Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka EDC
Autor Wiadomość
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 24 Luty 2010, 16:16   

kondi napisał/a:
mechanik powiedział że nic nie ma. Żadnych błędów.
Ma mechanior jakiś tester diagnostyczny :?: Jeśli tak to jakie nr błędów wyszły.
Myślę że bez komputera ASO się nie obejdzie.Napisz do forumowiczów z wa-wy gdzie robią tanio diagnostykę CDI.
 
 
kondi 
gwiezdny władca

Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 24 Luty 2010, 16:27   

To co było to pokasował. nie pytałem jakie błędy wskazało.
Tylko że to jest tak,że on skasuje zrobi co trzeba i za jakiś czas powtórka z rozrywki. Problem wraca. Tzn znowu coś wywala na kompie. Z tego co kumam to są jakieś problemy z elektroniką. Ale czekam na info od znawcy.

PROSZĘ O POMOC I JAKIEŚ MĄDRE WSPARCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
WDB2021941F861991 C200CDI KOMBI `99
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 24 Luty 2010, 17:50   

madzara31 napisał/a:
Ma mechanior jakiś tester diagnostyczny :?: Jeśli tak to jakie nr błędów wyszły.
Myślę że bez komputera ASO się nie obejdzie.Napisz do forumowiczów z wa-wy gdzie robią tanio diagnostykę CDI.

Ma StarDiagnosis ;)
Kondi od samego początku miał elektroniczne problemy.
Kondi: Ja uważam, że powinieneś te nadkola poprawić z przodu i wszystko zniknie.
Pod nadkolem od strony pasażera masz dogrzewacz a od strony kierowcy masz moduł elektroniczny silnika. Być może wilgoć mu nie służy ;)
 
 
kondi 
gwiezdny władca

Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 24 Luty 2010, 18:05   

Siemka sąsiad :D Czekam na jakieś info od Pana Leszka. Jak narazie oczekuję....

Ale nie sądzę by była to wina nadkola.... Ale dałeś mi myśleniówkę i chyba kupię te nadkola!!!
_________________
WDB2021941F861991 C200CDI KOMBI `99
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 24 Luty 2010, 18:13   

Sokoro z braku lub w przypadku uszkodzonego nadkola dogrzewacze padają jak muchy to z tym modułem może być podobnie ;)
 
 
kondi 
gwiezdny władca

Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 24 Luty 2010, 18:18   

AAAAaaaaa ty z tej strony to rozkminiasz cfana bestyjo.

Zadzwoniłem do niego.
Obstawiali,że to pompa która była uszczelniana ok 2miesięcy temu. I wstawili nawet drugą i auto pracowało oki i nawet ostra przejażdżka próbna była i nic. Ale gdy zatrzymali auto i pare minut postało to nagle zgasł.
Okazuje się że coś nie halo w układzie elektrycznym. Może faktycznie jakieś przewody zaśniedziałe gdzieś od soli lub innych duperelek i robi zwarcie....
Jutro się dowiem, wiec dziś wolne. Pracy ni ma~!!!! :(
_________________
WDB2021941F861991 C200CDI KOMBI `99
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 25 Luty 2010, 00:03   

Podłączcie to auto pod SD, bo przyczyny będziecie szukać jeszcze tydzień - nie szkoda czasu i pieniędzy :?:
Po podłączeniu poobserwujcie parametry silnika i pompy podczas pracy oraz w momencie wystąpienia usterki, bo z opisu wynika, że jest na to szansa, a to rzadkość :!:
Samo wykasowanie błędów, bez ich analizy, to postępowanie niezbyt rozsądne, a bynajmniej nie prowadzi do rozwiązania problemu.

Jakbyś chociaż te błędy tu opisał, to można by coś dopowiedzieć, ale skoro od razu sa kasowane i Ty ich nie znasz, to tylko szklana kula albo fusy :wink:

kondi napisał/a:
tryb awaryjny skrzyni biegów(3000obrotów maks)

Dla ścisłości: To nie był tryb awaryjny skrzyni, tylko silnika, w tym przypadku :mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
kondi 
gwiezdny władca

Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 25 Luty 2010, 12:45   

nie dostaję informacji od mechanika jakie błędy mu pokazują. A poza tym niewiele bym zrozumiał. Ale fakt na formu mogłoby to komuś cokolwiek powiedzieć i byłoby jakieś większe info....



