Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie po zużyciu połowy zbiornika
Autor Wiadomość
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 10:00   

Ile paliwa było w baku?;) były już na forum opisywane problemy kiedy było za mało paliwa ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
prezes1892 
walka na obczyźnie

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Gdańsk/Oslo
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 11:12   

Paliwa była 1/4 baku.

Miałem kiedyś jazdę z paliwem, bo padł mi czujnik poziomu paliwa, ale go 2 lata temu wymieniałem. Stąd w sumie nie przyszło mi do głowy, że może by zacząć od dolania wachy:) Spróbuję to wykonać, ale wątpię. Ostatnio przejechałem się z konieczności trochę na rezerwie, co w zasadzie zdarzyło mi się po raz pierwszy... może rzeczywiście zaciągnął jakieś fuzle z baku.

Jeśli to filtry, to wszystkie benzyniaki mają go za prawym tylnym kołem? Tam go szukać?
_________________
C200 '96 automat
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 12:15   

Filtr paliwa za tylnym kołem, a nie pod maską?. No ale benzyny nie miałem, chociaż wydaję się to dziwne. A jakby było za mało wachy to jakby się zaczął dławić to na pewno by 3 minuty nie wytrzymał nawet sapiąc i dysząc według mojej opinii, wiem bo dwa razy mi zabrakło paliwa - ale to w dieslu :P
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 14:08   

Muciek, filtr jest przy prawym tylnym kole pod oslona.
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 14:13   

MICHAL200, zawsze dobrze sie dowiedzieć czegoś nowego :) nawet nie wiedziałem :P
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 14:42   

prezes1892, Sprawdził bym czy pompa chodzi,wrzuć na kontrolki i idź do prawego koła musisz usłyszeć takie buczenie,skoro niema tego buczenia to zaglądnij do bagażnika koło bezpieczników jest przekaźnik zielony w nim jest bezpiecznik sprawdź czy się nie przepalił

Tak wygląda


_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Marekel 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 17:40   

Moze spróbuj jeszcze pompe lekko puknąć, ale to wiąze się ze zdjęciem osłony może się zawiesza
_________________
C180 '93
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 17:44   

Syndrom 1/4 baku- wszystko na to wskazuje? Zacznij jednak od dolania paliwa. jak nie odpali to sprawdź ciśnienie paliwa na listwie.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
prezes1892 
walka na obczyźnie

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Gdańsk/Oslo
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 19:29   

Heja.

Wasze ostatnie propozycje przeczytałem już po powrocie do domu... samochodem:)

Dolałem 5 litrów paliwa, bo to by mu raczej nie zaszkodziło... i zapalił jak gdyby nigdy nic. Zero problemów. Może jednak nie jestem tak rozgarnięty, za jakiego się uważam. Albo niemiecki inżynier przewidział jakieś atrakcje dla Polaka kupującego to auto po okresie eksploatacji przewidzianej dla Aryjczyków:)

Naturalnie zgłębię forum w poszukiwaniu przyczyn, jednak gdyby ktoś chciał się podzielić wiedzą, co to jest syndrom 1/4 baku, chętnie poczytam:)

Dzisiejszą akcję zacząłem od sprawdzenia przekaźnika, wiskontii, dzięki za poradę. Wszystko było jak trzeba. Następnie zlokalizowałem filtr paliwa. Obejma była świeża, więc bardzo możliwe, że i filtr wymieniałem 2 lata temu (wydałem na mechaników 3.5 tysiąca, więc zrobionych rzeczy było od groma). Jak się zrobi cieplej to wymienię ten filtr, ale wygląda na to, że nie tu jest problem.

Z wiązką też nie widziałem większych problemów, jedynie 2 przewody do kostki przy czujniku temperatury tracą izolację, więc na wiosnę się tym zajmę.

Zaciekawił mnie natomiast inny efekt uboczny dzisiejszych działań - po dojechaniu pod dom zamknąłem auto pilotem i wówczas zaczęły mrugać obie kontrolki na klamce i lusterku, razem przez ok. 30 sekund. Następny odpał samochodu odbył się przy świeceniu się czerwonej kontrolki i falowaniu obrotów. Po 30 sekundach kontrolka zgasła a obroty wróciły do normy. Przejechałem się autem, postawiłem na miejsce i zamknąłem auto - wszystko już w normie. Jak rozumiem Mietek chciał mi coś powiedzieć, bo wątpię żeby mnie przepraszał za wczoraj:)

Generalnie dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Nie przypuszczałem, że rozwiązanie (kanister) miałem cały czas w bagażniku. Wyjdę z tej próby mądrzejszy:)
_________________
C200 '96 automat
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 19:36   

prezes1892, Robi się poduszka powietrzna bo bak ma dwie komory i jak robi sie poduszka to paliwo nie zaciąga z tej komory bo pusto jak dolewasz paliwo to znowu ma tylko w tej komorze co dolałeś ,jedyny sposób to wlać po dziurki aby to się wreszcie wyrównało
Co do di-ód immobilizer dał ci znać ze nie jest synchronizowany
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
prezes1892 
walka na obczyźnie

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Gdańsk/Oslo
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 19:47   

wiskontii, dzięki. Czyli banał. Będę wiedział na przyszłość:)

Za samo holowanie tutaj bym położył 500 ziko... :)

Z tymi diodami, to czytam gdzieniegdzie, że w ten sposób Mietek sygnalizuje mi słabe baterie w pilocie - prawda to? Bo gdyby był jakiś problem z immo, to by mi raczej nie odpalił chyba?
_________________
C200 '96 automat
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 19:50   

prezes1892 napisał/a:
wiskontii, dzięki. Czyli banał. Będę wiedział na przyszłość:)

Za samo holowanie tutaj bym położył 500 ziko... :)

Z tymi diodami, to czytam gdzieniegdzie, że w ten sposób Mietek sygnalizuje mi słabe baterie w pilocie - prawda to? Bo gdyby był jakiś problem z immo, to by mi raczej nie odpalił chyba?


TAK to podstawowa informacjia,baterie robią się kaput ale to jak otwierasz czy zamykasz a nie podczas odpalania jak podczas odpalania to,synchronizacjia
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3893
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 19:58   

prezes1892, no i git :) Jednak trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy :)
Co do pilota to tak - słabe baterie ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 25 Styczeń 2015, 21:05   

Bak w 202 to tak naprawde dwa baki: przechodzi miedzy nim wał. Jest między nimi jakiś układ przelewowy, ktory jak sie zapcha lub coś (użytkownik Schemeck wymienił np pompe )pompa paliwa przestanie działac, to robi sie taki cyrk. Czujnik paliwa jest w jednej komorze a w drugiej pompa zasysa paliwo. Czyli w przypadku gdy wskaznik pokazuje 1/4 baku paliwa to jest ono w komorze z ktorej pompa paliwa.... nie bierze paliwa :wink:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
mieleo2 
WDB2021211A482160

Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 116
Skąd: Pasłek
Wysłany: 27 Styczeń 2015, 16:40   

Camel-tak opisałeś pięknie i wytłumaczyłeś w sposób przejrzysty budowę zbiornika ale niestety rysunek czy zdjęcia nie ma "Click and discover imageshack".Pewnie obraz uzmysłowił by nam wszystkim budowę i zasadę działania tych urządzeń w zbiorniku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,194 sekundy. Zapytań do SQL: 9