|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 11 Październik 2008, 13:11 |
LPG??? |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 13:01
|
|
|
publo, Jak długie masz wężyki z listwy wtryskowej do kolektora dolotowego? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
gumolyt
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 234 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 14:15
|
|
|
Ostatnio pojawił mi sie problem bo przy przejsciu z benzyny nagle tracił cylindry, czasami nawet 2, wtedy auto ledwo się włekło nie mówiąc już o przejezdzie przez skrzyżowanie gdy nagle sie włanczał gaz. Dopiero po jakimś czasie zaskakiwał z trudem. I jeszcze stojąc na światłach trzęsło całym silnikiem i przy zdjeciu nogi z gazu poszarpywał. Rozwiązanie problemu - przypchana listwa wtryskowa, mam Matrixa. W listwie nagromadziły się te gestrze frakcje z gazu, których nawet filtry nie przechwytują. Przeczyszczona naftą listwa i drobna korekta ustawień i wszystko w najlepszym porządku aż się chce jeździć a nie jakiech szarpania itp.
Jedna sprawa jednak mnie zastanawia bo nie tankuje na podejrzanych stacjach tylko na tych wiekszych renomowanych mimo tego juz po 14 tysiącach przejechanych już się przypchała listwa wtryskowa. To widać co się w tym gazie gromadzi.
Inna sprawa, że czasami wyjeżdżam zbiornik gazu do końca, żeby kontrolować mniej wiecej żuzycie paliwa i przy okazji wyciaga sie ten cały syf, który w butli sie gromadzi. |
_________________ Mercedes C180 '96 Esprit LPG |
|
|
|
|
publo
Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 25 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 15:46
|
|
|
Camel- ok 80cm
to ma jakieś duże znaczenie ?? |
|
|
|
|
Maxo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 29 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 16 Luty 2008, 19:53
|
|
|
adurweb napisał/a: | Jestem z nimi umówiony na 12 lutego, zobaczymy co tym razem wymyślą. |
12 luty juz minał, miales napisac co ci wymyslili teraz gazownicy.?? |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 17 Luty 2008, 00:26
|
|
|
publo napisał/a: | zareagowali śmiechem i powiedzieli że to nie ma znaczenia przy instalacji sekwencyjnej. |
Jak najbardziej ma znaczenie! Takie samo jak dla benzyny, jak odłączysz to zacznie świrować silnik. Ja bym u nich ibstalacji nie zakładał ani ie serwisował.... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Luty 2008, 11:40
|
|
|
Cytat: | Camel- ok 80cm
to ma jakieś duże znaczenie ?? |
I dobrze działa?
Pytam z ciekawości, bo ostatnio mam problemy przy pierwszym przełączaniu benzyna-gaz jak samochód dłużej postoi. Stawiałem na puste wężyki, ale skoro masz 80cm, to raczej nie będzie to to... ide zaraz listwe wyczyścić o czym pisał gumolyt |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 18 Luty 2008, 21:56
|
|
|
Dopiero dzisiaj dałem auto do dalszego ustawiania i zobaczymy co wymyślą. Dam znać.
[ Dodano: 18 Luty 2008, 22:12 ]
Cholera już sam nie wiem co mam robić w przypadku, gdy mi nie będą potrafili ją ustawić. Czy mogę żądać zwrotu kasy i niech zabierają instalację? Może bym poszedł do innego gazownika i założył bym innej firmy instalkę. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
Oleandro
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 526 Skąd: Szczecin / Hull UK
|
Wysłany: 18 Luty 2008, 23:29
|
|
|
problemy beda do momentu w ktorym ludzie przestana montowac gaz do samochodow...
w swoim poprzednim aucie mialem najdrozsza sekwencyjna instalacje, jesli chodzi o serwis to wymienialem wszystko dwa razy czesciej niz zalecano, serwis u najlepszego gazownika w miescie, nigdy przenigdy nie zatankowalem gazu w stacji krzak, zawsze Bp albo shell
samochod chodzil jak trzeba przez 60tkm - bardzo szybko go sprzedalem (dodam, ze nie chcialem sprzedac auta swojej znajomej choc bardzo nalegala)
to moje zdanie
pozdro |
_________________ C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929 |
|
|
|
|
publo
Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 25 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 10:29
|
|
|
Oleandro, nie zgodzę się z opinią, że gaz w aucie to tylko problemy.
