Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:11
LPG???
Autor Wiadomość
Artzgodka

Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 73
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 2 Luty 2008, 15:22   

Maxo napisał/a:
]Ten przepływomierz o ktorym tyle piszemy wogole nie ma na instalke sekwencyjna wpływu i znaczenia,


Oj i tu się mylisz i twoi gazownicy również. Jeśli w aucie jest przepływomierz ma to ogromne znaczenie nie tyle na stricte instalację gazową a w ogóle na działanie silnika w którego układzie przewidziany jest przepływomierz a w konsekwencji na działanie instalacji sekwencyjnej (szczególnie właśnie sekwencyjnej) ponieważ w tej instalacji chodzi o to, ze komputer gazowy szczytuje sobie mapę spalania z układu paliwowego i jak coś jest nie tak na benzynie jest również i na gazie. A w autach gdzie jest przewidziany przepływomierz jeśli ulegnie on uszkodzeniu dzieją się różne dziwne rzeczy od strzałów w kolektor lub wydech po duże spalanie benzyny lub w przeciwną stronę do zubożenia mieszanki co jest jeszcze gorsze.

ps. doświadczyłem tego na własnej skórze

pozdrawiam
Artur
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Luty 2008, 20:55   

Co innego komputer dosowany do działania z przepływką a co innego bez przepływki. Jakby bez niego działał źle, to po co zrobili takie silniki, które notabene już po 12-15 lat działają!
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2 Luty 2008, 23:04   

Czyli co to ma wspólnego z moim problemem? Moi gazownicy mają rację?
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Artzgodka

Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 73
Skąd: Mińsk Maz
Wysłany: 2 Luty 2008, 23:08   

Z twoim problemem nie wiele ponieważ przepływomierza nie posiadasz :D A czy mają rację ciężko powiedzieć

pozdrawiam
Artur

ps. w każdym razie życzę zakończenia tej nie przyjemnej historii
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 3 Luty 2008, 00:41   

Jest jednak światełko w tunelu, bo po paru dniach jazdy tylko na benzynie, auto już nie "skacze" jak jest zimne, ale pozostał jeden problem, mianowicie, jak jadę powyzej 120 km/h i wkręcam MB na obroty, to czuć tak jakby coś przerywało w dostawie gazu lub traciło moc chwilami (nie trzęsie autem, nie skacze) tylko czuć, że coś jest nie tak z mocą następnie po chwili auto przyspiesza z dużą mocą. Nie wiem jak to opisać, ale na benzynie tego nie ma. Może to jest do ustawienia i moi gazownicy z tym jeszcze powalczą.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 3 Luty 2008, 00:54   

Zaawsze powtarzam, instalacja taka czy inna, grunt aby gaziarz był dobry.
Dobry i z kiepskiej zrobi dobrą a kiepski najlepszą spartoli.....
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 3 Luty 2008, 01:02   

topol, A czy duża jest różnica w mocy auta między sekwencją a II generacji?
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Maxo 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 29
Skąd: Śląsk
Wysłany: 3 Luty 2008, 16:12   

Aby była jasnośc z przepływką, napewno jest wazna i jak kolega Artur napisał tak jest-jak samochod nie chodzi na benzynie to na gazie tez nie bedzie chodzic. i faktycznie komp gazowy sczytuje z wtryskow benzynowych i to jest jasne. W silnikach bez przepływki jak juz pisałem jest inne urzadzenie prostrze w działaniu i trwalsze ale mniej dokładne zwane MAP-em.
Piszesz ze na zimnym silniku nie chodzi na gazie dobrze- przy sekwencji jest okreslona temperatura przy ktorej przełacza sie na gaz, jaka wartosc jest u ciebie minimum powinno byc około 20stC.
Jak instalacja przełaczy sie na benzyne samoczynnie to powinna informowac sygnałem dzwiekowym.
Piszesz ze na rezerwie chodzi lepiej, a jednoczesnie przy 120 brakuje mocy-moze cisnienie gazu ktore jest w listwie wtryskowej jest nieodpowiednie?
Mysle ze ktorys czujnik w instalacji gazowej przekłamuje , albo od temperatury ,albo od cisnienia gazu, a moze jest wpisany symbol czujnika w program błednie, który to program obsługuje gazownik na stacjonarnym kompie.

[ Dodano: 3 Luty 2008, 16:19 ]
adurweb napisał/a:
topol, A czy duża jest różnica w mocy auta między sekwencją a II generacji?


Jesli chodzi o moc to II jest raczej prymitywna- moc zalezy od odkrecenia odpowiedniej srubki i moc moze byc porownywalna do benzyny ale zuzycie gazu 17 i wiecej litrow.
sekwencja to IV generacja jak nazwa wskazuje to juz wieksza inteligencja układu moc nie odczuwalna roznica a z zuzyciem gazu podobnie do benzyny.
zapomniałem jeszcze wczesniej napisac ze srednica wtryskiwaczy ma kolosalne znaczenie przy kalibracji.
 
 
prazmo 

Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 3 Luty 2008, 23:37   siedlce?

Ja mam założoną instalację STAG-300, sprawuje się idealnie -zero jakiejkolwiek różnicy pomiędzy jazdą na benzynie a na gazie. Instalację zakładałem w Siedlcach za całe 2200zł. -mimo niektórych krytycznych opinii serdecznie polecam:) -fakt faktem zakładali ją cały dzień :D
_________________
Mercedes-Benz C180 Esprint ATP Tour Sport; automat, 1996r, gaz STAG 300, VIN: WDB2020181F541044
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 3 Luty 2008, 23:42   

prazmo, Ale czy to jest sekwencja, czy II gen.?
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Kolber 
kombi-nator

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 368
Skąd: Katowice
Wysłany: 4 Luty 2008, 02:46   

STAG 300 to sekwencja
_________________
VW PASSAT VARIANT '01 & AUDI 80 AVANT '95
 
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 4 Luty 2008, 08:28   

U mnie "skakanie" na zimnym juz nie występuje, pozostało tylko wyregulować mu wysokie obroty, bo jak mu cisnę to czuć, że nie pracuje ta instlacja równo, czasem jakby przez ułamek sekundy nie podawała gazu.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Luty 2008, 10:29   

To pewnie chłopaki nie potrafią mapy ustawić... ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 5 Luty 2008, 09:55   

adurweb napisał/a:
topol, A czy duża jest różnica w mocy auta między sekwencją a II generacji?


Nie jeździłem na II generacji. Na sekwencji nie widzę różnicy pomiędzy LPG a benzyną. Różnica pewnie jest, ale w normalnej eksploatacji jest nieodczuwalna, moim zdaniem.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 5 Luty 2008, 17:55   

Jestem z nimi umówiony na 12 lutego, zobaczymy co tym razem wymyślą.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,204 sekundy. Zapytań do SQL: 10