Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:13
Zapowietrzenie układu paliwowego
Autor Wiadomość
Janao 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 218
Skąd: Bytom
Wysłany: 8 Luty 2013, 21:18   

Cytat:
a tenb maly zachowaj na pamiatke

Ten mały jednak zalozylbym na drugie miejsce wskazane wcięciem w sróbie. Tzn. patrząc od dołu śróby: masz gwint - nastepnie miejsce na oring mały - dalej jest otwór (chyba odpowietrzenie) - dalej mamy miejsce na większy oring i idąc dalej w góre jest oczywiscie główka śróby, w zaleznosci od modelu z regulacją zamykania/otwierania odpowietrzenia lub po prostu sama główka.
_________________
C200 D Elegance 1994r. WDB2021201A098217
Przynajmniej tanio jeżdżę :D
 
 
 
ANGELA_MERC 

Dołączyła: 28 Gru 2010
Posty: 77
Skąd: opolskie
Wysłany: 8 Luty 2013, 21:50   

Janao napisał/a:
Cytat:
a tenb maly zachowaj na pamiatke

Ten mały jednak zalozylbym na drugie miejsce wskazane wcięciem w sróbie. Tzn. patrząc od dołu śróby: masz gwint - nastepnie miejsce na oring mały - dalej jest otwór (chyba odpowietrzenie) - dalej mamy miejsce na większy oring i idąc dalej w góre jest oczywiscie główka śróby, w zaleznosci od modelu z regulacją zamykania/otwierania odpowietrzenia lub po prostu sama główka.


heheh probowalam tak jak Ty ale niestety nie wchodzi tzn wejdzie oring maly na upartego ale potem znajduje sie na wysokosci otworu przeplywu paliwa takze nie polecam chyba ze juz to testowales oring bedzie pracowal w paliwie ja tak sprobowalam, ale potem wyciagnelam jakos mi to nie pasowalo wizualnie :D a u Ciebie jak pasuje??
_________________
byl Mercedes C200 D 1993r. (bosch)
obecnie MERCEDES C220 D 1995r. (lucas)
 
 
Janao 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 218
Skąd: Bytom
Wysłany: 8 Luty 2013, 22:13   



1-mały oring
2-duży oring
3-palec :mrgreen:

w moim rozni się jedynie tym ze mam regulacje tego odpowietrzenia, a ten jest z auta, ktore rozebrałem na czesci z silnikiem 2,2D
oring, ktory jest w zestawie z filtrem, ciezko wchodzi ale da sie to zrobic :P
nie wiem, czy rzeczywiscie to bylo to na 100%, ale po tym zabiegu, paliwo mi sie nie wracało.
_________________
C200 D Elegance 1994r. WDB2021201A098217
Przynajmniej tanio jeżdżę :D
 
 
 
ANGELA_MERC 

Dołączyła: 28 Gru 2010
Posty: 77
Skąd: opolskie
Wysłany: 8 Luty 2013, 22:30   

Janao napisał/a:
[url=http://imageshack.us....th.jpg]Obrazek[/URL]

1-mały oring
2-duży oring
3-palec :mrgreen:

w moim rozni się jedynie tym ze mam regulacje tego odpowietrzenia, a ten jest z auta, ktore rozebrałem na czesci z silnikiem 2,2D
oring, ktory jest w zestawie z filtrem, ciezko wchodzi ale da sie to zrobic :P
nie wiem, czy rzeczywiscie to bylo to na 100%, ale po tym zabiegu, paliwo mi sie nie wracało.


Uuuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh :D
_________________
byl Mercedes C200 D 1993r. (bosch)
obecnie MERCEDES C220 D 1995r. (lucas)
 
 
Janao 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 218
Skąd: Bytom
Wysłany: 8 Luty 2013, 22:33   

Cytat:
uuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh

ale ja nic nie obiecuje :P
Daj znac, czy to cokolwiek pomoglo :wink:
_________________
C200 D Elegance 1994r. WDB2021201A098217
Przynajmniej tanio jeżdżę :D
 
 
 
ANGELA_MERC 

Dołączyła: 28 Gru 2010
Posty: 77
Skąd: opolskie
Wysłany: 8 Luty 2013, 22:43   

Janao napisał/a:
Cytat:
uuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh

ale ja nic nie obiecuje :P
Daj znac, czy to cokolwiek pomoglo :wink:


ok na razie mecze sie z czujnikiem walu korbowego mialam go upackanego olejem :shock:
_________________
byl Mercedes C200 D 1993r. (bosch)
obecnie MERCEDES C220 D 1995r. (lucas)
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 9 Luty 2013, 15:42   

Janao napisał/a:

oring, ktory jest w zestawie z filtrem, ciezko wchodzi ale da sie to zrobic

Dzięki za cenne info
Szkoda że pomagasy nie działają w istniejących tematach :evil:
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
tomekcuba84 
C250D

Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 19
Skąd: Kutno/łódzkie
Wysłany: 10 Luty 2013, 17:37   