Mój kuzyn pracuje jako przedstawiciel handlowy jeździ fiatem seicento (czy jakoś tak) i ma w nim od nowości instalację gazową (Śmieje się że nawet docierał go na gazie) w tej chwili ma przejechane 150tyś praktycznie wyłącznie na gazie i co... zero problemów!
Wszyscy wiedzą jak jeżdżą przedstawiciele. Sam kilka razy z nim jeździłem (nawet nie wiedziałem że ta puszka może tyle polecieć ) i wiem że auta nie oszczędza, na prostych rzadko schodzi poniżej 150km/h, na każdym biegu gaz w desce.
W firmie mają tych samochodzików chyba z 15 i każdy na gazie. Jak go pytałem gdzie jeżdżą na przeglądy LPG to powiedział, że nie jeżdżą bo wystarczy jak ich mechanik czasami coś ustawi i tyle. Zresztą częściej są u blacharza niż u mechanika
Tak więc auta nie tylko mogą jeździć na gazie ale także ostro jeździć.
Aha dodam że to jego drugie auto w firmie bo pierwsze skasował i tamto też miało gaz i przejechane ponad 100tyś na tym alternatywnym paliwie. |
_________________ C200/LPG STAG300/BEZ WYPASU/LEJCE (AUTOMAT)
|
|
|
|
|
Oleandro
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Cze 2007 Posty: 526 Skąd: Szczecin / Hull UK
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 17:44
|
|
|
publo,
gaz to nie tylko problemy (tego nie powiedzialem)
W Polsce samochod to jeszcze luksus, ludzie kupuja samochody a w rzeczywistsci nie stac ich na nie..
podstawowe pytanie do standardowego Polaka czy stac cie na serwisowanie auta w aso i tankowanie tyle paliwa na ile potrzebujesz nie patrzac na spalanie i koszta?
wiekszosci ludzi nie stac i taka jest rzeczywistosc...stad lpg a dalej kombinowanie coby wiecesz oszczedzic (tankowanie syfnego gazu i oszczednosci na serwisie) i kolo sie zamyka...robi sie awaria i koszty... |
_________________ C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 18:02
|
|
|
publo, ale nie można porównać prostej konstrukcji auta jakim jest Seicento, w takich autach jak najbardziej się sprawdza. |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
adurweb
Visca El Barça!
Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 634 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 20:58
|
|
|
Oleandro, Po części masz rację, gdyby było mnie stać, aby miesięcznie przeznaczyć 500-600 zł na same paliwo to bym nie ładował gazu.
Ale jak już mam ten gaz, to chcę aby dobrze się sprawował i wiem, że może się auto dobrze na gazie sprawować. Miałem wcześniej 4 auta i trzy z nich były na gazie (II gen.) i tylko z tym mam drobny problem. |
_________________ MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.
cykl mieszany.
|
|
|
|
|
publo
Dołączył: 07 Lut 2008 Posty: 25 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 21:06
|
|
|
Oleandro, i tu się zgodzę - gaz tankowany na stacyjce u "Pana Henia" i gazownik "garażowy" = problemy prędzej czy później
Adaśko, w konstrukcjach bardziej skomplikowanych myślę że również:
http://www.skoda-auto.pl/technologie/lpg/ |
_________________ C200/LPG STAG300/BEZ WYPASU/LEJCE (AUTOMAT)
|
|
|
|
|
RALF-TM
Dołączył: 10 Lut 2008 Posty: 147 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 23:03
|
|
|
witam ponownie,pojeździłem dziś troche do innych gazowników ,popytałem i co się okazało wszyscy chcą zakładać STAGA za 2800 moge mieć taką instalacje w swoim c240 w wlewem pod klapką od paliwa,co panowie myslicie o STAGU i jak on sie ma do czasu wtrysku gazu do 2,4 V6? |
_________________ Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach!
Ex-ESPRIT KOMBI 2,4 V6+stag 300
WDB2020861F658873 |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 19 Luty 2008, 23:36
|
|
|
Nie mam zdania. Ja mam AKME i sprawuje się bez zarzutu. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,179 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|