Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:11
LPG???
Autor Wiadomość
Jezier 
Jezier

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: Małopolska
Wysłany: 11 Sierpień 2007, 23:42   

Filtr fazy lotnej jesli jest zainstalowany (za reduktorem), nalezy wiemieniac co 15000, a fazy ciekłej co 30000 km. Przynajmniej takie sa warunki gwarancji na instalacje. mnie zdazylo sie zrobic ponad 50000 na jednym filtrze gazu fazy cieklej, i nie wypadlo z niego wiele grafitu. Ale to kwestia gazu jaki tankujecie. Podobno po zatankowaniu kiepskiej jakosci paliwa w skrajnym przypadku mozna zapchac filtr po spaleniu jednego baku.
_________________
C 180 Elegance `96 LPG BRC Sequent 24
VIN WDB2020181A433440
 
 
 
ochnik 
ochnik

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 66
Skąd: kielce
Wysłany: 12 Sierpień 2007, 07:57   

ja wymnieniam z olejem co 10 tys ale to zalezy od stacji gdzie tankujesz gaz jest rozny ale stan mozesz sam latwo sprawdzic
_________________
ochnik
 
 
 
WasilieW 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 172
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Sierpień 2007, 14:42   

Mi powieedzieli po założeniu gazu, że już przy instalacjach IV generacji oferowanych dzisiaj, nie trzeba się przejmować gdzie się tankuje, bo instalacja sobie poradzi nawet z gorszym gazem i nie będzie problemów. Facet, który to mowił jeździ zagazowaną bmw740 już bardzo bardzo długo, i od jakiegoś czasu na gazie IV gen.
_________________
MB C 180 sport '95 - wcześniej
Teraz W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
 
 
 
mario987 

Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 33
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 14 Sierpień 2007, 10:04   

no dobra tylko zeszlismy troche od tematu powiedzcie gdzie w okolicach wawy najlepiej zalorzyc gaz bo sam chyba bede musial zmienic(obecnie kupilem samochodzik z gazem holenderskim ale niestety zwyklym, na trasie przy predkosciach 120-140 spalil mi niecale 12l przy silniku 2.0)
_________________
W202 1995r. WDB2020201F321754
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 14 Sierpień 2007, 10:40   

mario987, co znaczy gaz holenderski zwykły?
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
mario987 

Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 33
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 14 Sierpień 2007, 16:34   

chodzilo mi ze gaz zakladany w holandi ale 2 generacji nie sekwencja
a tak btw nie orientujecie sie jaki jest koszt przerobki instalacji 2 generacji na sekwencje ?? czy moze bardziej oplaca sie sprzedac ta i zalorzyc zupelnie nowa sekwencje ??
 
 
prazmo 

Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 14 Sierpień 2007, 18:08   

Lojek -gaz w polsce jest na tyle brudny, że filterek powinno się zmieniać co jakieś 10tyś km.

Nawiązując do pytania -jaki gaz w okolicach Warszawy.

Klika dni temu założyłem gaz STAG 300-4 (z szybszym wtryskiem) +butla w kole -55l -cała instalacja wyniosła mnie 1950zł -gaz oczywiście sekwencyjny.

Instalacja sprawuje się świetnie -żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną -nie odczujesz nawet przełączenia z gazu na benz. -rewelacja.

Gaz zakładałem w Sielcach na ul. Targowej 22.
W Warszawie i okolicach za to samo chcieli ode mnie 2700zł. =zaoszczędziłem 700zł. -koszt dojazdu do Siedlec.

Serdecznie polecam:)

pozdr,
w

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 18:13 ]
PS.
Cytat:
Mi powieedzieli po założeniu gazu, że już przy instalacjach IV generacji oferowanych dzisiaj, nie trzeba się przejmować gdzie się tankuje, bo instalacja sobie poradzi nawet z gorszym gazem i nie będzie problemów. Facet, który to mowił jeździ zagazowaną bmw740 już bardzo bardzo długo, i od jakiegoś czasu na gazie IV gen.


Owszem instalacja sobie poradzi, ale na gorszym gazie przejeżdżasz o wiele mniej kilometrów.
Ostatnio robiłem mały teścik tankując :mb: C180 z sekwencją na poszczególnych stacjach w Warszawie i okolicach.
Test polegał na zatankowaniu 10l gazu i sprawdzeniu (w cyklu miejskim) ile przejadę na danym gazie.

Okazało się, że na okolicznych stacjach "U Pana Henia" przejechałem o aż 30km mniej niż na STATOILu. Osobiście wolę zapłacić za gaz 2.09zł na statoilu i jechać dłużej niż 1.94 zł i przejeżdżać o 30km mniej.

Pozdrawiam,
prazmo
_________________
Mercedes-Benz C180 Esprint ATP Tour Sport; automat, 1996r, gaz STAG 300, VIN: WDB2020181F541044
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 15 Sierpień 2007, 16:03   

Jak na razie jestem zadowolony jeśli chodzi o spalanie, w cyklu mieszanym wyszło mi nieco ponad 9 litrów gazu, no oczywiście nie jeździłem szybko i w granicach rozsądku :)
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
Gość

Wysłany: 16 Sierpień 2007, 11:19   

czy chodzi o siedlce??
ja też przymieżam sie do gazu w moim 2,3 kompressor, ale troche boje sie o wplyw lpg na turbine?? wiece coś o tym? pozdrawiam
 
 
Stasio 

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Sierpień 2007, 11:42   

Dzisiaj zakładam GAZ .Jest AKME IV generacji .Gazownik na ul.Instalatorów W-wa ,.Zakładał instalacje do BMW syna ,najprostszą i działa bez zarzutu 3 lata.Mam c200 kompresor i zobaczymy co będzie dalej.Zawsze to oszczędność ,zwróci się po około pół roku .Podobno Instalator instalował do kompresora i chodzi do tej pory.Co do AKME to są reklamacje ale nawet do renomowanych firm jest co zarzucić . Pozdrawiam.