A najpierw paliwo ze zbiornika trafia do WYMIENIKA CIEPŁA tj ze zbiornika paliwo trafia gumowym do niego a z niego profilowanym z oringami go filtra paliwa( przezroczysty przewod) do tego koszyko9wego filtra. Mam pytanie na tym przewodzie mam juz powietrze w paliwie mozliwe, ze tu juz dostaje powietrza i dlatego sie mi zapowietrza???? ten przewod mialem wymienionyu ale widac na nim powietrze. mam 2,5 diesla 113 km 95 rok. PRZEPRASZAM za taka rozbierznosc w slowach ale teraz zauwazylem i na goraco pisze
_________________
C250D WDB2021251A265950 95rok automat
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 10 Luty 2013, 21:17   

A gdyby tak powymieniać wszystkie oringi na przewodach paliwowych...
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
ANGELA_MERC 

Dołączyła: 28 Gru 2010
Posty: 77
Skąd: opolskie
Wysłany: 11 Luty 2013, 00:09   

Janao napisał/a:
Cytat:
uuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh

ale ja nic nie obiecuje :P
Daj znac, czy to cokolwiek pomoglo :wink:



buu nie pomoglo oring uciekl i przytkal wlot na srubie ;-)
_________________
byl Mercedes C200 D 1993r. (bosch)
obecnie MERCEDES C220 D 1995r. (lucas)
 
 
tomekcuba84 
C250D

Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 19
Skąd: Kutno/łódzkie
Wysłany: 12 Luty 2013, 17:43   

Oki opisze to co wiem. Pęcherzyki powietrza widzę już od termostatu paliwa A 604 070 01 79 taki to numer w katalogu. od niego idzie przewód do tego koszykowego fitra wstępnego i na tym przewodzie widze pecherza a nie ukrywam,że na innych też. Jakiś czas temu dokładnie rok temu wymieniłem i ten przewód o którym wspomniałem na orginał z oringami i jeszcze dwa inne inne podajze z pięciu. Ale na tym pierwszym pojawiają się pęcherze i cięzko pali dluo muszę trzymac go na rozruszniku pózniej sie troche dławi ale zaskakuje. Czy możliwe,że pękł ten termostat paliwa np obudowa i ona łapie na wstępie lewe powietrze albo np gumowy przewód wchodzący do niego???Proszę o pomoc specialistgów badz sugestie i pytania może mi jakoś pomożecie
_________________
C250D WDB2021251A265950 95rok automat
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 12 Luty 2013, 18:54   

tomekcuba84 napisał/a:
...Czy możliwe,że pękł ten termostat paliwa np obudowa i ona łapie na wstępie lewe powietrze albo np gumowy przewód wchodzący do niego???Proszę o pomoc specialistgów badz sugestie i pytania może mi jakoś pomożecie


Możliwe, aby to sprawdzić pomiń podgrzewacz (bypas) :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
siarak 
siarak

Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 48
Skąd: Radom
Wysłany: 12 Luty 2013, 19:12   

tomekcuba84 napisał/a:
Ale na tym pierwszym pojawiają się pęcherze i cięzko pali dluo muszę trzymac go na rozruszniku

Czyli zauważ, że przyczyną zapowietrzania jest cofanie się paliwa do zbiornika, czyli skoro powietrze pojawia się tuż przy filtrze wstępnym, to podgrzewacz raczej odpada. Obstawiam uszczelnienie filtra wstępnego (jest oring na tym filtrze), ewentualnie połączenie węża u spodu filtra wstępnego.
Generalnie zaleca się wymianę wszystkich oringów na wszystkich wężach, bo koszt jednej szt w ASO to całe 4PLN. Jeżeli występuje zawór stop-immobilizer dochodzi jeszcze oring między nim a pompą, a czasami sam zawór trzeba rozebrać bo jest on uszczelniony dwoma dużymi oringami po bokach.

Sam prze to przechodziłem: http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=287088#287088
 
 
tomekcuba84 
C250D

Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 19
Skąd: Kutno/łódzkie
Wysłany: 20 Luty 2013, 03:33   

Zauważyłem,że gdy WYŁĄCZE silnik na przewodzie od termostatu paliwa do filtra wstępnego (pierwszy przewód) nie ma ani kropli paliwa......gdy postoji np 8 godzin na 0 stopni Celciusza do 30 sekund trzymam go na rozruszniku az zalapie a ma cięzko....ten filtr wstepnego oszyszczania fakt wymieniałem 2 lata temu i 3 przewody miedzy innymi ten o ktorym wspomnialem od termostatu do filtra wstepnego na orginały z serwisu merca wraz z oringami.....wiem wymienie wszystkie oringi....czy zamienniki oringów o których siarak pisałeś zadają radę??? czy serwis...bo w serwisie az tak tanie nie sa
Jakies sugestie?? wiecej dawac co dwie glowy to nie jedna aaaa głupie pytanie jak zdjąć przewody te elastyczne sa jakies białe zatyczki....ale nie chce ich popitolić aby gorzej nie bylo
_________________
C250D WDB2021251A265950 95rok automat
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 22 Luty 2013, 22:01   

Słabo czytałeś temat. Na pewno przewinęła się informacja, że zawleczki trzeba WCISNĄĆ, co spowoduje rozchylenie dwóch zatrzasków znajdujących się naprzeciw siebie. Po tym można śmiało ciągnąć za króciec, celem wyjęcia. Po założeniu króćca z nowym oringiem, zawleczki cofasz w poprzednie położenie...
Oringi polecam jednak z ASO... zamienniki wytrzymują o wiele krócej...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,216 sekundy. Zapytań do SQL: 11