Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Na co się zdecydować?
Autor Wiadomość
mczaj 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 101
Skąd: poznan
Wysłany: 10 Styczeń 2015, 11:32   

trzeba pamietac ze te auta maja srednio przebiegu 300-500 tys , przebiegi rzedu 150-250 to blef , te auta byly kupowane przez biznesmenów , bogate dziadki niemieckie nie kupowały eS
eS były do wozenia tyłków bogatych ludzi z jednego konca DE na drugi w firmach ,korporacjach takze przebiegi nie małe , chociaz 500 tys przebieg po DE autostradach to nic
_________________
w210 i w202
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Styczeń 2015, 13:40   

Mczaj gdybym miał tak przebierać, że ze względu na kolor tapicerki odrzucam połowę samochodów to musiałbym zamówić sobie nowego w ASO z własną konfiguracją. ;) Zgadzam się, że jasna tapicerka jest ładniejsza, ale jeśli trafi się dobry z czarną to na pewno nie skreślę go tylko z powodu kolorów.

Kaczmarus dzięki za opinię, też jest dla mnie bardzo przydatna.

Te dwa egzemplarze co wrzuciłem to tak na szybko, pierwsze lepsze, które trafiłem na otomoto. Gdyby poprzebierać w ofertach to na pewno znalazłoby się coś jeszcze interesującego. Jeśli był tylko lekko puknięty to jak dla mnie nie ma znaczenia jeżeli wszystko jest w porządku i nie zostawia 4 śladów. Co do przebiegów to ja wolę realne 350 - 450 tysięcy niż skręcone z nie wiadomo ilu 150 tysięcy. 450 tysięcy po autostradach to jest niekiedy lepsza opcja niż 200 tysięcy po jakichś wybojach. Po pierwsze zawieszenie, po drugie sama mechanika, silnik - jadąc 500 kilometrów autostradą silnik pracuje cały czas w podobnych warunkach, w stałej temperaturze. To jest lepsze niż krótkie odcinki po mieście, gdzie non stop mamy jazdę światła-przyspieszanie-światła-przyspieszanie-korek, często na niedogrzanym silniku. A już najbardziej zabójcza rzecz dla zaawansowanych technologicznie samochodów to niewłaściwa eksploatacja i serwisowanie a raczej jego brak. Przykładowo niewielu posiadaczy W220 zdaje sobie sprawę, że układ airmatic posiada filtr, który należy wymieniać minimalnie co rok, wielu wymienia filtry paliwa, oleju i na tym koniec. Nie wszyscy wiedzą, że podczas regulacji poziomu zawieszenia samochód musi być w postoju, nie wolno ruszać. To właśnie brak porządnego serwisowania i niewłaściwa eksploatacja doprowadza te samochody do ruiny a nie przebiegi. :)
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
mczaj 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 101
Skąd: poznan
Wysłany: 10 Styczeń 2015, 13:44   

to widzisz ja mam inaczej , bo szukam auta ktore mi sie podoba , smoły w środku w MB nie lubie ale tak masz racje najwazniejszy stan tech ,
_________________
w210 i w202
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7363
Skąd: _____
Wysłany: 10 Styczeń 2015, 20:12   

To ze auto z przodu krzywe nie znaczy ze mialo ciezkiego dzwona, po prostu jak ktos zle zlozy i sie nie przylozy to tak wyglada, ja w poprzednim aucie mialem tak po sarnie, jak zobaczylem jak mi zlozyli auto to po prostu sie wystraszylem ale wystarczyla spokojna godzinka zabawy i bylo jak fabryka :)
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Styczeń 2015, 13:50   

Ja też swojego W202 kupiłem po lekkim puknięciu, sprowadziłem go ze Szwajcarii w stanie do zrobienia, widziałem jakie były uszkodzenia a były małe, tylko blacharka w zasadzie. Niestety słabo mi to blacharz poskładał, jestem średnio zadowolony.
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 12 Styczeń 2015, 10:01   

Ja też mam słabo poskładany przód - Już mi to wypominali w moim temacie. Taki kupiłem.
Poprzedni właściciel, dwa tygodnie po kupnie miał stłuczkę i tak mu poskładali. W sumie sam nie wiem jak to poprawić, chyba trzeba było by to oddać komuś do zrobienia...
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Styczeń 2015, 17:29   

A powiedzcie mi czy problemy układu airmatic (nieszczelności) można wykryć w serwisie przed zakupem czy raczej jest to niemożliwe?
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
brys 
Mustang 2012 ;)


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 2215
Skąd: Monako
Wysłany: 12 Styczeń 2015, 22:43   

Wydaje mi się, że wczesne nie. Najlepszy test to obejrzenie samochodu po nocnym postoju (czy opada na którąś stronę) i posłuchanie, czy pompa hałasuje po odpaleniu (rytmiczny, metaliczny dźwięk) :)
_________________
R230, S124, W201, X218, W638 Marco Polo, Mustang
ex: S202, W203 AMG, W210, W220, C215, Jaguar XJ, W124, W221, W212
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Styczeń 2015, 11:45   

To właśnie wiem, ale niestety sprzedawca też na pewno to wie i odpowiednio wcześniej zadba aby airmatic był napompowany. :) Liczyłem, że może komputer rejestruje spadki ciśnienia w układzie i da się to później odczytać na diagnozie w serwisie.
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 21:39   

