Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie po zużyciu połowy zbiornika
Autor Wiadomość
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27 Styczeń 2015, 17:04   

Tak to wygląda



_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
schemeck 
na razie 410410 km

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 2723
Skąd: Jaworzyna Śl./ Alzey
Wysłany: 27 Styczeń 2015, 18:52   

Ja miałem przygody najpierw z filtrem, który mi unieruchomił samochód, a niedługi czas potem pompa powiedziała baj ;) od tamtej pory jest wszystko w porządku na szczęście ;)
_________________
MB W202C180 Elegance 1993
MB W124 200E 1990,

 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27 Styczeń 2015, 18:57   

schemeck, gdzie ty się szlajasz :D

dobrze że tak sie skonczyło
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
prezes1892 
walka na obczyźnie

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Gdańsk/Oslo
Wysłany: 19 Luty 2015, 00:30   

Witam ponownie.

Odgrzeję temat i zrobię to tutaj, gdyż opis mojej poprzedniej historii został tu przeniesiony. Tym razem jednak będzie to chyba grubsza sprawa.

Po Waszych radach i informacjach starałem się nie jeździć na mniej niż połowie baku, a w bagażniku woziłem kankę z 5 litrami złotego płynu:)

I nadszedł piątek 13.

Stojąc w korku auto w pewnym momencie zgasło w taki sam sposób jak poprzednio, czyli zdławił się i odpalić już dalej nie chciał. Dolałem naprędce całą zawartość kanistra w nadziei na rychłe zażegnanie problemu, ale nic z tych rzeczy. Kolega zholował mnie nie na stację, zalaliśmy pod korek i nic.

Odpiąłem klemę, odczekałem chwilę, myśląc że to może elektronika. Też nic.

Ostatecznie popukałem trzonkiem śrubokrętu w filtr i pompę i auto zapaliło od razu, dojechałem do domu bez przygód.

Następnego dnia musiałem skorzystać z auta i znów zagasł mi w kolejce do wyjazdu z centrum handlowego (przypał na maksa!). Tym razem odpalił bez żadnego tarzania się pod autem. Dzień później odpalić już nie chciał na starcie.

Jestem na 90% pewien, że mechano zmieniał filter nie dalej jak 2 lata temu, bo i sam koszyk jest wymieniony na świeżutki. A zatem, jak na moje obserwacje, mechanicznie zacina się sama pompa paliwowa.

Czy możecie po objawach stwierdzić, czy dobrze myślę? I czy można to zdiagnozować przez komputer? A także czy po wymianie tego sprzętu będzie konieczna wizyta u magika z komputerem?

Dzięki z góry.
_________________
C200 '96 automat
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 19 Luty 2015, 03:48   

Skoro popukałes i działa, to może cos nie łączy? Poza tym, przy włączeniu zapłonu powinienes usłyszeć spod auta hałas pracujacej pompy paliwa. Wsłuchaj się i porównaj czy słychać w momencie jak auto nie chce zapalić?

[ Dodano: 19 Luty 2015, 03:48 ]
Komputer nie jest potrzebny do wymiany- nie ta epoka :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
prezes1892 
walka na obczyźnie

Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Gdańsk/Oslo
Wysłany: 21 Luty 2015, 15:55   

Wątpię, żeby coś nagle nie łączyło. Objawy się pojawiają zawsze przy małej prędkości jazdy, myślę, że to usterka mechaniczna.

Jakieś inne sugestie?
_________________
C200 '96 automat
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Marzec 2015, 22:05   

Przeczytałem cały temat. I rozumiem, że w CDI jest taki sam zbiornik, bo wynika to z koncepcji konstrukcji całego modelu.
Ale z tego co zrozumiałem, pompka elektryczna jest tylko w benzynach, a w dizlach paliwo zaciąga, wprost ze zbiornika, pompa wysokiego ciśnienia...?
I tylko taka różnica...? Było jeszcze coś o jakiejś 3 komorze pośredniej...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
piotr1 

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 481
Skąd: Katowice
Wysłany: 10 Marzec 2015, 08:54   

badmojo, jest jeszcze przy silniku pompa niskiego ciśnienia.

http://shop.boxmoto.pl/?1...7crd-6110900250

pozdr.
_________________
C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Marzec 2015, 23:37   

piotr1 napisał/a:
badmojo, jest jeszcze przy silniku pompa niskiego ciśnienia.

http://shop.boxmoto.pl/?1...7crd-6110900250

pozdr.

