Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
2.2 CDi, automat Gaśnie :(.
Autor Wiadomość
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 13 Marzec 2017, 20:36   

Jeszcze o jedno zapytam, z racji iż mam polamane wszystkie te przewody, to jak ten wąs trzyma tą główkę od przewodu skoro on ten czarny plastik rozszerza a nie ściska na wejściu?. Oby ktoś zrozumiał co mam na myśli, bo nie umiem sobie tego wyobrazić, a może mam jeszcze uszkodzone te wejścia...
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13 Marzec 2017, 20:46   

Przewód jest zapięty wtedy jak biała zawleczka jest wysunięta. Wciskamy ją jak chcemy zdjąć końcówkę. Mam nadzieję że w miarę zrozumiale to napisałem :mrgreen:
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 13 Marzec 2017, 23:47   

Piotrucker napisał/a:
Jeszcze o jedno zapytam, z racji iż mam polamane wszystkie te przewody, to jak ten wąs trzyma tą główkę od przewodu skoro on ten czarny plastik rozszerza a nie ściska na wejściu?. Oby ktoś zrozumiał co mam na myśli, bo nie umiem sobie tego wyobrazić, a może mam jeszcze uszkodzone te wejścia...


Jak masz te wąsy połamane to końcówka siedzi na wcisk i na oringu. Przy drganiu sztywny przewód plastikowy czasami ją wysunie na tyle, że końcówka nie wypadnie z gniazda ale do przewodu dostanie się powietrze. Te końcówki to taki "lubiany" patent mercedesa.

Z tym że te wąsy oprócz "trzymania" mają jeszcze jedno zadanie. One też ustawiają w osi gniazda końcówkę, czyli zapobiegają dostawaniu się powietrza do układu.

Już Ci pisałem o gniazda nie musisz się martwić - na pewno masz dobre.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 14 Marzec 2017, 13:12   

kubus838 napisał/a:
Piotrucker napisał/a:
Jeszcze o jedno zapytam, z racji iż mam polamane wszystkie te przewody, to jak ten wąs trzyma tą główkę od przewodu skoro on ten czarny plastik rozszerza a nie ściska na wejściu?. Oby ktoś zrozumiał co mam na myśli, bo nie umiem sobie tego wyobrazić, a może mam jeszcze uszkodzone te wejścia...


Jak masz te wąsy połamane to końcówka siedzi na wcisk i na oringu. Przy drganiu sztywny przewód plastikowy czasami ją wysunie na tyle, że końcówka nie wypadnie z gniazda ale do przewodu dostanie się powietrze. Te końcówki to taki "lubiany" patent mercedesa.

Z tym że te wąsy oprócz "trzymania" mają jeszcze jedno zadanie. One też ustawiają w osi gniazda końcówkę, czyli zapobiegają dostawaniu się powietrza do układu.

Już Ci pisałem o gniazda nie musisz się martwić - na pewno masz dobre.

robert


Czyli jak by nie patrzeć, obejma sciska ją mocno, a oring ma mieć luz góra/dół podczas pracy przewodów?.
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 14 Marzec 2017, 13:50   

Piotrucker napisał/a:


Czyli jak by nie patrzeć, obejma sciska ją mocno, a oring ma mieć luz góra/dół podczas pracy przewodów?.


Nie wiem co masz na myśli pisząc "obejma"

Żeby końcówka przewodu paliwego nie puszczała powietrza czyli była szczelna musi prosto wejść w gniazdo i być w nim utrzymana. Dlatego są te dwa wąsy które zapobiegają wysuwaniu się przewodu z gniazda ale jednocześnie utrzymują końcówke w osi gniazda. W tym przypadku żadne obejmy czy trytytki tego nie pomogą. Po prostu nikt tak nie założy obejmy na okrągłą końcówke aby ona w czasie pracy silnik się z czasem nie przesuneła.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 14 Marzec 2017, 15:00   

Wielkie dzięki za cierpliwość i dokładne wytłumaczenie. Masz browar :)
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 14 Marzec 2017, 15:29   

A przewody już dostałeś?

A jeżeli można wiedzieć ile Cie kosztowały?

A jeszcze napisz co z tymi białymi uszczelkami, doszedłeś do czegoś, bo sam mam ten problem.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Marzec 2017, 16:44   

kubus838, miałem na myśli regenerację pompy.

Piotrucker, a spróbuj odłączyć dogrzewacz. Wypnij bezpiecznik nr 37 ze skrzynki pod maską. I pojeździj. To nic nie kosztuje...
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 19 Marzec 2017, 12:57   

badmojo napisał/a:

Piotrucker, a spróbuj odłączyć dogrzewacz. Wypnij bezpiecznik nr 37 ze skrzynki pod maską. I pojeździj. To nic nie kosztuje...



No właśnie - mi chodzi o ten bezpiecznik 37. Ja mam dwa opisy bezpieczników teoretycznie od w 202 cdi ale jeden kończy się 36 a drugi na 35. Czy ja mam prawidłowe opisu? Czy może one są od innego modelu?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Marzec 2017, 16:00   

kubus838, tu masz więcej:
http://www.w202.pl/viewto...ht=bezpieczniki
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 20 Marzec 2017, 11:04   

Panowie, wszystkie przewody są prócz tego do listwy cr. Uszczelki na przewody mam 7x3 nie ściągają się i nie są luźne, nie mogę dostać 8x2,8


Panowie, a co może mieć wspolnego dogrzewacz że auto gaśnie?, że mam powietrze w przewodach i że paliwo w nich spada?.
 
 
badmojo 


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 1076
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Marzec 2017, 16:59   

Piotrucker, ten do listwy cr jest dosyć istotny, zresztą jak wszystkie w tym poronionym pomyśle księgowych z MB
_________________
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Marzec 2017, 17:15   

Piotrucker napisał/a:

Panowie, a co może mieć wspolnego dogrzewacz że auto gaśnie?, że mam powietrze w przewodach i że paliwo w nich spada?.


Tego jeszcze nie wiem. Ale mogę przypuszczać, że pompka paliwa która zasila dogrzewacz jest na tym samym przewodzie głównym co zasilanie silnika. Jeżeli ta pompka ma nieszczelność to przez nią zasysane jest powietrze które dostaje się do przewodu zasilania silnika. Ale podkreślam to są moje przypuszczenia bo nie miałem czasu na eliminacje tej pompki od dogrzewacza.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 20 Marzec 2017, 20:29   

Piotrucker napisał/a:
Panowie, a co może mieć wspolnego dogrzewacz że auto gaśnie?



Nie ma nic wspólnego.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Marzec 2017, 21:30   

Daniel napisał/a:
Piotrucker napisał/a:
Panowie, a co może mieć wspolnego dogrzewacz że auto gaśnie?



Nie ma nic wspólnego.


A skąd wiesz, że nie ma? Rozbierałeś cały ten układ? Pytam bo je nie rozbierałem i dlatego nie jestem pewien. Być może to jest jeszcze nowszy wymysł inżynierów z mercedesa.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,079 sekundy. Zapytań do SQL: 5