Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:51
Blokujące sie obroty silnika
Autor Wiadomość
Marcel 
WDB2021881F793603


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 19 Kwiecień 2008, 20:11   Blokujące sie obroty silnika

Witam serdeczne wszystkich użytkowników w202. Mam problem z moją c250 Zdarza jej się czasem (szczególnie przy jazdach w korku podjazdach na krzyżówkach lub manewrowaniu na parkingu) że po wciśnięciu sprzęgła i również na biegu jałowym utrzymują się obroty wieksze niż powinny Czasem około 1000 innym razem w granicach 1500 obrotów a wystarczy ze się przygazuje i wracają do normy Jakby się gdzieś coś zacinało Proszę o pomoc co to może być
_________________
EX: W124 300D Kombi 93' WDB1241911F276617 SKRADZIONY
EX: W202 250TD Kombi 98' Elegance
OBECNIE: ALHAMBRA 1,9 tdi 150 KM BTB 2005r
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 19 Kwiecień 2008, 20:31   

może trzeba by przesmarowac cięgna od gazu - jest tego troche roboty, ale przecież robi sie coraz cieplej - a nie ma nic bardziej odprężającego jak zrobi dobrze naszej MB :)

wystarczy zastosowac smar ŁT4 - tani i wystarczający - nie ma potrzeby kupowania drogich wynalazków
 
 
giet 
Wolnossące 122KM


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 144
Skąd: 0-22
Wysłany: 19 Kwiecień 2008, 22:31   

Marcel napisał/a:
Witam serdeczne wszystkich użytkowników w202. Mam problem z moją c250 Zdarza jej się czasem (szczególnie przy jazdach w korku podjazdach na krzyżówkach lub manewrowaniu na parkingu) że po wciśnięciu sprzęgła i również na biegu jałowym utrzymują się obroty wieksze niż powinny Czasem około 1000 innym razem w granicach 1500 obrotów a wystarczy ze się przygazuje i wracają do normy Jakby się gdzieś coś zacinało Proszę o pomoc co to może być


Miałem identyczny objaw. Dojeżdżając do świateł, bądź manewrując obr rosły od 1000-2000obr/min i utrzymywały się, a po przegazówce wracało do normy. Wyczyściłem linkę od gazu i tę sprężynę potraktowałem WD-40 i dokładnie usunąłęm cały syf i problem jak narazie nie powrócił ( 2 m-ce).

Pozdrawiam Giet
_________________
W202 http://picasaweb.google.pl/W202C180

 
 
Marcel 
WDB2021881F793603


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Kwiecień 2008, 09:43   

Miałem identyczny objaw. Dojeżdżając do świateł, bądź manewrując obr rosły od 1000-2000obr/min i utrzymywały się, a po przegazówce wracało do normy. Wyczyściłem linkę od gazu i tę sprężynę potraktowałem WD-40 i dokładnie usunąłęm cały syf i problem jak narazie nie powrócił ( 2 m-ce).

Dzięki kolego zastosowałem się do twoich rad i jak narazie jak ręką odjął Od paru dni nic się nie dzieje, działa wzorcowo
_________________
EX: W124 300D Kombi 93' WDB1241911F276617 SKRADZIONY
EX: W202 250TD Kombi 98' Elegance
OBECNIE: ALHAMBRA 1,9 tdi 150 KM BTB 2005r
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 25 Kwiecień 2008, 09:48   

Marcel napisał/a:
Miałem identyczny objaw. Dojeżdżając do świateł, bądź manewrując obr rosły od 1000-2000obr/min i utrzymywały się, a po przegazówce wracało do normy. Wyczyściłem linkę od gazu i tę sprężynę potraktowałem WD-40 i dokładnie usunąłęm cały syf i problem jak narazie nie powrócił ( 2 m-ce).

Dzięki kolego zastosowałem się do twoich rad i jak narazie jak ręką odjął Od paru dni nic się nie dzieje, działa wzorcowo


pamietaj tylko o tym, ze WD40 jest penetratorem a nie smarem. dla sprawnosci dzialania twojego samochodu radzilbym ci przesmarowac linki smarem stalym (np. do łożysk)
 
 
winiar789 

Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 110
Skąd: warszawa
Wysłany: 26 Kwiecień 2008, 13:25   

mialem ten sam objaw ..otworzylem maske sciagnelem plastikowa oslonke gdzie wchodzi linka od gazu tam jest taka sprezynka wymienilem sprezynke nasmarowalem wszystko smarem i lata jak siemasz zrob to samo!!!
 
