Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:13
Zapowietrzenie układu paliwowego
Autor Wiadomość
michele

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 253
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Styczeń 2012, 18:17   

A może masz po prostu już sam przewód do wymiany? Wszystko zależy od tego w którym przewodzie masz powietrze. Ja wymieniałem po kolei tu oring, tam... W końcu zmieniłem wszystkie i nadal powietrze było. Wymieniłem oring wraz z filtrem wstępnym i po problemie. W tych silnikach może być powietrze zasysane jeszcze przy zacisku przewodu z końcówką która ma oring. Na którymś forum jak nawet nie na tym ktoś pisał, że majsterkowanie ciągłe z tymi przewodami może doprowadzić właśnie do braku szczelności między nimi i wtedy wymiana (ok 220zł/przewody), bo te złącza dosyć kruche.
_________________
C250 Diesel '93 WDB2021251A010620
 
 
olo1007 
Przemek

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 22
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 02:23   

Panowie mam problem z cofaniem się paliwa, zazwyczaj rano kręcił długo i zapalił ale dzisiaj nic, otwieram maskę i w filtrze paliwa troche ropy na dnie, akumulator siadł i dupa... Po podłączeniu na kable długo kręcił i miałem wrażenie jakby ropa gdzieś zamarzła albo coś sie zatkało bo dziwnie pracował przez chwilę po odpaleniu...

Wymieniłem oringi (orginalne zamówione w aso)
Czy jedynym ratunkiem jest założenie zaworu blokującego powrót paliwa?
_________________
Mercedes-Benz W202 C250 93 ELEGANCE - był

Mercedes-Benz W210 E220 CDI 1999r - był

Mercedes Benz W203 C200 LPG 2001


"Uśmiech mężczyzny rośnie wprost proporcjonalnie do kąta wychylenia tylnej osi"
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 05:22   

Zaloz na probe zaworki zwrotne, jak paliwo nadal bedzie uciekalo, to przyczyna prawdopodobnie lezy po winie zaworu stop. Nie wiem jaki jest w golym 2,5D zawor stop, ale jesli taki jak w wersji z turbo, to rozszczelnia sie oring i zasysa powietrze, po podaniu delikatnego cisnienia, widac jak idzie delikatna struga paliwa po zaworze.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
olo1007 
Przemek

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 22
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 15:35   

O jakiej średnicy mam kupić ten zaworek?
_________________
Mercedes-Benz W202 C250 93 ELEGANCE - był

Mercedes-Benz W210 E220 CDI 1999r - był

Mercedes Benz W203 C200 LPG 2001


"Uśmiech mężczyzny rośnie wprost proporcjonalnie do kąta wychylenia tylnej osi"
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 15:41   

Kurde nie powiem Ci jaka jest srednica wewnetrzna wezyka. Najlepiej zdejmij powrot i zmierz, ale okolo 8 mm. Jak bedziesz kupowal zaworek zwrotny, to czasem nie kupuj platikowego, poniewaz takze szybko padaja, tylko metalowy. koszt okolo 12zl/szt.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
olo1007 
Przemek

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 22
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 15:54   

Dziękuje
Pytałem bo myślałem że wszystkie :mb: będą mieć takie same :)

http://allegro.pl/zaworek...2060305068.html

Znalazłem taki, czy będzie dobry?
_________________
Mercedes-Benz W202 C250 93 ELEGANCE - był

Mercedes-Benz W210 E220 CDI 1999r - był

Mercedes Benz W203 C200 LPG 2001


"Uśmiech mężczyzny rośnie wprost proporcjonalnie do kąta wychylenia tylnej osi"
 
 
Darek51085 


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 603
Skąd: Zagórze/Chrzanów
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 16:01   

O cos wlasnie takiego chodzi, ale zmierz sobie srednice, bo ja tak tylko strzelilem z tymi 8mm.
_________________
MB W202 250TD 1996r
NR VIN WDB2021281F475953

Cześć Gość Miłej jazdy, z logiem gwiazdy.
 