Dzięki. To to coś "przyklejone" do silnika nad pompą wysokiego ciśnienia...?
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23 Październik 2016, 09:34   

Pojawił się mały problem u mnie.

Paliwa mam 1/4 wracam z Kołobrzegu prawie jestem już pod domem, a tu nagle samochód zwalnia, brak mocy. Ja mu na gaz, a on nie reaguje, wręcz przeciwnie silnik zgasł. I na linkę i do domu na holu. Nie odpalałem na pycha. Silnik rozgrzany, kręcę, kręcę i nic.

W domu wymieniłem filtr paliwa, pre tysięcy temu miałem wymienimy ale co tam. Zlałem filtr paliwem i jeszcze podczas odpalania wlewałem dodatkowo paliwo przed filtrem. Odpalił.
Mam też zwykły filtr przelewowy tuż za wyjściem ze zbiornika, więc wiedzę jak paliwo idzie.

I tutaj zaczynają się komplikacje. Witać, że bardzo mało paliwa "pompka wstępna" pobiera paliwa, ledwo coś tm przelatuje przez ten filterek. Silnik pracuję, ale to nie jest to co powinno się przelewać przez tez filterek.
Podłączam słoik z paliwem na krótko tuż przed tym filtrem, a tam od razu paliwo jest w całym filterku i po chwili słoik jest już pusty.

Paliwo nie chcę samo lecieć ze zbiornika, dolałem jeszcze jakieś 12l paliwa i dalej to samo.
Nawet kropla nie poleci sama, mało tego korek wlewu jest zdjęty. Dmuchałem do zbiornika bardzo ciężko, jak by coś blokowało. Odkręciłem pierścień z prawej komory, przed wlaniem paliwa i było jeszcze trochę tam paliwa. Nieco poniżej pierścienia. I nic nie leci.

Ktoś coś podpowie :mrgreen:
Czytałem ten temat, ale tutaj jest bardziej o nie przepompowywaniu paliwa z lewej do prawej.
Nawet tutaj dotarłem :) http://www.mercmania.pl/forum/topics3/9505.htm
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Październik 2016, 09:52   

asasyn18, będzie trzeba chyba zbiornik zdjac sprawdzić Gar Dziel pomiędzy zbiornikami ,
najwyraźniej zapchane czyżby ktoś Ci coś wrzucił do zbiornika---ale to moje filozofie
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23 Październik 2016, 10:24   

Ciężko stwierdzić, zamykam samochód więc raczej nie ma możliwości. Chyba...
Dzisiaj wyciągnę zbiornik i raczej inny założę. Jeśli nie znajdę jakiejś konkretnej przyczyny.
Byłem dwa tygodnie temu w Gdyni po nowym roku wybieram się w okolice Warszawy i nie widzi mi się stanąć gdzieś tam na drodze :mrgreen:

Jak będzie po wszystkim to przetnę go w połowię szlifierką i zboczę co tam jest w środku :twisted:
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Październik 2016, 10:27   

Dmuchnij jeszcze w przewód zasilający pompę do zbiornika morze tam coś przytkało :?:
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23 Październik 2016, 12:55   

Ściągnąłem ten przewód od zbiornik i zasysa paliwo pompa jak pojeb... z podłączonego baniaczka. A bezpośrednio ze zbiornika to ledwo ledwo coś tm ciągnie.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Październik 2016, 15:18   

asasyn18, to czekam na efekt zdjęcia i co tam za szajs w zbiorniku zrób foty
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,221 sekundy. Zapytań do SQL: 9