Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:50
wyciek spod glowicy
Autor Wiadomość
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 9 Lipiec 2007, 23:55   

Ziola napisał/a:
A nie trzeba planować głowicy przy okazji :?:

Zaleca się, ale na pewno trzeba sprawdzić głowicę pod względem płaskości w dwóch kierunkach i zwichrowania... :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 10 Lipiec 2007, 07:47   

Ziola napisał/a:
A nie trzeba planować głowicy przy okazji :?:


Jeżeli awarię usuwa sie zaraz po jej zauważeniu to nie potrzeba, natomias gdy stan taki trwa dłużej a do tego doprowadzimy do przegrzania silnika to napewno :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
ochnik 
ochnik

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 66
Skąd: kielce
Wysłany: 13 Lipiec 2007, 09:04   

zazwyczaj uszczelka merca dlugo wytrzyma choc moja zaczela cieknac przy 150000 tys ale przejechalem na niej 60000 tys a po rozebraniu poprostu ciekla na zwenatrz nie do cylindrow ale jedna rzecz moj nie bral oleju ani grama nawet przy ostrej jezdzie
_________________
ochnik
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 13 Lipiec 2007, 10:01   

ochnik napisał/a:
ciekla na zwenatrz nie do cylindrow ale jedna rzecz moj nie bral oleju ani grama nawet przy ostrej jezdzie


Bo ciekła jak piszesz a nie lało się z niej :wink: I co wymieniłeś, czy dokręciłeś :?:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
rafal19881 
C180 SPORT

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 89
Skąd: warszawa
Wysłany: 13 Lipiec 2007, 16:23   

właśnie =odebrałem samochód z warsztatu i przyczyna były odkręcone śruby, niektóre mozna było odkręcić palcami.
 
 
ochnik 
ochnik

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 66
Skąd: kielce
Wysłany: 13 Lipiec 2007, 17:55   

ja swoja wymienienilemi okazalo sie ze tylko troche puszczala ale na zewnatrz
_________________
ochnik
 
 
 
Dominik 

Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 124
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 15 Wrzesień 2007, 17:22   

witam jesli moge cos dodac rozmawialem z kumplem ktory pracuje w serwisie merca i powiedzial ze najlepszym lekarstwem na takie wycieki oczywiscie jesli nie leje sie jak z kaczki to zostawic i nic nie ruszac bo co zlozony orginal to juz nie to samo co po wymianie ussczelki mozna sprobowac dokrecic ssruby ale delikatnie a tak apropo zmiana oleju jest co 10 -12 tys to jak dolejesz przez taki wycie ok 4 setek to nie zbankrutujesz a nie ma sensu rozbierac pol silnika pozdro
_________________
Dominik
 
 
Marek 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 115
Skąd: Bielsk
Wysłany: 10 Styczeń 2009, 17:21   

Witam kolegów.

Wyciek z pod głowicy nastąpił i u mnie... więc dziś postanowiłem sobie to zrobić. Kupiłem uszczelkę pokrywy zaworów Elring (w środku jest oryginał). Zdjąłem pokrywkę i się rozczarowałem - w moim silniku jest dostęp tylko do jednej śruby... i jak ją sprawdzałem to jest jakby dokręcona pozostają jeszcze trzy niewiadome...

Ktoś z obecnych na forum miał wyciek w C180 po lifcie i usuwał przez dokręcenie przednich śrub głowicy? Chciałbym sprawdzić wszystkie z tym że dużo roboty - albo muszę zdejmować wałki albo przedni dekiel rozrządu i się zastanawiam czy ruszać...

Na załączonym zdjęciu czerwonymi strzałkami pokazuję miejsce gdzie jest mokro - według mnie jest bardzo blisko tych śrub ale sam już nie wiem... może po lifcie się nie odkręcają..

p.s. zdjęcie nie jest mojego autorstwa - pożyczyłem je z naszego forum - mam nadzieję że użytkownik nie będzie miał mi za złe - z góry dziękuję :)

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
Pozdrawiam.

wyciek.jpg
Plik ściągnięto 226 raz(y) 13,09 KB

_________________
Czarna gwiazda C180 99r.
 
 
 
map8 
C180 Esprit '98

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 200
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Styczeń 2009, 19:46   

U mnie z kolei silnik poci się dokoła okrągłego instrumantu, będącego ponoć elektromagnesem, pod plastikową pokrywą z przodu silnika. Tłusta był nawet wtyczka, która do niego dochodzi.