Mam auto,ale....
Nie udało się problemu rozwiązać. jutro jadę z autem do Radomia, gdzie jakiś fachura wgra mi jakąś nową mapę modułu. A błąd ciągle wyskakiwał przy zaworze zwrotnym czy jakoś tak, zrobiono obejście bym mogł do radomia dotrzec na kołach.
Jak bede coś wiedział to nadziergam.

[ Dodano: 3 Marzec 2010, 10:04 ]
[quote="Łukasz"]
madzara31 napisał/a:

Kondi: Ja uważam, że powinieneś te nadkola poprawić z przodu i wszystko zniknie.
Pod nadkolem od strony pasażera masz dogrzewacz a od strony kierowcy masz moduł elektroniczny silnika. Być może wilgoć mu nie służy ;)

Łukaszu od strony kierowcy w nadkolu nie znajduje się moduł silnika.
A co do mojej usterki to układ paliwowy został przeczyszczony i jak narazie wszystko w porządku. Więc nie kombinujcie na początku tylko śmiało zacznijcie od przeczyszczenia. Ponieważ wywalający błąd zaworu zwrotnego oznaczał problem z odpływem. Przeczyszczono i jak narazie hula. Czekam, jeżdżę bo to był dziwny przypadek....
_________________
WDB2021941F861991 C200CDI KOMBI `99
 
 
frutis

Pomógł: 48 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 287
Skąd: Wałdyki
Wysłany: 11 Czerwiec 2010, 10:57   

Nie wiem dokładnie gdzie to opisać więc piszę tutaj.
Jakiś czas temu zaprowadziłem Celinkę do mechanika na wymianę filtrów i oleju, przy okazji postanowiłem wymienić uszczelkę pod głowicą bo był delikatny wyciek płynu chłodniczego na zewnątrz silnika około 2l na pół roku. Po rozebraniu okazało się że do wymiany jest jeszcze jakieś koło rozrządu, które znajduje się na pompie waku czy coś takiego (mechanik coś mi tłumaczył ale za bardzo już tego nie pamiętam). Na następny dzień auto było do odebrania. Po przejechani około 300km spadł wężyk przelewowy i silnik został zalany ropą. Wężyk sam nałożyłem zrobiłem kolejna 300km i za kilka dni umówiłem się z mechanikiem na wymianę wężyków i wyczyszczenie silnika. Podczas jazdy do mechanika na umówiony zabieg, samochód na wolnych obrotach zaczął gasnąć i zapalała się kontrolka EDC. Dojechałem do mechanika i powiedziałem mu co się dzieje. Na następny dzień miałem samochód do odbioru, wężyki wymienione a odnośnie tego gaśnięcia to samo minęło, mówił że podłączał samochód pod kompa i żadnych błędów nie było a samochód chodził już dobrze. Więc odebrałem auto i zrobiłem około 40km tego samego dnia. Następnego dnia po przejechaniu 300m samochód całkowicie odmówił posłuszeństwa, a mianowicie zapalał dobrze i po około 5s zapalała się kontrola EDC i samochód gasł, natomiast jeśli odpaliłem auto i dodałem gazu do około 3tyś obrotów to również po koło 5s zapaliła się kontrolka EDC obroty spały do koło 1tyś samochód zaczął mocno kopcić na biało i silnik dziwnie drżał. Zadzwoniłem do mechanika przyjechał po auto i zaholował go do siebie na warsztat. Po kilku godzinach zajechałem żeby zobaczyć jak się sprawa przedstawia z autem, a mechanik powiedział że auto jest sprawne. Przyczyną okazał się zbiornik paliwa, jest on dzielony na dwie komory i auto wypompowało paliwo z jednej komory, w drugiej jeszcze było a wskaźnik wskazywał ponad ¼ baku. Mechanik wyrównał poziomy w komorach i autko chodzi dobrze. Przyznał sam że nie wie dlaczego tak się stało, kazał zatankować do pełna i podjechać do niego jak będzie około ½ baku żeby zerkną co dzieje się w baku. Dodam że auto po pierwszym odebraniu od mechanika było zatankowane do pełna.
Może miał ktoś podobny przypadek, lub jakieś rady bądź wskazówki.
_________________
Mercedes C 220D ELEGANCE
rok produkcji: 1996
VIN WDB2021211F423178
 
