Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:13
Zapowietrzenie układu paliwowego
Autor Wiadomość
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 6 Marzec 2014, 19:11   

Greg_G napisał/a:
Odebrałem auto po wymianie uszczelek na sekcji. Pompa,czysta, sucha, ale stuka jak C-330, długo tak będzie ?

Nie powinno być wcale. Mi to wygląda na za mocno dokręcone sekcje.
Zapytaj mechanika jakim momentem je dokręcał, bo jak za mocno dowalił to będzie taki efekt.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 6 Marzec 2014, 20:34   

Ja sam u siebie wymieniałem gumki na sekcjach, to po odpaleniu chodził normalnie, nie wydawał innych dźwięków. Polecam to samemu zrobić, bo parę ładnych złotych zostaje w kieszeni. A klucz odrobiłem po przez dospawanie nasadowego klucza do zabezpieczenia :mrgreen:
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
zibi_43 
C250TD

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Kościan
Wysłany: 8 Marzec 2014, 08:09   

Witam;
Jeśli było coś majstrowane z zaworem "stop", /np. wymiana oringów wewnątrz tego zaworu/ to jest możliwe że uszkodzeniu uległ rezystor odpowiedzialny za odczyt temp. paliwa. Objawia się to wtedy charakterystycznie "twardą" pracą silnika. Natomiast po samym uszczelnieniu sekcji, "twarda" praca silnika powinna ustąpić po przejechaniu paru kilometrów.
Pozdrawiam.
_________________
W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 9 Marzec 2014, 18:45   

Była uszczelniana tylko sekcja.
zibi_43, ma rację, wszystko wróciło do normy po dosłownie kilku kilometrach :)
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
biz129 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11 Marzec 2014, 11:51   

cześć,
miałem tak samo w moim 220 CDI. 2 razy wymieniałem filtr paliwa i za każdym razem nie chciał potem odpalić. Raz psiknąłem autostartem i za chwilę załapał...ale za drugim razem było znacznie gorzej. Dopiero w warsztacie pomogło dmuchanie z kompresora do baku i autostart...ale trochę się namęczyliśmy. W moim przypadku więc samo zalanie filtra nie rozwiązało problemu.

Teraz czeka mnie prawdopodobnie wymiana wstępnej pompy paliwa... :(
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 11 Marzec 2014, 13:29   

biz129 filt najlepiej się wymienia z stanem paliwa 3/4 i wiecej :mrgreen:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
zibi_43 
C250TD

Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Kościan
Wysłany: 12 Marzec 2014, 21:29   

biz129 napisał/a:
cześć,
miałem tak samo w moim 220 CDI. 2 razy wymieniałem filtr paliwa i za każdym razem nie chciał potem odpalić. Raz psiknąłem autostartem i za chwilę załapał...ale za drugim razem było znacznie gorzej. Dopiero w warsztacie pomogło dmuchanie z kompresora do baku i autostart...ale trochę się namęczyliśmy. W moim przypadku więc samo zalanie filtra nie rozwiązało problemu.

Teraz czeka mnie prawdopodobnie wymiana wstępnej pompy paliwa... :(


Witam;
Po wymianie filtra, bądź wszelkich pracach związanych z "otwarciem" układu paliwowego, najlepszym rozwiązaniem jest użycie plaka /działa jak samostart a nie jest tak detonacyjnie spalany/. I nie psiknięcie, tylko stałe dozowanie w przewód dolotowy do kolektora aż do momentu gdy silnik zacznie równomiernie pracować /5-10 sek/. Oszczędza to rozrusznik i akumulator. Proste i skuteczne. Chyba wszyscy pompiarze tak robią.
Pozdrawiam.
_________________
W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667
 
 
biz129 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16 Marzec 2014, 23:35   

Bak miałem prawie że pełny, filtr zalany, a co do psikania to robiłem własnie tak, jak pisałeś. I nic...pomógł dopiero znajomy z kompresorem. Zastanawiam się czy nie wymienić tej pompki, chociaż jest dosyć droga. Ale żeby nie było tak, że pewnego dnia w ogóle nie ruszę będąc gdzieś za miastem :D
Pozdro
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 17 Marzec 2014, 00:45   

biz129 o której pompe mowisz :?:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
biz129 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17 Marzec 2014, 20:48   

O pompce wstępnej paliwa. Bosch 0 440 020 088, właśnie sprawdzałem.
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 18 Marzec 2014, 11:49   

biz129 po czym wnosisz ze jej wina :?: tam sa tylko 2 trybiki i jedna sróba od regulacji :mrgreen:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
biz129 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18 Marzec 2014, 19:36   

hm bo nie za bardzo wiem co innego może być przyczyną tego, że po dostaniu się minimalnej ilości powietrza do układu, paliwo stoi w miejscu i ani rusz :/ a po drugie mam czasami taki problem, że przy odpalaniu silnik na ułamek sekundy rusza, po czym gaśnie, tak jakby nie dostawał paliwa. Jeśli można sprawdzić coś innego to oczywiście chętnie spróbuję najpierw innych sposobów :D
 
 
wąsu

Dołączył: 17 Lut 2017
Posty: 5
Skąd: Lubawka
Wysłany: 11 Sierpień 2017, 07:29   

Witam.
Odświeże temat bo nas też dopadł problem zapowietrzonego układu.
Przy jeździe pod górkę mesiu przy dodaniu gazu zamiast na obroty zaczął się dławić aż zgasł.Skoro było paliwo na rezerwie to dolaliśmy z banieczki ale od tego czasu cały czas w wężyku który idzie od zbiornika do filtra jest powietrze i to czym większe obroty to więcej.
Jak zapali to chodzi dobrze ale non stop powietrze. Pojeździłem po uruchomieniu i było dobrze. 2 dniu później nie zapalił.Paliwo zlaliśmy dmuchając w przewód paliwowy zasilający sprężarką ale pierścieni pod zbiornikiem ze cholerę nie daliśmy rady odkręcić. Przy kręceniu odkręcaliśmy wtryski coby paliwo się przelało i zaskoczył. Chodzi równo ale cały czas powietrze z wężyku od strony baku. Czy możliwe że ze zbiornika zaciąga powietrze ? czy może stalowy wężyk ma nieszczelność i powietrze z paliwem ciśnie ? Jest coś jeszcze przed filtrem gdzie wchodzi gumowy przewód paliwowy (może jakiś zawór ciśnieniowy) czy to też może powodować zasysaniu powietrza?
Potrzebna szybka pomoc bo za 4 dni wyjazd
Za wszelką pomoc dziękuje tel 535887000
_________________
C 250 TD classic/96r
 
 
Rustyrose 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 152
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 12 Sierpień 2017, 16:04   

Ja zawsze po wymianie filtra paliwa trzymam samochod po odpaleniu na obrotach 1500-2000 przez 5-10 minut i nigdy nie mialem problemow z powietrzem.
_________________
Mercedes-Benz W202 2,5D 113KM Classic 1993r.
WDB2021251A018376
Gość zerknij :)

EX |Fiat Brava ZFA18200004231122
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZWR006345
EX |Seat Toledo VSSZZZ1LZTR060819
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,273 sekundy. Zapytań do SQL: 10