Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
C180 nawet komputer diagnostyczny nie pomaga. Praca silnika.
Autor Wiadomość
Asdf

Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 9
Skąd: Sieradz
Wysłany: 12 Październik 2016, 19:59   

Abdul napisał/a:
Asdf, II generacja słabo sprawdza się w tych silnikach. Również zacząłbym od rozłączenia gazu i szukał dalej. Sprawdzałeś wiązkę silnika, w jakim stanie jest?

Dzisiaj zrobiłem trase 200km (praca) na benzynie z rozłączoną instalacją LPG. Nie zauważyłem żadnej poprawybw pracy silnika. Jest tj było.

[ Dodano: 12 Październik 2016, 20:07 ]
ronisky081 napisał/a:
Myślę, że jeśli to by była wiązka to silnik czy zimny czy ciepły i tak by szarpał a jak napisał na benzynie po osiągnięciu temp działa normalnie. czyli raczej, proponowałbym wymianę przepustnicy na próbę chociaż.

Z wiązką też tak mi się wydaje. Ale jeśli chodzi o przeprustnice to średnio mi sie uśmiecha wydać kilka stów na próbe. Wydałem już dużo za dużo na samochód.
_________________
Mercedes C180 94' Pb+Lpg
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3896
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Październik 2016, 07:16   

Asdf, rozłączoną instalacją w jaki sposób? Tak jak kubus838 pisał?
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Asdf

Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 9
Skąd: Sieradz
Wysłany: 14 Październik 2016, 07:45   

Abdul napisał/a:
Asdf, rozłączoną instalacją w jaki sposób? Tak jak kubus838 pisał?


Tak. Dzisiaj jadąc do pracy moja Celinka miała chyba lepszy dzień. Rano odpaliłem auto (na Pb). Musiałem chwile potrzymać gaz (z 10s) i zaskoczenie. Nie zgasła. Jadąc kawałek przerzuciłem na gaz dla próby ( wczoraj LPG zostało ponownie podłączone) i nie jechałem normalnie az do momentu osiągnięcia temp powyżej 40 st C. Wtedy zaczeły się objawy podobne jak wcześniej. Po puszczenou gazu nagły spadek obrotów, jesli silnik noe zgasł potwprne telepanie budą (jakby pracowały dwa cylindry), powolna reakcja na dodanie gazu przy ruszaniu. Na Pb oczywiście problemu nie ma. Zastanawia mnie to że gdy jade na Lpg i utrzymuje prędjość powyżej 60km/h i puszcze gaz auto zachwuje sie w miare normalnie. Natomiast gdy zwopnie poniżej 60km/h i puszcze gaz od razu spadek obrotów, telepanie i silnik zdycha. Nie wiem co jest grane. Ale jestvcień nadzieji bo dzisiaj jest znacznie lepiej niż kilka dni temu.
_________________
Mercedes C180 94' Pb+Lpg
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 14 Październik 2016, 10:20   

Więc kolego masz do sprawdzenia instalacje gazową. Począwszy od parownika skończywszy na zaworkach iglicowych. Jeżeli sam tego nie jesteś w stanie zrobić podjedź do gazownika niech on to zrobi. Ale po Twoim dziesiejszym opisie to proponuje sprawdzić sonde lamda - jeżeli Twój samochód jest w nią wyposażony. Lpg ma dosyć często bardzo dziwny wpływ na działanie sondy lamda. Dlatego w warsztatach robi się pewną nazwijmy to próbe. Jezeli samochód przyjeżdża z takim problemem zostaje przełączony na benzyne i tak pracuje na wolnych obrotach nie mniej niż godzine. Jezeli po tym czasie silnik na benzynie zachowuje sie prawidłowo a przełaczony na gaz zaczyna świrować to znaczy, że z sondy tez są złe odczyty i należy się tym zająć. Oczywiście taką próbe wykonuje się jeżeli masz pewność, że instalacja gazowa pracuje bez problemów.


robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
OzioramWAS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 224
Skąd: Lublin
Wysłany: 14 Październik 2016, 10:26   

Hi. moj znajomy mial to samo w c220 automat maly lift. najpierw padla wiazka od tego sprzetu do ktorego podpina sie okragla wtyczke (cholera mam czarna dziurke w glowie jak to sie nazywa) jest centralnie za filtrem powietrza (w strone w ktora leci powietrze do silnika). jak zostala wymieniona ta czesc i wiazka. to okazalo sie wlasnie ze chodzi tak jak Twoj. Czyli dlawi szarpie jak na zimnym silniku wrzuci sie D to gasnie. na rozgrzanym sprawa troche sie stabilizuje ale na biegu N dalej chodzi nierowno. diagnoza? usmazone sciezki w komputerze. nie wiem dokladnie ktore.
_________________
S202 C220 D "ELEGANS :D " \'97 FL WDB2021821F637594
 
 
Asdf

Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 9
Skąd: Sieradz
Wysłany: 24 Październik 2016, 12:34   

kubus838 napisał/a:
Więc kolego masz do sprawdzenia instalacje gazową. Począwszy od parownika skończywszy na zaworkach iglicowych. Jeżeli sam tego nie jesteś w stanie zrobić podjedź do gazownika niech on to zrobi. Ale po Twoim dziesiejszym opisie to proponuje sprawdzić sonde lamda - jeżeli Twój samochód jest w nią wyposażony. Lpg ma dosyć często bardzo dziwny wpływ na działanie sondy lamda. Dlatego w warsztatach robi się pewną nazwijmy to próbe. Jezeli samochód przyjeżdża z takim problemem zostaje przełączony na benzyne i tak pracuje na wolnych obrotach nie mniej niż godzine. Jezeli po tym czasie silnik na benzynie zachowuje sie prawidłowo a przełaczony na gaz zaczyna świrować to znaczy, że z sondy tez są złe odczyty i należy się tym zająć. Oczywiście taką próbe wykonuje się jeżeli masz pewność, że instalacja gazowa pracuje bez problemów.

Byłem u fachowca który sprawdzał instalacje. Nie znalazł nic niepokojącego. Rece mi już opadają...
robert
_________________
Mercedes C180 94' Pb+Lpg
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 24 Październik 2016, 14:11   

Gazownik przy takiej instalacji musi rezebrać i wyczyścić zaworki iglicowe te które otwierają bądź zamykają dopływ paliwa do silnika. I to jest pierwsza rzecz którą należy wykonać w przypadku każdej instalacji gazowej, czy to jest nowy typ czy stary.


robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Asdf

Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 9
Skąd: Sieradz
Wysłany: 28 Październik 2016, 06:17   

kubus838 napisał/a:
Gazownik przy takiej instalacji musi rezebrać i wyczyścić zaworki iglicowe te które otwierają bądź zamykają dopływ paliwa do silnika. I to jest pierwsza rzecz którą należy wykonać w przypadku każdej instalacji gazowej, czy to jest nowy typ czy stary.


robert

Musze poszukać innego warsztatu. Zazwyczaj wszyscy rozkładaja rece. Albo poprostu Celina nagle zaczyna chodzić normalnie i mechanik robi wielkoe oczy i drwiąco wyrzuca ki swoje "ja tutaj nie widze nic niepokojącego. Działa prawidlowo" . I wtedy właśnie mi się odechciewa.

[ Dodano: 15 Listopad 2016, 12:27 ]
Witam ponownie. Problem gaśniecia na gazie rozwoazał się sam z momentem przyjścia niższych temperatur. Dodatkowo doszedł problem dławienia sie na Pb. Rece opadają...
_________________
Mercedes C180 94' Pb+Lpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,066 sekundy. Zapytań do SQL: 6