 
michal404 

Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Styczeń 2013, 09:58   

W moim w202 2.2D 96r ESPRIT.
Podobnie jak koledze, dzisiaj odpaliłem go rano popyrkotał sobie i wszystko jakby ok było, po ujechaniu ok 500m zaczął się dławić, zapaliła się kontrolka EDC i samochód momentalnie stracił moc i zgasł.
Dodam tylko, ze auto kupiłem juz z odłączoną elektryczną pompką wspomagającą oraz w przewodzie paliwowym widac powietrze...
jakies sugestie?
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 28 Styczeń 2013, 16:49   

michal404 napisał/a:
auto kupiłem juz z odłączoną elektryczną pompką wspomagającą oraz w przewodzie paliwowym widac powietrze...
jakies sugestie?

Powietrza pozbędziesz się wymieniając oringi w układzie paliwowym, a z tą pompką należałoby porządek zrobić - obczaić czemu została odłączona, zobaczyć czy działa i zrobić jak powinno być...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 1 Luty 2013, 02:04   

michal404 napisał/a:
Dodam tylko, ze auto kupiłem juz z odłączoną elektryczną pompką wspomagającą oraz w przewodzie paliwowym widac powietrze...
jakies sugestie?

tak z ciekawości o jaka pompke chodzi? Myslałem, że paliwo z baku zasysa tylko wysokiego cisnienia
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
xlukas3x

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 5
Skąd: Tarnów
Wysłany: 10 Marzec 2013, 13:55   

Witam niedawno kupiłem mercedesa w202 z silnikiem 2.2D oczywiście z pompa Lukasa. Przez 300 przejechanych kilometrów po zakupie silnik zachowywał się normalnie ładnie chodził na wolnych obrotach nie kopci dosłownie ideał do wczoraj.
Po przejechaniu jakiś 700 metrów na nie rozgrzanym silniku pod lekkie wzniesienie żwawo na 3 biegu silnik zaczął dziwnie chodzić i zaświeciła się pomarańczowa kontrolka EDC. Następnie zatrzymałem się i uruchomiłem silnik ponownie po czym pracował normalnie.

Mam do was pytanie jaka jest tego zachowania przyczyna?
_________________
C 220D 1994r
WDB2021211A195008
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11976
Skąd: Perzów
Wysłany: 10 Marzec 2013, 18:28   

A ile miałes paliwa w baku? Bo to wyglada na jakies chwilowe zapowietrzenie, skoro jechałeś pod górkę
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
xlukas3x

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 5
Skąd: Tarnów
Wysłany: 10 Marzec 2013, 20:56   

Miałem ponad 3/4 w zbiorniku. Dziś chwile pojeździłem i silnik pracował normalnie tylko raz jak się rozpędzałem to tak szarpną dziwnie. Nie wiem czy to normalne zachowanie tego silnika czy to oznaki końca pompy?
Dziś rano w tym samym miejscu powtórzyła się sytuacja a mianowicie silnik zaczął dziwnie stukać i zaświeciła się kontrolka EDC. Zauważyłem też ze przy rozpędzaniu w silniku coś dziwnie stuka przy temperaturze silnika poniżej 80 stopni, gdy temperatura wzrośnie do jakiś 90 stopni silnik pracuje normalnie.
Teraz nie wiem czy to przyczyna mechaniczna czy elektroniczna??
_________________
C 220D 1994r
WDB2021211A195008
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,187 sekundy. Zapytań do SQL: 9