|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:11 |
LPG??? |
Autor |
Wiadomość |
dramol
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 59 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Październik 2008, 10:53
|
|
|
topol napisał/a: |
dlaczego?
bo droższa?
bo STAG polski? |
Nie tylko... Firma ma sporo większe doświadczenie, oferuje zestawy w "kitach" pod konkretne silniki. Jak napisałem powyżej dobry instalator założy wszystko i będzie chodzić (o ile dobrze dobierze komponenty) Stag to składak - trudno tu mówić o kompletnej instalacji. Jeśli gazownik źle dobierze zestaw lub wybierze (zwykle przy tanszym stagu) wszystko jak najtańsze to nawet jak założy dobrze - działać może "średnio". Dużo opcji konfiguracyjnych w Stagu to duży plus ale znowu nie w każdym warsztacie.
topol napisał/a: |
ważne by fachowiec umiał ją właściwie założyć...
dyskusja o wyższości takej czy innej instalacji to jak dyskusja mniemanologii stosowanej... |
Weźmy takie BRC przewidziane kompletne zestawy do każdego silnika - wszystko produkcji BRC - elektronika i mechanika tej samej firmy po prostu ładnie ze sobą współpracuje i na pewno dłużej podziała, wieloletnie doświadczenie i "trochę" większe pieniądze zaangażowane przy produkcji. Rozbudowana autokalibracja, uchylane procentowo wtryskiwacze (eliminacja problemu średnicy dysz w Stagu) - to wszystko powoduje, że szansa na "skopanie" przy montażu maleje - bo trzeba po prostu założyć (nawet lutowania prawie nie ma bo są gotowe przewody i wtyczki) i działa... i poszczególne komponenty są pewne. Reasumując masz dobry (w 100% sprawdzony) warsztat pakuj Stag i licz na to że reduktor i reszta będzie dobrze dobrana. Nie masz pewności na 100% wybrałbym zestaw w tzw "kicie" dedykowany pod konkretny silnik/moc np BRC - oczywiście warsztat też lepiej wyszukać jak najlepszy
A Twoje ostatnie zdanie topol zabrzmiało tak jak byś napisał, że samochód to po prostu samochód i marka się nie liczy, naprawdę dla Ciebie bez różnicy czy jeździsz "gwiazdą" czy np Tico?
Myślisz że firma która zajmuje się elektroniką "gazową" od jakichś 3 lat produkuje towar tej samej klasy i jakości co firma która zajmuje się instalacjami gazowymi od ponad 30 lat i posiada zadowolonych użytkowników w ponad 60 krajach świata? |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 6 Październik 2008, 16:24
|
|
|
dramol napisał/a: | A Twoje ostatnie zdanie topol zabrzmiało tak jak byś napisał, że samochód to po prostu samochód i marka się nie liczy, naprawdę dla Ciebie bez różnicy czy jeździsz "gwiazdą" czy np Tico?
Myślisz że firma która zajmuje się elektroniką "gazową" od jakichś 3 lat produkuje towar tej samej klasy i jakości co firma która zajmuje się instalacjami gazowymi od ponad 30 lat i posiada zadowolonych użytkowników w ponad 60 krajach świata? |
Nie, ale firma kupując sprawdzone rozwiązania i składając z klocków dobre instalacje jest dla mnie nie gorsza od producenta "wszystkiego samemu". W co zresztą wątpię, większość rzeczy pewnie i tak pochodzi od poddostawców.
Niezależnie od tego, nie lubię motywacji, "bo polskie" - czego nie napisałeś
Pozdrawiam |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 6 Październik 2008, 17:15
|
|
|
dramol napisał/a: | Jeśli gazownik źle dobierze zestaw lub wybierze (zwykle przy tanszym stagu) wszystko jak najtańsze to nawet jak założy dobrze - działać może "średnio". Dużo opcji konfiguracyjnych w Stagu to duży plus ale znowu nie w każdym warsztacie |
Jeżeli nie jeździłeś na STAG-u, oczywiście sekwencji, to sie lepiej nie wypowiadaj.
Takich "specjalistów - teoretystów" jak Ty to jest 50% społeczeństwa.
