kupisz identyczny kilka razy taniej ;)
_________________
http://chomikuj.pl/sazian/Mercedes
 
 
FUCKER
BLACHARZ / LAKIERNK

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: ok. Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 21 Październik 2011, 21:31   

Tak jak kolega sazian napisał.

Najlepiej wziąć jeden "oring" i nie mówić do czego to jest , tylko powiedzieć, że coś takiego jest potrzebne. Bo jak ktoś słyszy, że do mercedesa to od razu cena x 5.
_________________
Merc 2.2L Sport Automat

wdb2020221f143368
BLACHARSTWO / LAKIERNICTWO
Naprawy pokolizyjne,piaskowanie,spawanie tworzyw sztucznych,pranie tapicerek sam.
 
 
misiek1122 
Fleksamator


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 145
Skąd: Jarosław / Wietlin
Wysłany: 22 Październik 2011, 01:48   

A jeśli wymiana oringów nie pomoże (a na 90% nie pomoże) to trzeba wstawić zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym i po problemie.
Przy zakładaniu zaworu warto też zamontować dodatkowy filterek (taki za 5zł :P ) wstępny przed zaworkiem, ponieważ syf zaciągany z baku dostaje się do zaworu i blokuje membranę, przez co zawór nie domyka się i paliwo dalej "ucieka" do baku.
_________________
C250 diesel 94` malachite metallic wdb2021251A112922
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,257 sekundy. Zapytań do SQL: 10