Do czego służy ten przyrząd-narzędzie ? |
Autor |
Wiadomość |
zbigol
Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 15 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 20:26 Do czego służy ten przyrząd-narzędzie ?
|
|
|
Był razem z oryginalnymi kluczami w bagazniku
DSC05959222222222222222222.jpg
|
|
Plik ściągnięto 70 raz(y) 51,04 KB |
DSC05958111111111111111111111.jpg
|
|
Plik ściągnięto 79 raz(y) 60,73 KB |
|
_________________ C180 ESPRIT 1995 |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 20:48
|
|
|
Jak masz zdjęte koło, i chcesz je założyć (trzeba kombinować, żeby trafić otworami felgi w otwory w tarczy hamulca - szczególnie przy alufelgach) to wkręcasz ten patent w jeden z otworów jako prowadzenie. Potem sprawa jest już prosta |
|
|
|
|
Piotr8
SILVER
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 195 Skąd: POZNAŃ-GRUNWALD
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 20:50
|
|
|
Witam
To jest trzpień który używa się przy zakładaniu koła ( alu felga ), wkręcasz zamiast jednej ze śrub i w ten sposób łatwiej założyć/naprowadzić koło na piastę, następnie przykręcasz koło, wykręcasz trzpień naprowadzający, wkręcasz ostatnią brakującą śrubę i ... po sprawie.
Ps. wymieniałeś już koło w swojej , jeśli masz alusy, to jestem ciekaw czy zakładanie szło gładko i bez wysiłku
Pozdrawiam
Piotr |
_________________ C 200 T -`97 Elegance
|
|
|
|
|
zbigol
Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 15 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 20:57
|
|
|
No tak ...... dzięki , jednak myślenie ma kolosalną przyszłość ! |
_________________ C180 ESPRIT 1995 |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 21:48
|
|
|
zmichal napisał/a: | o w morde!!! a ja myslałem, że to jakiś stary kawałek klucza i...
... wyrzuciłem to... |
|
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
Piotr8
SILVER
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 195 Skąd: POZNAŃ-GRUNWALD
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 21:52
|
|
|
Witam
Ja chciałem postąpić podobnie na początku, tuż po zakupie mojej pierwszej "celiny", ale zapytałem znajomego mechanika, i On mnie oświecił, notabene zastosowanie tego "ustrojstwa" jest przedstawione w instrukcji pojazdu.
I powinno być na wyposażeniu każdego który wyjechał z fabryki na alusach.
Pozdrawiam
Piotr |
_________________ C 200 T -`97 Elegance
|
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 21:55
|
|
|
Mój według VIN-u wyjechał z fabryki na stalowych i nie mam tego czegoś na wyposażeniu , ewentualnie zaginęło poprzedniemu właścicielowi..... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
TomeK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sty 2006 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 23:29
|
|
|
Ja tez to mam, czyli mogłem bac alusy od człowieka u którego kupowałem swoja Celine |
_________________ C180 1995r ; Pb |
|
|
|
|
artek30
C200 D
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 103 Skąd: busko
|
Wysłany: 31 Lipiec 2007, 23:47
|
|
|
Przypominam wszystkim mającym alusy a zapasówkę blaszanke o konieczności wożenia zapasowych śrub do blaszanki |
_________________ Jestem też tu: http://www.bus-forum.pl/ |
|
|
|
|
pudel
----------------
Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Sierpień 2007, 00:48
|
|
|
artek30 napisał/a: | Przypominam wszystkim mającym alusy a zapasówkę blaszanke o konieczności wożenia zapasowych śrub do blaszanki |
Szkoda że nie napisałeś tego tydzień temu...
Bo kilka dni temu, dokładnie o północy złapałem gumę, zakładam "blaszaną" rezerwę i okazuję sie że sruby są za długie... |
_________________ C 180T Elegance 98' |
|
|
|
|
Piotr8
SILVER
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 195 Skąd: POZNAŃ-GRUNWALD
|
Wysłany: 1 Sierpień 2007, 02:01
|
|
|
artek30 napisał/a: | konieczności wożenia zapasowych śrub do blaszanki |
Witam
Jeśli auto posiada fabrycznie alusy, to komplet (5 szt.) krótkich śrub jest na wyposażeniu auta
Pozdrawiam
Piotr |
_________________ C 200 T -`97 Elegance
|
|
|
|
|
KKKamilw
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 98 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 1 Sierpień 2007, 11:47
|
|
|
Z tymi śrubami to trzeba uważac. Mój ojciec miał w 124 na alu ale zapas miał z innego kompletu podczas zmiany felg na zimowe nie wiem dokładnie jak ale wkręcili śruby od innego kompletu dłuższe ruszył samochodem jeden wielki zgrzyt i już więcej nie udało sie włączyc ręcznego hehe |
|
|
|
|
maromer
C200 Sport 95r
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 444 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 1 Sierpień 2007, 15:10
|
|
|
KKKamilw napisał/a: | Z tymi śrubami to trzeba uważac. Mój ojciec miał w 124 na alu ale zapas miał z innego kompletu podczas zmiany felg na zimowe nie wiem dokładnie jak ale wkręcili śruby od innego kompletu dłuższe ruszył samochodem jeden wielki zgrzyt i już więcej nie udało sie włączyc ręcznego hehe |
miałem podobny przypadek, zmieniłem alufelgi na nowe i okazało sie, że śruby są za długie, tylko że ja pokręciłem kołem jeszcze na lewarku, ale nie powiem bo ręczny mi się poprawił, trzyma o wiele lepiej
Pozdro |
_________________ C200 Sport 95r LPG
|
|
|
|
|
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 3 Sierpień 2007, 17:22
|
|
|
he szkoda ze wczesniej tego nie przeczytalem..
tydzien temu popilem sobie troszke ponad norme i moja cudowna piekna kobieta jechala moja druga pieknoscia... nagle bum i samochod powoli zaczyna zjezdzac z toru....
zatrzymujemy sie i z przodu kapec widze no coz trzeba sie zajac wiec... podnioslem odkrecilem, zakladam nowe kolo i... wez tu celnij...
gdyby to byla kobie jakos bym trafil na wyczucie ale tu trzeba trafic a nie na wyczucie... meczylem sie z 10 minut brudny na kolanach, na tylku ale z humorkiem trafilem i przykrecilem |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
|