Tak sie dziwnie składa, że ja mam STAGa i nie powiem na niego żednego złego słowa.
Różnice w każdym zakresie obrotów są NIEZAUWAŻALNE (tym bardziej że to automat) podczas normalnej eksploatacji, a przecież o to chodzi.
Na temat gazu poczytaj sobie moje (i nie tylko) posty
[ Dodano: 6 Październik 2008, 16:23 ]
dramol napisał/a: | oczywiście warsztat też lepiej wyszukać jak najlepszy |
który Twoim zdaniem to warsztat:
- zły,
- dobry,
- najlepszy.
uzasadnij swoją wypowiedź , chętnie posłucham / poczytam.
dramol napisał/a: | Nie masz pewności na 100% wybrałbym zestaw w tzw "kicie" dedykowany pod konkretny silnik/moc |
Ta sama instalacja LPG może różnie działać w tych samych silnikach, np. C180.
na 100% parametry ustawcze będą różne (bądź zbliżone)
[ Dodano: 6 Październik 2008, 16:30 ]
dramol napisał/a: | Dużo opcji konfiguracyjnych w Stagu to duży plus ale znowu nie w każdym warsztacie. |
nie rozumiem tego stwierdzenia.
Jeżeli koleś (gazownik) który zakłada LPG do merolai nie zna wszystkich możliwości technicznych, to czy to będzie stag, czy BRC / LANDI, czy inne to i tak s..........i swoją robote. |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
dramol
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 59 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Październik 2008, 18:05
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: |
Jeżeli nie jeździłeś na STAG-u, oczywiście sekwencji, to sie lepiej nie wypowiadaj.
Takich "specjalistów - teoretystów" jak Ty to jest 50% społeczeństwa. |
Poważnie? O kurcze, dobrze mnie znasz...
Nie jeździłem na reduktorze czy na wtryskach STAGa - wobec tego mogę się wypowiadać czy raczej nie?
Marcin Pop. napisał/a: | Tak sie dziwnie składa, że ja mam STAGa i nie powiem na niego żednego złego słowa. |
Świetnie, bardzo mnie to cieszy. A reduktor STAGa jak Ci się spisuje, jest wystarczająco wydajny?
BTW czy ja powiedziałem jakieś "złe" słowo?
Marcin Pop. napisał/a: |
Na temat gazu poczytaj sobie moje (i nie tylko) posty
|
Nie obraź się ale po tym co tu czytam - raczej nie ma potrzeby bym szukał więcej Twoich postów o gazie...
Wiesz co, mam prośbę czytaj ze zrozumieniem. Jak przeczytasz to co napisałem powyżej jeszcze raz lub dwa, pytania które mi tutaj zadałeś chyba okażą się zbędne i Twój "atak" również.
pzdr |
|
|
|
|
Marcin Pop.
C180 automat
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 1273 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 6 Październik 2008, 18:26
|
|
|
dramol, czym ty wogóle jeździsz? benzyna / gaz/ ON /
uzupełnij podstawowe wiadomości
Nie odbieraj tego jak "ATAK" . Wcale cie nie atakuje. Podważam Twoje wypowiedzi, które na temat STAG-a są "odrobinę" przesadzone.
P.S. jak będziesz w mojej okolicy - zapraszam na browarka |
_________________ C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337 |
|
|
|
|
dramol
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 59 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Październik 2008, 14:11
|
|
|
Marcin Pop. napisał/a: |
P.S. jak będziesz w mojej okolicy - zapraszam na browarka |
Ok, dziękuję, będę w okolicy "centrum" to wpadnę i zaprezentuję jak działa sekwencyjne przełączanie na gaz realizowane przez BRC w konfrontacji ze STAG200 |
|
|
|
|
pjacek23
pjacek23
Dołączył: 11 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27 Listopad 2014, 21:54
|
|
|
Przy przeglądzie instalacji LPG co 10-15 tys. km.. Ja mam STAG4. Dwa filtry LPG. Gdy jest czas przeglądu, sygnalizuje przerywanym sygnałem dźwiękowym przy zapaleniu i zgaszeniu silnika. Pozdrawiam Mesio C180. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,137 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|