Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
MERCEDES C200 KOMPRESSOR W202 192KM!SPORT!
Autor Wiadomość
Sakul 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 335
Skąd: DolnySląsk
Wysłany: 30 Listopad 2015, 22:58   

GAZ JEST DLA KUCHENEK nie dla AUT Nie stać cie na benzynę kup Diesla
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:16   

Sakul, o odezwał się Polaczek :D W sumie dawno nie było kłótni LPG vs PB vs ON, ale proszę :lol: :lol:
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
Karol82 

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 1450
Skąd: Żnin/Włocławek
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:42   

Sakul, się uspokój, to nie jest forum w203 :!:
_________________
C200 KOMPRESSOR 98r. WDB2020251A582643
Zobacz moją Celinę :-)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22295
 
 
Sakul 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 335
Skąd: DolnySląsk
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:56   

Muciek napisał/a:
Sakul, o odezwał się Polaczek :D W sumie dawno nie było kłótni LPG vs PB vs ON, ale proszę :lol: :lol:


Młodziku co Cie Boli?? Kto tu wszczyna kłótnie?? To że mam własne zdanie to problem?
Policz sobie ile wydatków jest związanych z gazem i kiedy on się zwróci ,tym bardziej to są auta przedziału 20 lat, wiec i naprawy będą częściej.
1.Dobry gazownik mało nie bierze
2. częściej wymiana filtrów gazu
3. częściej wymiana filtrów powietrza
4. wymiana membran
5. uszczelniaczy, uszczelek
6.Droższe przeglądy , opłaty
7.wymiana filtrów paliwa
8. wymiana świec
9. wymiana kabli wysokiego napięcia/wiązki

Największe zniszczenia powoduje w zaworach, czy gniazdach zaworowych. Te elementy po prostu nie lubią gazu i zużywają się o wiele szybciej. Głowica , wymyte suche tłoki, uszczelniacze to wszystko się zużywa.

Reasumując
Inwestycja się opłaca dla aut młodych 3-5 lat którymi pojeździsz parę lat żeby zwróciły się koszty całej instalki oraz przelicznik paliwa . Co innego kupić auto które już instalacje posiada. jedynie ''oszczędzasz'' kwotę instalacji Tyle ode mnie

Peace
 
 
Sakul 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 335
Skąd: DolnySląsk
Wysłany: 30 Listopad 2015, 23:57   

Karol82 napisał/a:
Sakul, się uspokój, to nie jest forum w203 :!:


Po 1. Nie krzycz.
po 2. Uspokajać, to sobie możesz psa na podwórku.
 
 
Karol82 

Pomógł: 38 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 1450
Skąd: Żnin/Włocławek
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 00:05   

Sakul, i nie pyskuj :mrgreen:
_________________
C200 KOMPRESSOR 98r. WDB2020251A582643
Zobacz moją Celinę :-)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22295
 
 
Sakul 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 335
Skąd: DolnySląsk
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 00:14   

spox ale wku%$* mnie takie teksty .
Peace Spoko masz Celine
 
 
jarekq1990 

Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 9
Skąd: śląsk/małopolska
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:01   

ja prdl myślałem że tutaj przynajmniej nie będzie takich pajaców... będę chciał to zapytam o w202 przerobionego na węgiel, albo parowóz...

a teraz chciałbym się dowiedzieć coś o kompresorze w LPG i czy ew może ktoś zna auto z podanej aukcji przeze mnie, albo coś zobaczyliście niepokojącego już na zdjęciach...


Sakul, dla Twojej informacji przy moim trybie jazdy i ilości pokonywanych kilometrów, LPG wychodzi dużo taniej, mimo rzekomego szybszego zużywania się niektórych elementów... zresztą do ludzi z Twoim podejściem nic nie przemówi...
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:19   

Nie klocic mi sie tu bo ostrzezenia pojda w ruch :mrgreen:
jarekq1990, dobrze trafiles, nikt za bardzo tutaj awantur nie robi, czasem komus trafia sie gorsze dni :P
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 01:40   

Miałem benzynę automat zagazowałem go i sobie chwaliłem koszty niemażne ,późniejsze wydawanie na stacji za tankowanie uśmiech na Gebie.Pamierajcie to sekwencjia ,osobny komputer sterujący i nic lepszego nie może być jak DUZO jeździsz

Dizel miałem 2 szt,Automaty bo mi się zachciało klekota i mówiąc szczerze nigdy niepatrze na koszty Dupe wozi to lejie w bak
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3895
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 07:24   

jarekq1990, on już wisi jakiś czas na allegro, moim zdaniem pryśnięty na szybko ;) Warto to sprawdzić :)
Silnik dobrze znosi gaz :)
Możesz zapytać czy gość pojawia się w jakimś rejonie w Krk to zawsze mogę rzucić okiem :)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 09:19   

Sakul napisał/a:
To że mam własne zdanie to problem?

Problem, nie problem. Jak Ty wygłaszasz opinię, to masz własne zdanie, jak ktoś wygłasza opinię w Twoim wątku to jest obraza. Każdy kij ma dwa końce.

