Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
EGR - zaslepianie
Autor Wiadomość
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 10:09   

Dandiee napisał/a:
Dulson, W cdi egr współpracuje z przepływomierzem i każda próba jego zaślepienia u mnie kończy się trybem awaryjnym. Miałem długo zaślepiony egr ale jeździłem wtedy bez przepływomierza i generalnie nie było najgorzej, trochę słabszy, spalanie 5.9 ;)


Ale ja mam sprawny przepływomierz i "przerobiony" tak jak wyżej pisałem egr oraz oczywiście zaślepiony. I rzeczywiście pali tak jak piszesz ale nie zaobserwowałem aby był słabszy. Oczywiście zostały usunięte klapki z dolotu. W 2018r w maju byłem na przeglądzie gdzie coś wkładali w wydech - oprócz ustawionego dumomierza i takiego jakby lejka na wprost rury wydechowej. Takie badanie trwało około 15 min. Wszystko wyszło w normie - tak mnie poinformował diagnosta

Kol. Dulson co do czyszczenia kolektora dolotowego to niestety zabieg którego nie da się wykonać w ciągu godziny. Przy usuwaniu klapek demontaż kolektora w cdi trwał około 1 do 1.5 godziny a jego czyszczenia 3 dni. Ja osobiście próbowałem rozpuszczalników nitro, benzyny, wd40. Ale najlepiej wyszło jak moczyłem cały kolektor w coca-coli - nalałem do wielkiej miski 4 litry coli, zanurzyłem. Po dniu takiego moczenia dopiero ten nalot zaczął schodzić. A później na przemian zanurzanie w coli i wodzie z kwaskiem cytrynowym. Na trzeci dzień kolektor wymyłem w nitro i już był czysty. Czyli na początku trzeba ten cały syf dobrze namoczyć.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 12:08   

kubus838, słabszy był jak jeździłem bez przepływomierza :D Teraz jest elastyczniejszy... tylko u mnie czeka goły kolektor na założenie aczkolwiek brakuje mocy urzędowej :P
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 21:16   

Dandiee napisał/a:
kubus838, słabszy był jak jeździłem bez przepływomierza :D Teraz jest elastyczniejszy... tylko u mnie czeka goły kolektor na założenie aczkolwiek brakuje mocy urzędowej :P


Dokładnie jak piszesz chodzi o tę moc "urzędową". Niestety ten problem ma każdy użytkownik czterech kółek - oprócz jednego "pajaca".

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Dulson 
Mercedes True Story

Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 113
Skąd: KNS
Wysłany: 17 Czerwiec 2018, 14:58   

Ja w swoim OM601 odpiąłem EGR i przepustnicę, EGR działa na ślepo, trudno mi powiedzieć kiedy przepustnica się zamyka z 1/2 na 0/2, a kiedy nie, czy to jest w przypadku załączenia się EGR czy nie, tak czy inaczej postanowiłem odpiąć sterowanie podciśnieniem na zamykanie przepustnicy, tak, że pozostaje mi wciąż sterowanie mechaniczne na jej otwieranie się z 1/2 do 1/1.
_________________
93' OM601 (bieda edition - BEST) VIN: WDB2021201A013523
EX: WDB2021211A423230, WDB2021281A596049
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 10