[ Dodano: 22 Wrzesień 2007, 20:49 ]
Założyłem AKME na razie jest Ok ,.Jeżdże około 100 kilometrów dziennie ,spalanie jest na razie w granicach 13 do 15 litrów w mieście ,jazda z reguły spokojna .Tankuje na BP ,przeważnie na tej samej.Spróbuje pojechać do gazownika może trochę zdejmie ,zadowolony bym był jak by spadło do 11 - 12 litrów.Moc jest trochę słabsza ,ale gaz jest po to założony aby zaoszczędzić kasę, w razie czego można przełączyć na bęnzynę/ na przykład na wyścigach/.Kolego " jotjot " my mamy sprężarkę mechaniczną która wciska powietrze ,nie ma bezpośredniego styku z gazem. Za instalacje zapłaciłem 2,500.- .Wziołem w kredycie LUKAS na miejscu udzielają.
_________________
MB 202 C200K COMPRESOR ELEGANCE 1995 SEDAN GRAFIT METALIK BENZYNA + LPG MANUAL
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26 Styczeń 2008, 12:03   

Ja mam C200 z 94 roku, mam sekwencję nową, około 3 miesięczną i niestety pomimo ciągłych regulacji i wymiany różnych jej podzespołów, nie sprawuje się dobrze na zimnym silniku i czuć brak mocy w aucie. Jak się nagrzeje to jest trochę lepiej, ale nie do końca.
Gazownik już odpuścił i kontaktował się z producentem instalacji (elpigaz) i tam po naradzie doszli do wniosku, że mój rocznik nie ma przepływomierza i to może być tego przyczyną i chcą mi zmienić instalację na zwykłą i oddać nadwyżkę pieniędzy ( 800 zł.).
Czy ta zwykła będzie dobra? Co o tym sądzicie? Miałem taką wcześniej w Golfie3 i nie miałem żadnych problemów.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Kolber 
kombi-nator

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 368
Skąd: Katowice
Wysłany: 26 Styczeń 2008, 14:48   

adurweb napisał/a:
Ja mam C200 z 94 roku, mam sekwencję nową, około 3 miesięczną i niestety pomimo ciągłych regulacji i wymiany różnych jej podzespołów, nie sprawuje się dobrze na zimnym silniku i czuć brak mocy w aucie. Jak się nagrzeje to jest trochę lepiej, ale nie do końca.
Gazownik już odpuścił i kontaktował się z producentem instalacji (elpigaz) i tam po naradzie doszli do wniosku, że mój rocznik nie ma przepływomierza i to może być tego przyczyną i chcą mi zmienić instalację na zwykłą i oddać nadwyżkę pieniędzy ( 800 zł.).
Czy ta zwykła będzie dobra? Co o tym sądzicie? Miałem taką wcześniej w Golfie3 i nie miałem żadnych problemów.



wg mnie albo źle dobrana instalka sekwencyjna, albo kijowy gazownik....

jak kupiłem MB to miał sekwencję, ale auto dziwnie chodziło, falowały obroty, silnik potrafił "pierdnąć" na wolnych obrotach...

Mój gazownik stwierdził, że po prostu ktoś założył zbyt prostą instalkę ... (też sekwencja ale mniej zaawansowana)

po zmianie na AGC Zenit wszelkie w.w. problemy znikły...

moją instalkę gość zamontował w nexii u kumpla i gość jest bardzo zadowolony :)

To czy jest przepływka czy nie, nie ma moim zdaniem znaczenia.... Trzeba po prostu dobrać odpowiednio instalację do silnika....

Zenita miałem wcześniej w nubirze, gdzie nie było przepływomierza i sprawowała się równie dobrze jak w MB....

Napisz jeszcze dokładnie jaką masz instalkę....

pozdro
_________________
VW PASSAT VARIANT '01 & AUDI 80 AVANT '95
 
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26 Styczeń 2008, 14:56   

Instalkę mam firmy ELPIGAZ, ale czy na tej prostrzej instalce będzie auto gorzej się sprawowało?
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
chrzanio 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 107
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Styczeń 2008, 21:02   

Ja w swojej :mb: mam zwykla instalacje Bigas i auto smiga na niej juz od ponad 10 lat to mniewa sie bardzo dobrze, delikatny spadek mocy moze i jest ale nie przeszkadza mi to, no i spalanie oczywiscie wieksze (14l/100km- miasto, 10-11/100km-trasa) auto juz kupilem z taka instalka i nie mam powodow do narzekan (brak jakich kolwiek strzalow itp.) Silnik ma kondyche jeszcze dobra, przy przebiegu 180000km i to wiekszosc na gazie to nawet oleju nie bierze :) Moim zdaniem jezeli moja gwiazda przy dosc energicznej jezdzie w miescie pochlania 12l benzyny to wole 14l na gazie;] PZdr
_________________
C-klasa 202 1.8 + LPG '94 Elegence
 
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26 Styczeń 2008, 21:30   

Będą mi wymieniać sekwencję na tą generację przed sekwencją z komputerem. Ciekawe jak stracę na mocy?
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,217 sekundy. Zapytań do SQL: 11