|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
EGR - zaslepianie |
Autor |
Wiadomość |
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 10:09
|
|
|
Dandiee napisał/a: | Dulson, W cdi egr współpracuje z przepływomierzem i każda próba jego zaślepienia u mnie kończy się trybem awaryjnym. Miałem długo zaślepiony egr ale jeździłem wtedy bez przepływomierza i generalnie nie było najgorzej, trochę słabszy, spalanie 5.9 |
Ale ja mam sprawny przepływomierz i "przerobiony" tak jak wyżej pisałem egr oraz oczywiście zaślepiony. I rzeczywiście pali tak jak piszesz ale nie zaobserwowałem aby był słabszy. Oczywiście zostały usunięte klapki z dolotu. W 2018r w maju byłem na przeglądzie gdzie coś wkładali w wydech - oprócz ustawionego dumomierza i takiego jakby lejka na wprost rury wydechowej. Takie badanie trwało około 15 min. Wszystko wyszło w normie - tak mnie poinformował diagnosta
Kol. Dulson co do czyszczenia kolektora dolotowego to niestety zabieg którego nie da się wykonać w ciągu godziny. Przy usuwaniu klapek demontaż kolektora w cdi trwał około 1 do 1.5 godziny a jego czyszczenia 3 dni. Ja osobiście próbowałem rozpuszczalników nitro, benzyny, wd40. Ale najlepiej wyszło jak moczyłem cały kolektor w coca-coli - nalałem do wielkiej miski 4 litry coli, zanurzyłem. Po dniu takiego moczenia dopiero ten nalot zaczął schodzić. A później na przemian zanurzanie w coli i wodzie z kwaskiem cytrynowym. Na trzeci dzień kolektor wymyłem w nitro i już był czysty. Czyli na początku trzeba ten cały syf dobrze namoczyć.
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
Dandiee
Gwiazda
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 1157 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 12:08
|
|
|
kubus838, słabszy był jak jeździłem bez przepływomierza Teraz jest elastyczniejszy... tylko u mnie czeka goły kolektor na założenie aczkolwiek brakuje mocy urzędowej |
_________________ Moja Celina CDI
Jakieś pytania? - pisz na PW
WDB2021331A737483 |
|
|
|
|
kubus838
Pomógł: 52 razy Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 1256 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16 Czerwiec 2018, 21:16
|
|
|
Dandiee napisał/a: | kubus838, słabszy był jak jeździłem bez przepływomierza Teraz jest elastyczniejszy... tylko u mnie czeka goły kolektor na założenie aczkolwiek brakuje mocy urzędowej |
Dokładnie jak piszesz chodzi o tę moc "urzędową". Niestety ten problem ma każdy użytkownik czterech kółek - oprócz jednego "pajaca".
robert |
_________________ C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917 |
|
|
|
|
Dulson
Mercedes True Story
Dołączył: 20 Lut 2015 Posty: 113 Skąd: KNS
|
Wysłany: 17 Czerwiec 2018, 14:58
|
|
|
Ja w swoim OM601 odpiąłem EGR i przepustnicę, EGR działa na ślepo, trudno mi powiedzieć kiedy przepustnica się zamyka z 1/2 na 0/2, a kiedy nie, czy to jest w przypadku załączenia się EGR czy nie, tak czy inaczej postanowiłem odpiąć sterowanie podciśnieniem na zamykanie przepustnicy, tak, że pozostaje mi wciąż sterowanie mechaniczne na jej otwieranie się z 1/2 do 1/1. |
_________________ 93' OM601 (bieda edition - BEST) VIN: WDB2021201A013523
EX: WDB2021211A423230, WDB2021281A596049 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|