Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:11
LPG???
Autor Wiadomość
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Luty 2008, 13:01   

publo, Jak długie masz wężyki z listwy wtryskowej do kolektora dolotowego?
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 16 Luty 2008, 14:15   

Ostatnio pojawił mi sie problem bo przy przejsciu z benzyny nagle tracił cylindry, czasami nawet 2, wtedy auto ledwo się włekło nie mówiąc już o przejezdzie przez skrzyżowanie gdy nagle sie włanczał gaz. Dopiero po jakimś czasie zaskakiwał z trudem. I jeszcze stojąc na światłach trzęsło całym silnikiem i przy zdjeciu nogi z gazu poszarpywał. Rozwiązanie problemu - przypchana listwa wtryskowa, mam Matrixa. W listwie nagromadziły się te gestrze frakcje z gazu, których nawet filtry nie przechwytują. Przeczyszczona naftą listwa i drobna korekta ustawień i wszystko w najlepszym porządku aż się chce jeździć a nie jakiech szarpania itp. :mrgreen:

Jedna sprawa jednak mnie zastanawia bo nie tankuje na podejrzanych stacjach tylko na tych wiekszych renomowanych mimo tego juz po 14 tysiącach przejechanych już się przypchała listwa wtryskowa. To widać co się w tym gazie gromadzi.
Inna sprawa, że czasami wyjeżdżam zbiornik gazu do końca, żeby kontrolować mniej wiecej żuzycie paliwa i przy okazji wyciaga sie ten cały syf, który w butli sie gromadzi.
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
publo 


Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 25
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 16 Luty 2008, 15:46   

Camel- ok 80cm
to ma jakieś duże znaczenie ??
 
 
Maxo 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 29
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16 Luty 2008, 19:53   

adurweb napisał/a:
Jestem z nimi umówiony na 12 lutego, zobaczymy co tym razem wymyślą.


12 luty juz minał, miales napisac co ci wymyslili teraz gazownicy.??
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 17 Luty 2008, 00:26   

publo napisał/a:
zareagowali śmiechem i powiedzieli że to nie ma znaczenia przy instalacji sekwencyjnej.


Jak najbardziej ma znaczenie! Takie samo jak dla benzyny, jak odłączysz to zacznie świrować silnik. Ja bym u nich ibstalacji nie zakładał ani ie serwisował.... :cry:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Luty 2008, 11:40   

Cytat:
Camel- ok 80cm
to ma jakieś duże znaczenie ??

I dobrze działa? :)
Pytam z ciekawości, bo ostatnio mam problemy przy pierwszym przełączaniu benzyna-gaz jak samochód dłużej postoi. Stawiałem na puste wężyki, ale skoro masz 80cm, to raczej nie będzie to to... ide zaraz listwe wyczyścić o czym pisał gumolyt :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 18 Luty 2008, 21:56   

Dopiero dzisiaj dałem auto do dalszego ustawiania i zobaczymy co wymyślą. Dam znać.

[ Dodano: 18 Luty 2008, 22:12 ]
Cholera już sam nie wiem co mam robić w przypadku, gdy mi nie będą potrafili ją ustawić. Czy mogę żądać zwrotu kasy i niech zabierają instalację? Może bym poszedł do innego gazownika i założył bym innej firmy instalkę.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
Oleandro 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 526
Skąd: Szczecin / Hull UK
Wysłany: 18 Luty 2008, 23:29   

problemy beda do momentu w ktorym ludzie przestana montowac gaz do samochodow...

w swoim poprzednim aucie mialem najdrozsza sekwencyjna instalacje, jesli chodzi o serwis to wymienialem wszystko dwa razy czesciej niz zalecano, serwis u najlepszego gazownika w miescie, nigdy przenigdy nie zatankowalem gazu w stacji krzak, zawsze Bp albo shell

samochod chodzil jak trzeba przez 60tkm - bardzo szybko go sprzedalem (dodam, ze nie chcialem sprzedac auta swojej znajomej choc bardzo nalegala)

to moje zdanie

pozdro
_________________
C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929
 
 
publo 


Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 25
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19 Luty 2008, 10:29   