Myślałem, że idzie tam jakiś oring, ale ponoć nie ma nic i w jednym z warsztatów zaproponowali mi uszczelnienie na silikon. Koszt 100-200 zł. I tak sobie pomyślałem, że może tego nie ruszać. Jakie jest Panowie i Panie wasze zdanie?
Ostatnio zmieniony przez map8 12 Styczeń 2009, 19:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marek 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 115
Skąd: Bielsk
Wysłany: 11 Styczeń 2009, 10:52   

Chyba będę u siebie to rozbierał - bo muszę sprawdzić dociągnięcie śrub głowicy więc Ci powiem co można z tym zrobić.
_________________
Czarna gwiazda C180 99r.
 
 
 
Martin2149

Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 16
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11 Styczeń 2009, 11:51   

U nie niestety był przeciek między kanałami i olej dostawał się do płynu chłodzącego,1000km i 1L oleju a na zewnątrz nic nie było widać
http://www.w202.pl/viewto...er=asc&start=15

Ale jutro odbieram swoją gwiazdeczkę z warsztatu , koszt całości to 1350 PLN.Wszystkie uszczelki firmy ELRING,głowica po kapitalce

Zdjęcia-glowica2.jpg
Plik ściągnięto 264 raz(y) 68,35 KB

Zdjęcia-glowica 1.jpg
Plik ściągnięto 255 raz(y) 59,17 KB

_________________
MB W202 C220 Sport WDB2020221A000629 93'
MB W124 230TE Elegance WDB1240831F048324 87'
EX W123 200D 81'
 
 
Maxsim 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: Łuków
Wysłany: 4 Luty 2009, 17:24   

Dzisiaj zleciłem dokręcenie owych 4 śrub głowicy przy rozrządzie. Po nagrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów wycieku nie widać. Mechanik powiedział że dostał się do 3 śrub licząc od strony miarki oleju. do 4 trzeba zdejmować koło zębate walka rozrządu. W trakcie dociągania zaczął ociekać płyn z okolic pompy, musiał poluzować jej śruby coś tam uszczelnił i dopiero dociągnął. Jedna z nich lekko trzymała ale 2 pozostałe to dokręcił o 2 obroty - palcami można było kręcić. Pojeździmy zobaczymy co będzie dalej :)
_________________
MB C180 Aut. Sport '96 + LPG sekwencja ZAVOLI
WDB2020181A438279
 
 
sebek88p 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 94
Skąd: Cerkwica
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 20:14   

Witam,

nikt nie dodawał od dłuższego czasu żadnego postu, ale i ja się dołączę do tematu.
Od października jestem właścicielem c180tki 1996 rok, odkupiłem od wujka :) Auto ma przejechane 249500 km. Ubywał olej i płyn chłodzący (1 L /miesiąc), z tym że silnik się nie grzał, w czasie jazdy temp 80 stopni na wskaźniku. Węże od chłodnicy miękkie. Dzisiaj pojechałem do mojego mechanika z celiną, postawił diagnoze - USZKODZONA USZCZELKA POD GŁOWICĄ (sparciała ze starości) przez co do o koła kadłuba silnika sączył się olej a na 4 cylindrze przy kabinie po lewej stronie kropelkami po mału ulatywało chłodziwo na zewnątrz. Trochę się załamałem bo wiem że cena będzie nie mała za robotę, bo w tym wymiana tulei wspornika ukł kier, gumy na stabilizatorze...w 2000 zł myślę że się zamknie wszystko:D Mechanik zaufany, i sprawdzony:)

Pozdr!
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 13:15   

Tak to jest jak się komuś daje do roboty tu 1350zł a tam "oby 2000zł". Ja zrobiłem sam (z dużą pomocą naszych kolegów z forum), głowica 200zł (full profi) a części 430zł (-23% vat). W tych 430zł była łyżwa łańcucha (przez przypadek się ułamała :mrgreen: 40zł i uszczelka miski olejowej (bo nie potrzebnie wyjmowałem)
czyli wszystko 550zł (a mogło być mniej gdyby nie ta uszczelka i łyżwa łańcucha)
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
sebek88p 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 94
Skąd: Cerkwica
Wysłany: 15 Styczeń 2011, 13:52   

eldorado, u mnie wyszło równe 1970 zł za wszystko :)

Sama uszczelka pod głowicę 300 zł Goetze w intercarsie. Uszczelki na dolot/wydech 110 zł, nowe świece 50 zł, uszczelka pokrywy zaworów 80 zł, 6 L oleju Castrol Magnatec 10W40, ciecz chłodząca, gumy na stabilizator z Lemfordera, tuleja wspornika drążka kierowniczego Lemforder. Filtr powietrza, filtr oleju, nowe śruby na głowice...za robote 600 zł (w tym próba chemiczna, komputer, ciśnienie w cylindrach). Troche było do roboty więc i kasy poszło nie mało...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,097 sekundy. Zapytań do SQL: 8