Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka EDC
Autor Wiadomość
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 11 Marzec 2013, 19:58   

U mnie dziwne stuki na Lucasie spowodowane były "kończeniem" się czujnika tłokorozdzielacza/czujnika położenia rotora pompy (z tyłu pompy pomiędzy przewodami paliwowymi wysokiego ciśnienia) - o ile dobrze to nazwałem.
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
xlukas3x

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 5
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11 Marzec 2013, 20:01   

A jaki był koszt naprawy i czy te stuki były tylko na nie rozgrzanym silniku?
_________________
C 220D 1994r
WDB2021211A195008
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 11 Marzec 2013, 20:02   

U mnie na zimnym silniku w okolicach 2000obr też pojawia sie dziwne szarpanie niekiedy. Wystarczy głebiej gazu dodać bądż upuścić i jest ok. Mam tak w sumie od zawsze i się tym nie przejmuje- jak nawali całkiem to wtedy będę myślał.
Hubertus, wymieniali Ci ten czujnik?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Pioterek 

Pomógł: 305 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2857
Skąd: Giżycko
Wysłany: 11 Marzec 2013, 20:33   

perzu126 napisał/a:
Hubertus, wymieniali Ci ten czujnik?

Tak, z całą pompą w Sztumskiej Wsi na rzędówkę Boscha :mrgreen:
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
 
 
 
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 11 Marzec 2013, 21:29   

perzu126 napisał/a:
Hubertus, wymieniali Ci ten czujnik?


Pioterek napisał/a:
Tak, z całą pompą w Sztumskiej Wsi na rzędówkę Boscha


Czujnik w Białymstoku w Diesel Bosch Serwis na Towarowej o ile dobrze pamiętam i zapewne dzięki niemu dojechałem do Sztumskiej na wymianę.
A tak poza konkursem to mój Lucas (na długim kablu) leży już z 2 lata w garażu tam gdzie go po powrocie położyłem i NIE CIEKNIE!
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 12 Marzec 2013, 21:45   

xlukas3x napisał/a:
Teraz nie wiem czy to przyczyna mechaniczna czy elektroniczna??


Co przy nim zrobiłeś po zakupie? Tylko tankowałeś, czy coś więcej ?
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 12 Marzec 2013, 23:25   

perzu126, w sumie mój po zakupie tez mial podobne objawy, zmieniłem stacje i jak ręką odjął jak do tej pory, fakt przy każdym tankowaniu idzie albo mixol a teraz od jakiegoś czasu castrol TDA
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Marzec 2013, 06:36   

Tez lałem kiedys mixol, ale nic nie pomogło. To wystepuje szczególnie w ujemnych temperaturach, nie zawsze więc może faktycznie wina paliwa ale idzie sie przyzwyczaić
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 13 Marzec 2013, 22:00   

skyd możesz dodawać też a najprościej zmień stacje na jakąś lepszą i się okaże u mnie pomogło a tam gdzie wcześniej tankowałem to stacja już niezła opinie miała ale myślałem że w mojemu klekotowi różnicy nie zrobi jednak robiło szczególnie jak np. na 5 chciałem jechać koło 40 km/h i obroty spadły poniżej 2 tys. to zaczynała sie bujanka i trza było redukować
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 13 Marzec 2013, 22:47   

mlody21989 napisał/a:
na 5 chciałem jechać koło 40 km/h

mlody21989, niezły kat z Ciebie :mrgreen:
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
mlody21989 

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 2354
Skąd: PPL
Wysłany: 13 Marzec 2013, 23:15   

nie kat tylko leń :P wiedziałem ze fryzjer darmowy będzie suszył a ręce zajęte akurat miałem :lol: teraz daje rade tak jechać
_________________
Było: Wiśniowe 220D '99
Jest: BMW E39 528i M-pakiet
 
 
marcinns1991 


Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 1540
Skąd: Wlkp < Pleszew
Wysłany: 14 Marzec 2013, 14:47   

perzu126, mam to samo, żabka przy 2 tys obrotów, nie zawsze, tylko zimą, nic z tym nie robię bo nie wiem co może być nie tak, lucas nie cieknie, robiony 2 lata temu, podciśnienie chyba szczelne :D
_________________
KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był
 
 
xlukas3x

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 5
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26 Marzec 2013, 21:59   

Jary napisał/a:

Co przy nim zrobiłeś po zakupie? Tylko tankowałeś, czy coś więcej ?


Przyczyną mojego problemu był prawdopodobnie zapowietrzający się układ paliwowy. W moim mercedesie było dokładane vebasto które jest zasilone z rurki podającej paliwo po przez trojak i wężyki gumowe na których były poluzowane opaski zaciskowe po dociągałem opaski wymieniłem filtr paliwa( główny nie znalazłem wstępnego), filtr powietrza oraz wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem uszczelki. Od tej pory problem znikł.
_________________
C 220D 1994r
WDB2021211A195008
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 28 Marzec 2013, 21:37   

xlukas3x napisał/a:
wymieniłem filtr paliwa( główny nie znalazłem wstępnego)

O to mi chodziło a wstępnego w nim nie ma.
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
szefos 

Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 4
Skąd: Braniewo
Wysłany: 12 Czerwiec 2016, 22:37   

Witajcie panowie. Od wczoraj jestem właścicielem W202 2.2d z 95 roku. Kupiłem go od znajomego po okazyjnej cenie, bo stał już mu jakiś czas na podwórku nie ruszany. Mimo, że długo stał zagadał prawie, że od kopa. Silnik chodzi ładnie i równo tylko mam problem gdy zaczne szybciej przyśpieszać i na nie ważne jakim biegu obroty przekroczą mi 2400-2500 obrotów i zapala sie kontrolka EDC i silnik gaśnie. Przy spokojnej jeździe do 2000 obrotów chodzi jak trzeba. Pomocy :( Co to może być?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,188 sekundy. Zapytań do SQL: 9