Mój brat cioteczny ma jakoś od 2008 albo 2009 W220 S400CDI z 2000 roku sprowadzona osobiście przez niego z DE z przebiegiem jakieś 174 czy coś, obecnie nie wiem dokładnie ile ma, ale pewnie pod 300 albo ponad. Komfort jazdy jest super, ale serwisowanie tanie nie jest. Airmatic mu się trochę sypał, ostatnio napinacz paska wymieniał, gdzie cały przód musieli mu rozebrać, ale najgorsza to chyba jest rdza. W lato u mnie był, to tylne części progu całkowicie zgniły i wpadły do środka :shock: . Chodzi o te podstawki w progu pod podnośnik :shock: Poza tym rdza na każdym elemencie auta. Miał ją wtedy pomalować i sprzedać, jednak wyspawał progi i pomalował dookoła i dalej jeździ :)
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
brys 
Mustang 2012 ;)


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 2215
Skąd: Monako
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 21:56   

Akurat S400 Cdi to chyba najgorsza wersja silnikowa tego samochodu :)
_________________
R230, S124, W201, X218, W638 Marco Polo, Mustang
ex: S202, W203 AMG, W210, W220, C215, Jaguar XJ, W124, W221, W212
 
 
Rusty_Cherry 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 22:08   

brys napisał/a:
Akurat S400 Cdi to chyba najgorsza wersja silnikowa tego samochodu :)


A jeździłeś? :)
_________________
W210 E300D 1995 r.
WDB2100201A017589
 
 
brys 
Mustang 2012 ;)


Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 2215
Skąd: Monako
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 22:36   

Tak. Ale absolutnie nie chodzi mi o osiągi - te są dobre i w S320 Cdi. Po prostu jest wyborem bez sensu - setkę robi o porażające 0.4s szybciej niż S320 Cdi, a przy tym pali średnio dwa litry więcej, jest V8 (ale brzmienia z benzynowymi V8 nie dzieli absolutnie), ma dwie turbosprężarki i na tyle mało miejsca w komorze, że do wielu napraw najprościej jest wyjąć silnik albo przynajmniej zdemontować większość przodu.
Nie bez powodu S400 Cdi są najtańszą wersją W220 - będą to niedługo za darmo rozdawać. Podobna relacja jest z Cdi w G klasach - 400 oczywiście najtańsze, ale tu akurat cena aż tak nie spadnie przez sam fakt, że to G :wink:
_________________
R230, S124, W201, X218, W638 Marco Polo, Mustang
ex: S202, W203 AMG, W210, W220, C215, Jaguar XJ, W124, W221, W212
 
 
Rusty_Cherry 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 53
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Styczeń 2015, 22:45   

brys napisał/a:
Tak. Ale absolutnie nie chodzi mi o osiągi - te są dobre i w S320 Cdi. Po prostu jest wyborem bez sensu - setkę robi o porażające 0.4s szybciej niż S320 Cdi, a przy tym pali średnio dwa litry więcej, jest V8 (ale brzmienia z benzynowymi V8 nie dzieli absolutnie), ma dwie turbosprężarki i na tyle mało miejsca w komorze, że do wielu napraw najprościej jest wyjąć silnik albo przynajmniej zdemontować większość przodu.
Nie bez powodu S400 Cdi są najtańszą wersją W220 - będą to niedługo za darmo rozdawać. Podobna relacja jest z Cdi w G klasach - 400 oczywiście najtańsze, ale tu akurat cena aż tak nie spadnie przez sam fakt, że to G :wink:


No w sumie fakt. :) Wybacz, ale myslałem, że będziesz następnym "mitomanem"... Ja co prawda jeździłem W221 3,2 CDI oraz GL 164 400 CDI i moje wrażenia? Dźwięk w 400 to zasługuje +, a S'ka się zbiera równie dobrze co ten, a i ze spalaniem można prawdopodobnie wyjść na ludzi :D Niemniej jednak wolałbym 400, nie wiem dlaczego... :roll: P.S. Aha, skrzynie sypią się i tu, i tu :D Robiona była w tym i tym :lol:
_________________
W210 E300D 1995 r.
WDB2100201A017589
 
 
777

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Kwiecień 2015, 23:57   

Myślałem, że pójdzie mi szybciej temat zmiany samochodu, ale póki co nie miałem za bardzo na to czasu, teraz mam trochę więcej luzu i wracam do tematu. Wszystko zależy od tego czy i kiedy sprzedam W202 - jak nie sprzedam to nie kupię drugiego bo nie mam już kompletnie gdzie tego wszystkiego stawiać, tym bardziej, że muszę kolejnego dostawczaka do firmy kupić.

Zmieniam trochę front, odpuszczam S-ki, za 2 lata będę miał jakieś sensowniejsze środki finansowe i wtedy będę miał większą swobodę wyboru, teraz szukam czegoś mniejszego. Generalnie interesują mnie już tylko 2 opcje: W208 najlepiej 3,2 jeśli uda się znaleźć w przyzwoitym stanie i koniecznie w wersji elegance, lub... R170. :D Ten drugi zawsze wydawał mi się zabawką dla kobiet, ale jakoś mnie ostatnio zainteresował, ciekawy patent na zbliżające się lato - nie stać mnie w tym momencie na SL-a w dobrym stanie, więc taki SLK byłby ciekawym kompromisem. Szczerze mówiąc to nawet nigdy nie siedziałem w R170 więc jeszcze nie wiem czy mógłbym to w ogóle brać pod uwagę bo jestem dosyć wysoki, ale z tego co można znaleźć w Internecie to samochód jest co najmniej warty zainteresowania - mówią, że bardzo dobrze się prowadzi, całkiem sensownie wypada też zestawienie jednostek napędowych z masą samochodu - nawet te 165 KM musi dawać w nim frajdę z jazdy. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi samochodami to opinie mile widziane. Pozdrawiam. :)
_________________
W209 CLK200 2002
W220 S320 2001 rok - sprzedany
W208 3,2 Elegance 1999 rok - sprzedany
W202 2,5 TD Elegance 1996 rok - sprzedany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,139 sekundy. Zapytań do SQL: 9