Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:13 |
Zapowietrzenie układu paliwowego |
Autor |
Wiadomość |
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 24 Sierpień 2013, 14:13
|
|
|
Ja u siebie wymieniałem wszystkie jakie tylko były na przewodach (od podgrzewacza, filtra, pompy).
Tam gdzie idzie paliwo i jest oring to nic tylko wymieniać na nowy |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
mateusz_kr
220D
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 24 Sierpień 2013, 15:21
|
|
|
a jak ominąć podgrzewacz, od niego wychodzi przewód już z plastikowymi kroćcami - w sensie w jaki sposób podłączyć butelkę z ropą bezpośrednio do filtra?
u mnie jest takie coś, no wymieniłem oba wężyki na nowe, z nowymi gumkami wiadomo.
|
|
|
|
|
Padre321
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 64 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 7 Październik 2013, 14:52
|
|
|
Proszę państwa, a takie coś.
Motor tak, jak w podpisie...
Zawór stop delikatnie spocony, oringi zrobione, przewody ok., zasilający i powrót pod autem ok.
Brak powietrza w przewodach, nie zapowietrza się, po tygodniu postoju odpał od pierwszego...
Ale wyciek z układu następuje tylko i wyłącznie na postoju ( plama pod autem ) ...
Sciągnołem dolną osłonę, bo myślałem że się na na niej gromadzi, a potem dopiero wypływa, ale nie,,,
Po trasie siedziałem w kanale 3 godz i sucho, nie widać ani kropli..
Minoł dzień i plama..
Zaznaczam, że wszystko umyte, możecie nie wieżyć ale wytarte ręcznikiem papierowym do suchutka..
Czy jest taka możliwość, że zawór stopu po paru godzinach postoju poprostu sobie popuści nie tracąc przy tym ciśnienia w przewodach............ |
_________________ MB W 202 2.5 TD 99 VIN WDB 2021881F829986
MB W 124 2.0 D - MIAŁEM JE 16 LAT
MB W 123 2,4 D - Miałem ją,ale pozostała w rodzinie
MB W 123 3.OD - JEST W RODZINIE |
|
|
|
|
ssYaa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Paź 2013 Posty: 144 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 13:16
|
|
|
Samochód zaczął gasnąć, a następnie przestał odpalać. Wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo. Wyczytałem, że trzeba popuścić nakrętkę na pierwszym wtryskiwaczu i kręcić, aż poleci paliwo i zająć się następnym wtryskiwaczem. Tak też robię, ale szkoda mi trochę akumulatora, bo jest już na wymarciu. Na tę chwilę nie widać żeby paliwo wyciekało z przewodu. Przy odpalaniu z gazem widać, że do filtra paliwa lecą bąbelki powietrza pomarańczowym przewodem paliwowym. Ma ktoś jakiś pomysł czy kręcić do oporu? |
_________________ W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]
W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:30
|
|
|
ssYaa, A filtr paliwa jak wkładałeś to zalałeś cały ropa |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
ssYaa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Paź 2013 Posty: 144 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:35
|
|
|
Raczej to wygląda jakby zaciela się iglica w pompie rozumie ze masz lukasa elektronicznego czy masz boscha rzędowego |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
ssYaa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Paź 2013 Posty: 144 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:40
|
|
|
Z tego co wiem to w motorach 2.0 75km były montowane pompy Boscha. |
_________________ W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]
W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 19:28
|
|
|
ssYaa napisał/a: | Z tego co wiem to w motorach 2.0 75km były montowane pompy Boscha. |
Nie pomogie nie miałem do czynienia z rzędówką niech inni się wypowiedzą pomogą |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 23:22
|
|
|
ssYaa użyj plaka sam sie odpowietrzy |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
ssYaa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Paź 2013 Posty: 144 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Grudzień 2013, 14:52
|
|
|
Użyłem plaka i odpalił, jak na tę chwilę odpala bez problemu na zimnym i ciepłym silniku. Chciałbym wymienić oringi, czy jakaś dobra duszyczka mogłaby mi powiedzieć które mam wymienić?
|
_________________ W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]
W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537 |
|
|
|
|
asasyn18
Pomógł: 79 razy Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 1264 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 23 Grudzień 2013, 22:26
|
|
|
Plak jest lepszy niż samostart bo nie daje "tak ostro po garach" podczas odpalania. Co do oringów to wymień wszystkie. Jak masz już robić to zrób to jak należy. Dla ułatwienia sobie pracy zdejmij kolektor ssący, ułatwi to twoja pracę i w gruncie rzeczy nie będziesz się tak wkurwiał podczas roboty, bo dostęp jest ograniczony. |
_________________
Malachitowy C200 Diesel 1994r. |
|
|
|
|
ssYaa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Paź 2013 Posty: 144 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Grudzień 2013, 23:55
|
|
|
Zauważyłem, że raz na jakiś czas przy odpalaniu istnieje ryzyko, że samochód przydusi się i zgaśnie. Aby temu zapobiec raz wciskam pedał gazu i wszystko jest tak jak być powinno. Jakieś pomysły co do naprawy tej usterki? |
_________________ W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]
W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537 |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 24 Grudzień 2013, 04:16
|
|
|
Być może cofa sie paliwo. Załóż zaworek zwrotny. Ja u siebie założyłem pompkę paliwa tzw gruszkę ktora posiada taki zaworek i jest ok |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
ssYaa
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Paź 2013 Posty: 144 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Grudzień 2013, 13:16
|
|
|
Okazało się, że filtr paliwa był niedokręcony, po dokręceniu wszystko jest tak jak być powinno. |
_________________ W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]
W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537 |
|
|
|
|
|