Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:13 |
Zapowietrzenie układu paliwowego |
Autor |
Wiadomość |
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2008, 22:34
|
|
|
Wsadziłem nowY akumulotr zapalił po kilku zakreceniach ;D |
|
|
|
|
sklerotyk
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 167 Skąd: glogow
|
Wysłany: 5 Sierpień 2011, 20:11
|
|
|
witam napisze o moim problemie 2 dni temu pojeździłem samochodem, tego samego dnia wieczorem miałem gdzieś pojechać, ale niestety już nie odpalił otwieram maskę i widzę że jeden z wężyków od paliwa jest mokry i trochę chyba poluzowany(uprzedzam jestem laikiem) więc proszę o wyrozumiałość, ten wężyk który idzie od filtra do wtrysków ja mam taki gumowy więc nasuwam go do oporu, i kręcę silnikiem, po kilku razach odpalił, następnego dnia również, ale dzisiaj już nie i tylko widzę jak bąbelki z filtra uciekają czyli co znowu się zapowietrzył nigdy z tym problemu nie miałem co mam zrobić dzięki pozdro. |
_________________ w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845 |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 08:37
|
|
|
sklerotyk, Ten gumowy wężyk to powrót paliwa z wtryskiwaczy do filtra.
Z reguły one nie posiadają żadnych zabezpieczeń bo tam praktycznie żadnego ciśnienia nie ma, ale jeśli Ci się poci to lepiej wymień.
Ja w W123 też kiedyś miałem taką sytuację, wężyk powrotu spadł i nie zauważyłem, kapnąłem się dopiero jak mi przyszło tankować i okazało się że coś mi za dużo zeżarł paliwska.
Co do zapowietrzania się układu paliwowego to najpierw wymień powrót do filtra i te między wtryskiwaczami, jak już będziesz kupował wężyk to kup go w oplocie, nie pękają tak szybko. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
sklerotyk
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 167 Skąd: glogow
|
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 20:19
|
|
|
Witam wymieniłem ten wężyk powrotny był popękany, czy to mogło być powodem zapowietrzania dzięki. |
_________________ w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845 |
|
|
|
|
yarroslav
Jarek
Pomógł: 134 razy Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 523 Skąd: Drzewica
|
Wysłany: 7 Sierpień 2011, 09:09
|
|
|
Całkiem możliwe że tak. |
_________________ Oba samce, oba kotne.
Była W 202 C 180 14.03.1994r.
Obecnie, jeszcze brak zdjęć, kombi W202 z 2000r 2l z podtlenkiem LPG i wialnią.
Gość rzuć okiem |
|
|
|
|
sklerotyk
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 167 Skąd: glogow
|
Wysłany: 17 Sierpień 2011, 20:37
|
|
|
dokładnie tak po wymianie wężyka wszystko jest cacy dzięki panowie. |
_________________ w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845 |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Październik 2011, 13:28
|
|
|
Witam.
Mam mały(duży )problem, polega on na tym,ze aby odpalic z rana moją celinkę muszę przynajmniej 10 razy zakręcic żeby zapalił.
Przy 1 zakręceniu zapala i po chwili gasnie(wciągnie ręsztę paliwa - to oczywiste), potem zakręce jeszcze kilka razy i załapie. Podpowiedzcie Panowie jak wyleczyc z tej przypadłości moją Dodam że wczoraj wymieniłem filtr paliwa, ale ciężko zapala już od kilku dni. |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Październik 2011, 14:11
|
|
|
Muszę sprawdzic.
Generalnie jak go dobrze rozgrzeje i przejade kilka km - to później juz normalnie zapali, ale jak postoi przez noc to już trzeba ostro kręcic żeby go zapalic |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 21 Październik 2011, 20:00
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami |
Jeszcze prościej, wymienić same oringi |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
Wysłany: 21 Październik 2011, 20:33
|
|
|
odnośnie tych oringów to miałby ktoś numery tych oringów z aso? i ile trzeba wymienić i gdzie?
chodzi mi o silnik 2,2 diesel |
|
|
|
|
sazian
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Sty 2011 Posty: 85 Skąd: się biorą dzieci ;)
|
Wysłany: 21 Październik 2011, 20:37
|
|
|
najlepiej jak byś jeden wyjął i wybrał się do sklepu gazowniczego
kupisz identyczny kilka razy taniej |
_________________ http://chomikuj.pl/sazian/Mercedes |
|
|
|
|
FUCKER
BLACHARZ / LAKIERNK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: ok. Kędzierzyn Koźle
|
Wysłany: 21 Październik 2011, 21:31
|
|
|
Tak jak kolega sazian napisał.
Najlepiej wziąć jeden "oring" i nie mówić do czego to jest , tylko powiedzieć, że coś takiego jest potrzebne. Bo jak ktoś słyszy, że do mercedesa to od razu cena x 5. |
_________________ Merc 2.2L Sport Automat
wdb2020221f143368
BLACHARSTWO / LAKIERNICTWO
Naprawy pokolizyjne,piaskowanie,spawanie tworzyw sztucznych,pranie tapicerek sam. |
|
|
|
|
misiek1122
Fleksamator
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Mar 2010 Posty: 145 Skąd: Jarosław / Wietlin
|
Wysłany: 22 Październik 2011, 01:48
|
|
|
A jeśli wymiana oringów nie pomoże (a na 90% nie pomoże) to trzeba wstawić zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym i po problemie.
Przy zakładaniu zaworu warto też zamontować dodatkowy filterek (taki za 5zł ) wstępny przed zaworkiem, ponieważ syf zaciągany z baku dostaje się do zaworu i blokuje membranę, przez co zawór nie domyka się i paliwo dalej "ucieka" do baku. |
_________________ C250 diesel 94` malachite metallic wdb2021251A112922
|
|
|
|
|
|