 
Rafał.L 
203km/h


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 82
Skąd: Wyszków
Wysłany: 27 Kwiecień 2008, 16:09   

a ja mam inny problem ... a mianowicie gdy pociągne ostro na jedynce potrzymam go do 5 - 6 tyś szybka zmiana biegów a on jak by nie czół drugiego biegu ja gaz lewarek na 2 a on dalej na jedynce Ciągnie, dopiero po odpuszczeniu gazu i zejściu z obrotów tak jak by załapuje drugi bieg ;/ strasznie mnie to denerwuje... i to raczej wina sprzęgła czy też nieprzesmarowanej linki gazu ?
_________________
Mercedes C200 elegance (bez gazu) ! 95r
grafitowa strzała ;)
 
 
fido70 

Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Marzec 2010, 18:12   

winiar789 napisał/a:
mialem ten sam objaw ..otworzylem maske sciagnelem plastikowa oslonke gdzie wchodzi linka od gazu tam jest taka sprezynka wymienilem sprezynke nasmarowalem wszystko smarem i lata jak siemasz zrob to samo!!!

U mnie jest większy problem - pękł (urwał się) ten plastikowy przepust którym wchodzi linka do tej "skrzynki" z przepustnicą i zacina się gaz - co nie dziwi mnie, gdyż całość jest teraz luźna (linka i pancerz). A skleić się tego chyba skutecznie i trwale raczej nie uda...Czy ktoś wie gdzie można taki element kupić - jakieś namiary w Wa-wie. Ciekawe czy to występuje oddzielnie czy tylko w komplecie z linką... (MB C180 1.8benz 1997r)
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Marzec 2010, 09:23   

fido70 napisał/a:
U mnie jest większy problem - pękł (urwał się) ten plastikowy przepust którym wchodzi linka do tej "skrzynki" z przepustnicą i zacina się gaz - co nie dziwi mnie, gdyż całość jest teraz luźna (linka i pancerz). A skleić się tego chyba skutecznie i trwale raczej nie uda...Czy ktoś wie gdzie można taki element kupić - jakieś namiary w Wa-wie. Ciekawe czy to występuje oddzielnie czy tylko w komplecie z linką... (MB C180 1.8benz 1997r)


Hm, ktoś z EPC pewnie zaraz pomoże, ale moja dobra rada - dla własnego bezpieczeństwa i nie tylko, nic tam nie klej. Życie jest ważniejsze i cenniejsze niż złotówka za klej.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 22:15   

zawieszające się obroty też miałem i poradziłem bez smarowania (smar na dłuższą metę może zacząć kleić linkę jak się zestarzeje) problem tkwił w luźnym spasowaniu takiego sztywnego cięgna w tym całym mechaniźmie przy przepustnicy. jak się zlikwiduje luzy (nadmierne) i wyreguluje tak żeby stycznik zerowego położenia przepustnicy zadziałał po nawet powolnym puszczeniu gazu powinno być ok (taka plastikowa kosteczka umieszczona za zderzakiem przepustnicy czarna z rolką ma cicho ale wyraźnie cyknąć po puszczeniu gazu i drugi raz przy wciśnięciu)
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 22:37   

pawelwy napisał/a:
smar na dłuższą metę może zacząć kleić linkę jak się zestarzeje


Kwestia jakości smaru i jego dobrania do warunków eksploatacji.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 20 Luty 2015, 18:03   

Mam podobne objawy w swoim MB C180 W202 jak opisują tutaj koledzy. Mój temat jest tutaj http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=366047 odnośnie obrotów. Znalazłem ten temat i podpinam się do niego.

Mam pytanie, gdzie szukać linki gazu w W202 i które miejsce należy posmarować/przesmarować?. Mógł by ktoś z Was to zobrazować?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Luty 2015, 20:21   

asziatko napisał/a:
Mam pytanie, gdzie szukać linki gazu w W202


Piszesz tam, że czyściłeś przepustnicę. Nie sposób przy tym nie zauważyć linki gazu :P
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 10 Marzec 2015, 00:39   

Javoreczek, to chyba już wiem o którą linkę chodzi :) . Fakt jest tam linka w pancerzu i obudowie przypominająca dawną obudowę linki hamulca w rowerze :) .

Spróbuje ją jutro przesmarować płynnym smarem WURTH i zobaczę jak będzie. Czy to coś da na te obroty co się z nimi uporać nie mogę.

Jak nie to zastanowię się nad jej wymianą bo może to ta linka daje w kość i stąd te obroty są a ja szukam i szukam.

[ Dodano: 9 Marzec 2015, 23:39 ]
Sprawa opanowana. Nasmarowałem linkę, oczyściłem... właśnie nie umiem tego nazwać, jest to pod przepustnicą pod spodem. Zrobię zdjęcie to wówczas będę mógł pokazać co to było.

Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko jest jak ma być z obrotami silnika.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 11