Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
[Długo Kręci Na Ciepłym Silniku] Czujnik Położenia Wału?
Autor Wiadomość
mat93tg 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 16
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 6 Wrzesień 2016, 17:48   

Miałem niemal że identyczny problem po nocy odpalał a po pracy juz nie. Przyjechałem do domu za 2godz juz nie odpalil albo odpalil. Na kompie pokazało że czujnik położenia wałka rozrządu, wymieniłem i pomogło ale po 3 tyg padł czujnik wału korbowego i znowu raz odpalał a raz nie ale działo sie to już dużo rzadziej po wymianie odpala bez problemu prawie 2 miesiace.
Wniosek taki że chyba te czujniki mogą raz działać a raz nie ;)
_________________
Mercedes w202 2.2 CDI 125km '99
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 6 Wrzesień 2016, 20:03   

mat93tg, to by wskazywało że u mnie też jest ten problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu.

Czyli czujnik położenia wału korbowego a położenia wałka rozrządu to dwa różne czujniki?.

Tylko że u mnie na diagnostyce nic nie wyszło, żadnych błędów, dwukrotnie byłem.

Drugo kosztował Cię czujnik?.

A jakie są skutki dla motoru/silnika że tak długo kręci nim odpali?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 6 Wrzesień 2016, 20:44   

Na czujniku nie oszczędzaj Ja dalem po znizkach za Boscha 169zł normalnie bez zniżek byl za 220zł. Dzieki Bogu wszystko działa jak należy.
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 6 Wrzesień 2016, 20:46   

Czyli jakieś szroty odpadają żeby nabywać czujnik?.

I też był to czujnik położenia wałka rozrządu?. A gdzie on się znajduje w MB C180 W202?.

I czy można się dostać do niego będę kanału/podnośnika?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 8 Wrzesień 2016, 06:14   

asziatko, u mnie padl czujnik położenia walu korbowego, ja dla świętego spokoju dalem to 90zl więcej i wolę mieć pewność ze na pewno 200tys km pojezdzi.
Jeśli padl ci czujnik położenia wału korbowego to znajduje sie on prawdopodobnie, niemal przy łączeniu silnika z skrzynią biegów. Dojście jedynie z góry, najlepiej weź lusterko od dziewczyny czy żony lub po prostu od kobiety i powinieneś zauważyć czarną wtyczkę. Uwaga czujniki sa dwa modele dla Euro 2 i Euro 3. Ja mam 1998 rok i mam Euro 2.

[ Dodano: 8 Wrzesień 2016, 06:18 ]
https://www.google.by/sea...biw=320&bih=454

[ Dodano: 8 Wrzesień 2016, 06:23 ]
asziatko, u mnie czujnik położenia wału korbowego raz pokazywał komputer a raz nie. Objawy auto raz miało problem z odpaleniem ale po chwili zapalilo normalnie i wszystko bylo okej, następnego dnia przejechalem 10km odpalił normalnie, po godzinie wsiadłem przejechałem 3km auto zdechlo i nie odpalilo. Pozniejsze fazy to takie ze odpalil po kilku godzinach stania pochodzil 5-10minut i padał, analogicznie po następnych godzinach.
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 8 Wrzesień 2016, 08:12   

Przyznam że i tak cena czujnika u Ciebie jest w miarę, u mnie koło 200 zł z racji tego że MB jest z 1994 roku.

Inna sprawa że prócz czujnika położenia wału wchodzi w grę czujnik temperatury cieczy, i też może on robić pod górkę.

I sam nie wiem który tak naprawdę wymienić i utrafić w ten wadliwy.[/code]
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 9 Wrzesień 2016, 21:24   

Najlepiej nie gdybać a zdać się na fachowca bo na takich gdybaniach łatwo stracic plny
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 10 Wrzesień 2016, 11:04   

W tym sęk też że właśnie nie bardzo chcą się za to zabrać mechanicy, i każdy stawia: świece, filtry, gdzie zostały już wymienione.

Może też to być czujnik zasysanego powietrza, albo coś z wtryskami nie tak.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
BIZONIK5 

Pomógł: 39 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1496
Skąd: GD-Osowa
Wysłany: 12 Wrzesień 2016, 19:58   

Moim zdaniem to czujnik położenia wału korbowego, możesz zawsze oddać jeśli nie będzie widać śladów porysowania. ;)
_________________
Mercedes w210 Elegance 2.0E
Mercedes w202 Classic -> Sport, Esprit 2.4E
Mercedes w203 Classic 2.7CDi EX
Mercedes w210 Classic 2.0E EX
Mercedes w202 Elegance 2.2DEX
Mercedes w124 2.5DEX
 
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 1 Listopad 2016, 14:45   

BIZONIK5, wszyscy byliśmy w błędzie. W moim przypadku nie okazał się to czujnik położenia wału korbowego, czujnik został wymieniony, a problem długiego kręcenia na ciepłym silniku pozostał :( .

Już naprawdę nie wiem co może być nie tak i czego się można jeszcze złapać żeby dojść ładu i składu. Oraz usunąć ten uporczywy problem.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Listopad 2016, 14:49   

asziatko, nie wszyscy ja bylem przeciwny post troche wyzej
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 1 Listopad 2016, 15:16   

wiskontii, prawda, zwracam honor. Przeoczyłem

wiskontii napisał/a:
Jak to by był czujnik to byś w ogóle nie odpalił


. I prawda nie Wszyscy Ty nie byłeś za wymianą. Plus dla Ciebie.

Ale łapałem się wszystkiego i stąd ta wymiana u mnie, co nic nie dała, nic nie wniosła do sprawy, chodź liczyłem po cichu że może to będzie ten czujnik położenia wału, ale... .

Póki co poszukiwania trwają nadal.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
AA6 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28 Grudzień 2016, 00:27   Długo kręci przy ciepłym....

Jak tam postępy przy naprawie ? Czy uzyskamy jakieś odpowiedzi ?
U mnie występują identyczne symptomy.
Z tym długim kręceniem radzę sobie w ten sposób, że próbuję 2 x i zapala stosunkowo szybko.
Komputer nic nie wykazał, ale dowiedziałem się z serwisu, że przy tego typu usterce wymienia się 2 czujniki położenia wału i wałka i po sprawie.
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 28 Grudzień 2016, 00:41   

AA6, powiem Ci że bez rezultatów i bez dotarcia do przyczyny co jest nie tak że kręci długo po postawieniu samochody dłużej jak 5 minut.

Zostało wymienione, sprawdzone, podmienione wszystko co mogło być nie tak.

- Czujnik położenia wału,
- Regulator ciśnienia paliwa,
- Akumulator,
- Świece,
- Kable,
- Filtr LPG i PB,
- Uszczelka pod klawiaturą,
- Linka gazu (to tak przy okazji),
- Czujnik temperatury wody/cieczy

Komputer pokazuje zero błędów, nie ma nic. I nadal drążę temat i nadal chcę do cieć co jest nie tak ale nie póki co rozkładam ręce i nie tylko ja.

A u Ciebie jak jest także masz MB z LPG?.

Co masz na myśli pisząc

AA6 napisał/a:
próbuję 2 x i zapala stosunkowo szybko


?. Jak to robisz?.

A czy w C180 jest czujnik wałka?. Bo położenia wała jest, ale czy wałka jest?. Jak jest to jaki ma numer i gdzie się znajduje?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9