Oleandro, nie zgodzę się z opinią, że gaz w aucie to tylko problemy.
Mój kuzyn pracuje jako przedstawiciel handlowy jeździ fiatem seicento (czy jakoś tak) i ma w nim od nowości instalację gazową (Śmieje się że nawet docierał go na gazie) w tej chwili ma przejechane 150tyś praktycznie wyłącznie na gazie i co... zero problemów!
Wszyscy wiedzą jak jeżdżą przedstawiciele. Sam kilka razy z nim jeździłem (nawet nie wiedziałem że ta puszka może tyle polecieć :shock: ) i wiem że auta nie oszczędza, na prostych rzadko schodzi poniżej 150km/h, na każdym biegu gaz w desce.
W firmie mają tych samochodzików chyba z 15 i każdy na gazie. Jak go pytałem gdzie jeżdżą na przeglądy LPG to powiedział, że nie jeżdżą bo wystarczy jak ich mechanik czasami coś ustawi i tyle. Zresztą częściej są u blacharza niż u mechanika :)
Tak więc auta nie tylko mogą jeździć na gazie ale także ostro jeździć.
Aha dodam że to jego drugie auto w firmie bo pierwsze skasował i tamto też miało gaz i przejechane ponad 100tyś na tym alternatywnym paliwie. :!:
_________________
C200/LPG STAG300/BEZ WYPASU/LEJCE (AUTOMAT)
 
 
Oleandro 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 526
Skąd: Szczecin / Hull UK
Wysłany: 19 Luty 2008, 17:44   

publo,

gaz to nie tylko problemy (tego nie powiedzialem)

W Polsce samochod to jeszcze luksus, ludzie kupuja samochody a w rzeczywistsci nie stac ich na nie..

podstawowe pytanie do standardowego Polaka :) czy stac cie na serwisowanie auta w aso i tankowanie tyle paliwa na ile potrzebujesz nie patrzac na spalanie i koszta?

wiekszosci ludzi nie stac i taka jest rzeczywistosc...stad lpg a dalej kombinowanie coby wiecesz oszczedzic (tankowanie syfnego gazu i oszczednosci na serwisie) i kolo sie zamyka...robi sie awaria i koszty...
_________________
C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 19 Luty 2008, 18:02   

publo, ale nie można porównać prostej konstrukcji auta jakim jest Seicento, w takich autach jak najbardziej się sprawdza.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
adurweb 
Visca El Barça!


Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 634
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 19 Luty 2008, 20:58   

Oleandro, Po części masz rację, gdyby było mnie stać, aby miesięcznie przeznaczyć 500-600 zł na same paliwo to bym nie ładował gazu.
Ale jak już mam ten gaz, to chcę aby dobrze się sprawował i wiem, że może się auto dobrze na gazie sprawować. Miałem wcześniej 4 auta i trzy z nich były na gazie (II gen.) i tylko z tym mam drobny problem.
_________________
MB W202 C200 Esprit - brilliant silver metallic. LPG. Koniec roku 94, model 95.
VIN: WDB2020201A205202.

cykl mieszany.
 
 
 
publo 


Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 25
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 19 Luty 2008, 21:06   

Oleandro, i tu się zgodzę - gaz tankowany na stacyjce u "Pana Henia" i gazownik "garażowy" = problemy prędzej czy później

Adaśko, w konstrukcjach bardziej skomplikowanych myślę że również:
http://www.skoda-auto.pl/technologie/lpg/
_________________
C200/LPG STAG300/BEZ WYPASU/LEJCE (AUTOMAT)
 
 
RALF-TM 

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 19 Luty 2008, 23:03   

witam ponownie,pojeździłem dziś troche do innych gazowników ,popytałem i co się okazało wszyscy chcą zakładać STAGA za 2800 moge mieć taką instalacje w swoim c240 w wlewem pod klapką od paliwa,co panowie myslicie o STAGU i jak on sie ma do czasu wtrysku gazu do 2,4 V6?
_________________
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach!

Ex-ESPRIT KOMBI 2,4 V6+stag 300
WDB2020861F658873
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 19 Luty 2008, 23:36   

Nie mam zdania. Ja mam AKME i sprawuje się bez zarzutu. 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,179 sekundy. Zapytań do SQL: 11