Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:13
Zapowietrzenie układu paliwowego
Autor Wiadomość
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 24 Sierpień 2013, 14:13   

Ja u siebie wymieniałem wszystkie jakie tylko były na przewodach (od podgrzewacza, filtra, pompy).
Tam gdzie idzie paliwo i jest oring to nic tylko wymieniać na nowy :P
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
mateusz_kr 
220D

Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 24 Sierpień 2013, 15:21   

a jak ominąć podgrzewacz, od niego wychodzi przewód już z plastikowymi kroćcami - w sensie w jaki sposób podłączyć butelkę z ropą bezpośrednio do filtra?
u mnie jest takie coś, no wymieniłem oba wężyki na nowe, z nowymi gumkami wiadomo.

 
 
Padre321 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Chorzów
Wysłany: 7 Październik 2013, 14:52   

Proszę państwa, a takie coś.
Motor tak, jak w podpisie...
Zawór stop delikatnie spocony, oringi zrobione, przewody ok., zasilający i powrót pod autem ok.
Brak powietrza w przewodach, nie zapowietrza się, po tygodniu postoju odpał od pierwszego...
Ale wyciek z układu następuje tylko i wyłącznie na postoju ( plama pod autem ) ...
Sciągnołem dolną osłonę, bo myślałem że się na na niej gromadzi, a potem dopiero wypływa, ale nie,,,
Po trasie siedziałem w kanale 3 godz i sucho, nie widać ani kropli..
Minoł dzień i plama..
Zaznaczam, że wszystko umyte, możecie nie wieżyć ale wytarte ręcznikiem papierowym do suchutka..
Czy jest taka możliwość, że zawór stopu po paru godzinach postoju poprostu sobie popuści nie tracąc przy tym ciśnienia w przewodach............
_________________
MB W 202 2.5 TD 99 VIN WDB 2021881F829986
MB W 124 2.0 D - MIAŁEM JE 16 LAT
MB W 123 2,4 D - Miałem ją,ale pozostała w rodzinie
MB W 123 3.OD - JEST W RODZINIE
 
 
ssYaa 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 13:16   

Samochód zaczął gasnąć, a następnie przestał odpalać. Wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo. Wyczytałem, że trzeba popuścić nakrętkę na pierwszym wtryskiwaczu i kręcić, aż poleci paliwo i zająć się następnym wtryskiwaczem. Tak też robię, ale szkoda mi trochę akumulatora, bo jest już na wymarciu. Na tę chwilę nie widać żeby paliwo wyciekało z przewodu. Przy odpalaniu z gazem widać, że do filtra paliwa lecą bąbelki powietrza pomarańczowym przewodem paliwowym. Ma ktoś jakiś pomysł czy kręcić do oporu?
_________________
W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]

W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:30   

ssYaa, A filtr paliwa jak wkładałeś to zalałeś cały ropa :?:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
ssYaa 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:31   

Tak.
_________________
W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]

W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:35   

Raczej to wygląda jakby zaciela się iglica w pompie rozumie ze masz lukasa elektronicznego czy masz boscha rzędowego :?:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
ssYaa 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 18:40   

Z tego co wiem to w motorach 2.0 75km były montowane pompy Boscha.
_________________
W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]

W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 19:28   

ssYaa napisał/a:
Z tego co wiem to w motorach 2.0 75km były montowane pompy Boscha.

Nie pomogie nie miałem do czynienia z rzędówką niech inni się wypowiedzą pomogą
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 23:22   

ssYaa użyj plaka sam sie odpowietrzy ;)
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
ssYaa 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Grudzień 2013, 14:52   

Użyłem plaka i odpalił, jak na tę chwilę odpala bez problemu na zimnym i ciepłym silniku. Chciałbym wymienić oringi, czy jakaś dobra duszyczka mogłaby mi powiedzieć które mam wymienić?

_________________
W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]

W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23 Grudzień 2013, 22:26   

Plak jest lepszy niż samostart bo nie daje "tak ostro po garach" podczas odpalania. Co do oringów to wymień wszystkie. Jak masz już robić to zrób to jak należy. Dla ułatwienia sobie pracy zdejmij kolektor ssący, ułatwi to twoja pracę i w gruncie rzeczy nie będziesz się tak wkurwiał podczas roboty, bo dostęp jest ograniczony.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
ssYaa 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Grudzień 2013, 23:55   

Zauważyłem, że raz na jakiś czas przy odpalaniu istnieje ryzyko, że samochód przydusi się i zgaśnie. Aby temu zapobiec raz wciskam pedał gazu i wszystko jest tak jak być powinno. Jakieś pomysły co do naprawy tej usterki?
_________________
W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]

W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 24 Grudzień 2013, 04:16   

Być może cofa sie paliwo. Załóż zaworek zwrotny. Ja u siebie założyłem pompkę paliwa tzw gruszkę ktora posiada taki zaworek i jest ok
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
ssYaa 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2013
Posty: 144
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Grudzień 2013, 13:16   

Okazało się, że filtr paliwa był niedokręcony, po dokręceniu wszystko jest tak jak być powinno.
_________________
W202 C200 Diesel 1995 SEDAN WDB2021201A313507 09.09.2014 [*]

W202 C220 DIESEL 1997 SEDAN WDB2021211A551936
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=352537#352537
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,231 sekundy. Zapytań do SQL: 10