 
 
olo1007 
Przemek

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 22
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 19:36   

Dziękuje za pomoc.
Napisze czy pomogło :)
_________________
Mercedes-Benz W202 C250 93 ELEGANCE - był

Mercedes-Benz W210 E220 CDI 1999r - był

Mercedes Benz W203 C200 LPG 2001


"Uśmiech mężczyzny rośnie wprost proporcjonalnie do kąta wychylenia tylnej osi"
 
 
bartoszkra 

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: czechowice
Wysłany: 1 Luty 2012, 10:10   

przy zapowietrzeniu powinno sie odkręcic srubke na listwie wtryskowej i pod nim jest zaworek który wystarczy nacisnąc i powinno wyleciec powietrze az do paliwa, druga osoba powinna włączyc stacyjke. Ja tego nie zrobiłem i słyszałem ze gdzies przy pompce sie oddpowietrzył sam mietek :) iwszystko gra ;d
 
 
marnow 


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Gostyń
Wysłany: 1 Luty 2012, 21:39   

Gdzie założyć zaworek zwrotny zeby paliwo sie nie cofalo, na ktorym z wezykow na zdjeciu ?

 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 2 Luty 2012, 13:20   

Cytat:

Gdzie założyć zaworek zwrotny

Na doprowadzeniu paliwa ze zbiornika do filtra (chyba nie zaznaczyłeś takiego).
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Piotras_Gdynia 

Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 2
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 12:23   

witam mam MB 2.2D i podczas gdy silnik jest zimny to podczas ruszania na pierwszym biegu jakby nie miał mocy lub inaczej to określić kangurzy na innych biegach tego nie ma i dodam jeszcze że gdy osiągnie swoją temperaturę jakby ręką odjął

pewien mechanik mi doradził że gdzieś dostaje się powietrze do układu paliwowego podczas gdy silnik chodzi na ssaniu i wymieniłem wężyki odprowadzające nadmiar paliwa od wtrysków dwa o-ringi na filtrze paliwa ale dalej widzę przez wężyk doprowadzający paliwo od filtra do pompy pęcherzyki powietrza

i moje pytanie to czy to może być jedyny powód kangurzenia na pierwszym biegu czy może coś innego ?

na innych tematach czytałem że może być to winny zawór EGR ale go ostatnio czyściłem i normalnie otwiera się i zamyka przy różnych obrotach

pozdrawiam i czekam na informację

[ Dodano: 10 Wrzesień 2012, 12:11 ]
dodam jeszcze że mam pompę LUCAS co słyszałem że nie jest to najmilsza informacja jeżeli chodzi o moje auto
_________________
Mercedes W202 C220 D \'98 WDB2021211A604479
 
 
Shaggy 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 540
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 18:00   

Goliad napisał/a:

Mój też dzisiaj wylądował w serwisie - bo juz mnie drażniło zapalanie za 10 razem :evil:

[ Dodano: 26 Październik 2011, 20:06 ]
Dzisiaj odebrałem :mb: , zapala jak mróweczka :mrgreen: Świece były dobre, nie trzeba było wymieniac, powodem złego odpalania była nieszczelnosc w układzie paliwowym :wink: - paliwo cofało się do zbiornika i stąd te kłopoty. Dzięki wszystkim za pomoc :D


Dowiedziałeś się skąd były te nieszczelności. Też mam problem podobny do ciebie. Odpala i gaśnie a później trzeba kręcić. Odpala od strzału i gaśnie a później kręcenie :?
_________________
Opel Vectra C 1,9CDTi 2008 180KM Automat
Mercedes S211 2,2 CDi WDB2112061A587714 $$2019
Mercedes S202 2,2 CDI WDB2021931G000019 $$2016
Peugeot 405 Signature 1,9TD 1995 $$2012
Mercedes w202 2,2D Classic 1994 sedam $$2015
 
