Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Niepokojące zachowanie silnika i "wypadające przewody&q
Autor Wiadomość
maro_astralo 

Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Listopad 2015, 15:32   Niepokojące zachowanie silnika i "wypadające przewody&q

Witam wszystkich, liczyłem, że nie będę musiał się udzielać w tym dziale ale niestety MB chyba mnie nie "wybrał" :/
Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdową. Moim Mercem jeżdżę niecały tydzień, a już miałem dwie niepokojące sytuacje.

1) Jakieś 2 dni po odbiorze z warsztatu, w którym naprawiane były uszkodzenia z jakimi został kupiony (zderzak przedni, lampy, pas, chłodnice) zauważyłem spory spadek mocy, nie reagowało na kick-down. Od razu zajrzałem pod maskę i zobaczyłem "luźny przewód" (to ten niebieski na zdjęciu, zaznaczony na na żólto, na pierwszym zdjęciu w albumie). Wydawał mi się za krótki, więc go wymieniłem, włożyłem z powrotem i auto znowu jeździ normalnie. Wydaję mi się, że ten przewód ma związek z katalizatorem.