Sakul napisał/a:
Policz sobie ile wydatków jest związanych z gazem i kiedy on się zwróci ,tym bardziej to są auta przedziału 20 lat, wiec i naprawy będą częściej.
1.Dobry gazownik mało nie bierze
2. częściej wymiana filtrów gazu
3. częściej wymiana filtrów powietrza
4. wymiana membran
5. uszczelniaczy, uszczelek
6.Droższe przeglądy , opłaty
7.wymiana filtrów paliwa
8. wymiana świec
9. wymiana kabli wysokiego napięcia/wiązki

Może sam policz wydatki i zobaczysz, że jak ktoś jeździ dużo, to instalacja zwróci mu się bardzo szybko i nawet jak dobry gazownik Cię dobrze skasuje. Wymiana filtrów to nie są jakieś bajońskie sumy. Przy prawidłowym ustawieniu LPG, co nie jest problemem przy sekwencji, z silnikiem nic złego się nie dzieje i chodzi praktycznie tak samo. Przegląd do dowodu jest droższy o 63 zł, żadnych dodatkowych opłat nie ma. Świece, kable, filtry, wiązka: jak gazu brak też trzeba wymieniać. Jak motor zdrowy i sprawny to LPG nic mu nie zrobi, a Ty oczywiście powielasz mity i stereotypy o LPG.

Jak kogoś nie stać na benzynę, to i na diesla go nie stać, bo:
1. Regeneracja turbospręzarki dużo kosztuje,
2. Regeneracja wtryskiwaczy dużo kosztuje,
3. Regeneracja pompy wtryskowej dużo kosztuje
4. ON praktycznie tyle samo kosztuje co PB
5. Silniki mają duży przelot i zawsze jest coś do zrobienia, więc jak władujesz kasę, to na paliwie nie zaoszczędzisz: tutaj LPG to bardzo dobre rozwiązanie, tym bardziej, że te motory dobrze znoszą gaz.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
kaczmarus 
C200/C280/E430/E500


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1588
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 09:47   

Sakul napisał/a:
Muciek napisał/a:
Sakul, o odezwał się Polaczek :D W sumie dawno nie było kłótni LPG vs PB vs ON, ale proszę :lol: :lol:


Młodziku co Cie Boli?? Kto tu wszczyna kłótnie?? To że mam własne zdanie to problem?
Policz sobie ile wydatków jest związanych z gazem i kiedy on się zwróci ,tym bardziej to są auta przedziału 20 lat, wiec i naprawy będą częściej.
1.Dobry gazownik mało nie bierze
2. częściej wymiana filtrów gazu
3. częściej wymiana filtrów powietrza
4. wymiana membran
5. uszczelniaczy, uszczelek
6.Droższe przeglądy , opłaty
7.wymiana filtrów paliwa
8. wymiana świec
9. wymiana kabli wysokiego napięcia/wiązki

Największe zniszczenia powoduje w zaworach, czy gniazdach zaworowych. Te elementy po prostu nie lubią gazu i zużywają się o wiele szybciej. Głowica , wymyte suche tłoki, uszczelniacze to wszystko się zużywa.

Reasumując
Inwestycja się opłaca dla aut młodych 3-5 lat którymi pojeździsz parę lat żeby zwróciły się koszty całej instalki oraz przelicznik paliwa . Co innego kupić auto które już instalacje posiada. jedynie ''oszczędzasz'' kwotę instalacji Tyle ode mnie

Peace


Suche tłoki :mrgreen:
Generalnie to dzięki temu że swoje ex C200 kupiłem z gazem
przeliczyłem 100.000km które zrobiłem, różnice ceny benzyny i gazu które wyjechałem przy tym jakby spalił 1L mniej na PB
- minus wszystkie koszty serwisów gazu,
- minus koszty wymiany filtrów gazu
- minus różnice droższego przeglądu
- minus jedna wymiana wypalonego tłumnika
Pozostało mi 15.000zł czyli to co zapłaciłem za auto 8lat wstecz (samo na siebie zarobiło na tym co zaoszczędziłem). Nadal będziesz się upierał? To zacznij liczyć wszystko dokładnie...
NAWET GDYBYM MUSIAŁ WYMIENIĆ NA KONIEC SILNIK ZA 1000ZŁ TO NADAL ZOSTAJE MI 14.000ZŁ OSZCZĘDNOŚCI.

Takie opinie były, są będą jeszcze długo u nas dopóki ludzie nie nauczą się liczyć.. Polak powie (nie każdy ale mamy przykład) łeee gaz to jest dla kuchenek a Hemlut zakłada LPG do 5litrowego motoru i kalkuluje zyski kilka-kilkanaście tysięcy Euro przy jakim przebiegu uzyska a przy ich przelotach bardzo szybko. Zaś większy motor większe oszczędności.

ps. markowe przewody WN wytrzymują 45tys kilometrów na LPG.
ps2. wtryski? Ja używam http://www.motochemia.pl/...00ml-p-296.html raz na pełne tankowanie PB czyli raz na pół roku niewiele ponad 11zł.
_________________
W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)


 
 
 
Thomas_T 
Kierownik


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 269
Skąd: Ustka
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 12:52   

Nie ma co się kłócić widac, ze ten ktos nie miał nigdy auta z lpg i nie wie co to jest. Szkoda sie odzywać.
Co do LPG w kompressorze, polecam z czystym sumieniem ;)
_________________
A Passion For Perfection
C200T Kompressor 192KM '99
WDB2020821F87****
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 1 Grudzień 2015, 13:11   

Suche tłoki- co to znaczy?

Może i są silniki, które gazu nie lubią. Ale stare benzynowce Mercedesa robią dużo km i trudno stwierdzić czy gaz szkodzi. W wielu padają uszczelki pod głowicą, ale z reguły tym, które chodzą tylko na benzynie.

Diesel opłaca jeśli:
- Masz piec na opał
- Jesteś kierowcą TIRa, lub dobrze znasz kierowce TIRA :mrgreen: :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,081 sekundy. Zapytań do SQL: 6