Przesunięty przez: Przemek 12 Styczeń 2012, 17:03 |
Kluczyk RYBKA-awaria. |
Autor |
Wiadomość |
Oleandro
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 526 Skąd: Szczecin / Hull UK
|
Wysłany: 26 Listopad 2007, 19:42
|
|
|
sorry za ot ale ja mam tylko jeden kluczyk
ile kosztuje dorobienie?
zakladam, ze nie da rady dorobic nigdzie poza aso? |
_________________ C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929 |
|
|
|
|
krzemo
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 97 Skąd: Wies Warszawa
|
Wysłany: 26 Listopad 2007, 21:15
|
|
|
ello,
800
pozdr
krzemo
p.s.
chyba bylo juz na forum a cene znam bo przyjaciel dorabial w zeszlym tygodniu |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 26 Listopad 2007, 22:54
|
|
|
ja tez mam jeden,
ten o ktorym pisalem wczesniej to byla jeszcze ta duza rybka
ja mam juz ta co na zdjeciu wyzej sa, tzw mala rybka
czy te klucze czesto sie psuja ? wie ktos cos na ten temat? |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 27 Listopad 2007, 00:15
|
|
|
Zajefajnie , że to tylko kluczyk . Mój sąsiad ma C220 Diesel i padła mu stacyjka z tego co mi mówił kosztowało go to 2700zł. Troszkę sporo , kurde... |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 4 Grudzień 2007, 02:07
|
|
|
czy to prawda, ze kluczyki rybki sa zrobione na iles tam zapalen auta ? chodzi mi o to , ze maja ograniczona zywotnosc, prawda to ? orientuje sie ktos ?
pozdrawiam |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 5 Grudzień 2007, 01:10
|
|
|
oj nie sądze żeby tak było wyobraź sobie sytuację że ktoś jeździ często i na krótkich odcinkach(np. od firmy do firmy{handlowiec}) taki użytkownik będzie odpalał samochód kilka razy częściej niż ktoś kto będzie jeździł takim autem w długie trasy i powiedzmy odpalał będzie 3-4 razy dziennie . Wynikało by z tego że jednemu padnie stacyjka po 2 latach a innemu po 7 . Ilość odpalań nie ma wpływu tu raczej chodzi o (zawodzącą) elektronikę. |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 7 Grudzień 2007, 00:31
|
|
|
bylem dzisiaj w serwisie w LBN i jednak to prawda, okolo 200 000 cykli ma kluczyk, tyle kodow moze wyslac, tak powiedzieli, i powiedzieli, tez, ze po to sa 2 kluczyki, i zeby na zmiane je stosowac, bo po jakims czasie, bedzie kicha, kluczyk padnie:/ |
|
|
|
|
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 7 Grudzień 2007, 09:43
|
|
|
btx napisał/a: | bylem dzisiaj w serwisie w LBN i jednak to prawda, okolo 200 000 cykli ma kluczyk, tyle kodow moze wyslac, tak powiedzieli, i powiedzieli, tez, ze po to sa 2 kluczyki, i zeby na zmiane je stosowac, bo po jakims czasie, bedzie kicha, kluczyk padnie:/ |
Czyli przy 10 odpaleniach dziennie 1 kluczyk starczy ci na 60 lat. Ciekawe, czy przypadkiem samochód nie padnie pierwszy.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
wonsz
wonsz
Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: Opole
|
Wysłany: 25 Styczeń 2008, 10:24 kluczyk nie odpala rybka
|
|
|
ja kupilem swojego mietka z juz nie dzialajacym jednym kluczykiem i sa takie same objawy ze otwiera dzrzwi ale nie ma tego "cyk"po wlorzeniu do stacyjki w serwisie mi powiedzieli ze te kluczyki maja ograniczona liczbe dpalen ale troche mi sie t dziwne wydalo rozebralem kluczyk i zauwazylem ze sa tam 2 baterie czy mozliwe jest zeby 1 byla od centralnego zaka a 2 od odpalania silnika moze wystarczy wymienic tylk 1 baterie |
_________________ C 180 manual
C 280 manual
teraz C 250 TD automat |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 25 Styczeń 2008, 10:44
|
|
|
Witam
Obie baterie zasilają jedno, nie ma podziału na otwieranie i odpalanie.
[ Dodano: 25 Styczeń 2008, 10:47 ]
Przeczytaj dokładnie ten temat, na początku jest opisane co może być np cewka na końcu kluczyka może nie stykać np po upadku. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 25 Styczeń 2008, 23:15
|
|
|
Adaśko napisał/a: | Witam
Obie baterie zasilają jedno, nie ma podziału na otwieranie i odpalanie.
|
Obie baterie zasilają jedno: CENTRALNY ZAMEK
Stacyjka musi działać nawet PO WYJĘCIU OBU BATERII |
|
|
|
|
booz
booz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 91 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 09:35
|
|
|
a co z tzw - scyzorykiem?? - też mam jeden - + dorobiony bagnet bez elektroniki - czy tego typu kluczyk jest jakoś do dorobienia (oczywiście poza ASO?)
Pozdrawiam,
Tomek |
_________________ C250TD kombi elegance '97 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 22:20
|
|
|
W scyzorykach zazwyczaj odrywa się od płytki mikrowyłącznik znajdujący się pod przyciskiem z gwiazdą. |
|
|
|
|
wonsz
wonsz
Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: Opole
|
Wysłany: 31 Styczeń 2008, 18:29
|
|
|
witam rozkrecilem swoj kluczyk i zauwazylem ze tez mam zerwany drucik na zwojnicy w kilku miejscach wiec chyba bedzie lepiej nawinac caly drucik tylko ze zaden "elektronik" w opolu sie nie chce tego podjac moze ktos zna jakiegos speca od elektroniki co w okolicach opola moglby cos takie zrobic.pozdrawiam |
_________________ C 180 manual
C 280 manual
teraz C 250 TD automat |
|
|
|
|
Arajdzam
Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 10 Skąd: Mrzeżyno
|
Wysłany: 31 Styczeń 2008, 19:34
|
|
|
Dzien Dobry -Szanowny kolego ,odnośnie kluczyka rybki, to uszkodzenie znalazłeś , peknięty lub odlutowany drucik , potrzebne jest szkło powiekszające i mała lutownica ,
i penseta .Musisz odwinac uzwojenie 1lub 2 i wlutowac drucik,złożyć kluczyk ,zaktywować i bedzie grało .Tylko ta cewka udpowiada za uruchomienie stacyjki, reszta to zamki i inne. |
|
|
|
|
|