 
Spidertaxi 

Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Październik 2012, 19:20   

Witam wszystkich moja przygoda z MB zaczęła się 1,5 roku temu jak do tej pory wszystko było ok :cry: .
Dwa tygodnie temu zaczęły się problemy z układem paliwowym pojawiło się powietrze w wężyku od pompy do filtra paliwa cofało się paliwo oraz niedawno miałem w gniazdach od wtryskiwaczy ropę (w 3 ) przed wczoraj mi zgasł podczas jazdy.
Wymieniłem wszystkie oringi,wężyki przelewowe,filtr paliwa oraz założyłem filtr zwrotny(sam) mój Ojciec jak zauważył że mam ropę w gniazdach odkręcił nakrętkę od wtrysków i dokręcił teraz leci tylko z jednego (nie dam głowy bo auto daleko nie jeździ).
Dzisiaj mechanik zmieniał mi te wężyki przelewowe i oringi dojechałem do domu zostawiłem auto na P otwieram maskę podchodzę i ZONK znowu zgasł :evil:
Więc mam do was drodzy forumowicze pytanie
Czy zapowietrzeniu układu paliwowego oraz gaśniecie i ponowne cofanie się paliwa w moim MB może powodować ta nakrętka w której jest podawana ropa z pompy do wtrysków (chyba chodzi o króćce paliwowe) mogą być nieszczelne ?
Dodam jeszcze że pogorszyła się elegancka praca silnika jak trzymam go na delikatnym gazie to słyszę klekot jakby wtrysk.
Za odpowiedzi bardzo dziękuje

[ Dodano: 30 Październik 2012, 18:24 ]
Dodam jeszcze że ten wężyk który posiada powietrze jest na zdjęciu wyżej forumowicza "marnow" numer 1

[ Dodano: 2 Listopad 2012, 10:13 ]
Problem rozwiązany powodem zapowietrzania był podgrzewacz paliwa ,cała sekcja została ominięta kolejnym problemem jest bak paliwa nie przelewa paliwa z jednej komory do drugiej jakiś problem z pompką trzeba go wymienić i rozpuściła się w nim jakaś uszczelka bo jest syf w środku.(mechanik mówił że już kiedyś miał taki przypadek )
_________________
MB 1995 2.5D Automat
 
 
ANGELA_MERC 

Dołączyła: 28 Gru 2010
Posty: 77
Skąd: opolskie
  Wysłany: 30 Grudzień 2012, 13:43   pytanko

Problem koledzy mam nastepujacy Caly czas przez 3tysiace km (bo tyle go mam)auto jezdzilo bez problemu.
Nagle podczas jazdy zaczelo dodawac sobie gazu szarpac skakac, wyswietlio sie EDC i wszytskie inne i zgaslo
.Stanelam Odpalilam jechalo znow to samo po 5minutach skakalo tracilo moc wszystkie kontrolki i gaslo.
Pojechalam na komputer podloczono wyswietlilo czujnik polozenia Walu (myslelismy ze to to-nic przeczyscili dziala okazalo sie ze byl brudny)
Nastepnie wyjechalam z warsztatu 5 metrow zgaslo po otworzeniu na nowo maski w przewodzie wychodzacym od filtra powietrze nie pecherzyk a pol przewodu
Mechanik podlaczyl do kompa wyslwetlila mu sie pompa (LUCAS jest) jaki blad niewiem bo glupia nie spytalam -a ten chyba chcial naciagnac bo powiedzial do wymiany . Jakos mi sie nie chce wierzyc i skad te powietrze w przewodach
Pojechalm do znajomego na kanal wymienilismy mu oleje bo juz czas i tak przy okazji filtr paliwa wymienilismy oringi z dwoch werzykow wychodzacych z filtra paliwa i tyle powietrze nadal tam jest . Auto Stoi aktualnie na kanale u znajomego wczoraj siedzielismy do 1 w nocy nie wiemy co jest grane raz chodzi raz nie gasnie samo po wejsci na 80 stopni czy to zbieg okolicznosci. ?? Czy cisnienie w pompe lucasa da sie jakos sprawdzic jezeli tak to gdzie ?? jakie ma byc prawidlowe ??Ja sadze ze on tak wariuje przez te powietrze pompa lucasa jest sucha jak pieprz niepokoi mnie te powietrze skads sie tam bierze..
Najprosciej wymienic pompe i tez nie ma gwarancji ze bedzie ok. Poradzcie cos bo zostane z rowerem ;-) ))

Nie mam drugiego filtra paliwa jest jeden ten duzy normalny tego malutkiego nie ma

Auto ma aktualnie przebieg 156000 , 100% oryginalny-jezeli to wazne
_________________
byl Mercedes C200 D 1993r. (bosch)
obecnie MERCEDES C220 D 1995r. (lucas)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,195 sekundy. Zapytań do SQL: 11