Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
2.2 CDi, automat Gaśnie :(.
Autor Wiadomość
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Listopad 2016, 18:39   

Na luzie przy 3tys obrotów też gaśnie czy tylko w czasie jazdy? Jak gaśnie to zaświeca się kontrolka EDC? Trochę powietrza zawsze jest w przewodach. W 100% nie wyeliminujesz.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 13 Listopad 2016, 18:50   

Piotrucker napisał/a:

Oringi wszystkie wymienione,


A ile ich wymieniłeś? Bo mam takie wrażenie, że nie wszystkie.
A oczywiście uszczelke przy pompie też wymieniłeś?

Piotrucker napisał/a:

by mechanik mnie nie naciągnął, a pytam bo może Cdi mają jakąś bolączkę.


Właśnie dlatego pytam żeby mechanik Cię nie naciągnął i wcale nie mam na myśli celowego naciągania. Poprostu mechanik wiedział, że jest tyle i tyle wymienił. A na końcu okazę się, że wymieniił za mało.

Chyba główna bolączka jest właśnie układ paliwowy. Powodem Twojej awarii może być uszkodzony oring czy usczelka, walnięta pompa wysokiego ciśnienia oraz niskiego. I jeżeli nie zastosujesz się do naszych rad to pozostaje Ci mechanik i jego doświadczenia za które Ty zapłacisz - i wcale nie mało.

Piotrucker napisał/a:

W Przewodzie za filtrem idzie powietrze, nie dużo ale idzie, słyszałem ze go w 100% nie da się wyeliminować, bo zawsze tam będzie...


Raczej nie powinno być powietrza bo układ traci ciśnienie i nie otwierają się wtryski. A z drugiej strony to jak to powietrze dostalo sie do przewodu? A może podgrzewacz cieknie? To też rutyna w cdi.

Piotrucker napisał/a:

Zawsze przy obciążeniu gaśnie przy 3-3,5 tyś obr, sprawdzałem np na 2gim czy 3cim biegu, właśnie jak by nie dostawał za dużo paliwa, jedni mówią ze cewki na wtrysku mogą być zjebutane... Nie znam aż tak Cdi'ka...


Cewka na wtrysku albo działa prawidłowo albo nie. Jedynie co może działać nie tak przy cewkach wtryskiwaczy to brydny styki albo uszkodzone kable. Cewek na wtrysku nie mozna czysćić bo są zalane tworzywem. Jedynie co możesz zrobić to wd40 psiknąć na styki.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
kmtaxi 
Krzysztof

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 167
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14 Listopad 2016, 09:41   

Jeżeli problem tkwi w zbiorniku, to na jakiś czas pomoże zdjęcie przewodu zasilającego i powrotnego, przedmuchanie sprężonym powietrzem w stronę zbiornika i powtórne założenie przewodów.
_________________
W210 2.2 Cdi automat 2001r
był W202 2,2 D 1996r
Jestem też tu:
http://www.w210.pl/index.php
http://www.mercmania.pl/forum/
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 14 Listopad 2016, 19:04   

Witam ponownie.

Zacznę od oringow, wszystkie rzeczyo których wcześniej napisałem wymieniłem sam. Tych oringów wyszło mi chyba 8 czy 7 już nie pamiętam, ale na każdym przewodzie po kolei, łącznie przy pompie chyba 3.
Do domu wracam w piątek, planuję jeszcze przed filtrem podłączyć jakiś baniak z paliwem na krótko by wyeliminować niełączność paliwa między bankiem a pompą.

Bardzo mnie to wkurza dlatego że sądzę że to jest jakaś po prostu pierdoła która strasznie utrudnia jazdę płynną, niekiedy dynamiczną.

Na pytanie admina Powiem tak tak zapala się kontrolka EDC i Samochód gaśnie wyłączyłem kluczyk zapłonu ponownie po pięciu sekundach znowu pali ładnie, z tym że trochę kręci. Ok 3-5 sekund również.
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 14 Listopad 2016, 19:58   

Czyli w takim przypadku może byc wina właśnie braku ciśnienia w szynie. Jak oringi wymienione, filtr paliwa też szukaj w baku. Elektrykę zostaw na koniec.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 14 Listopad 2016, 20:38   

Piotrucker napisał/a:
Witam ponownie.

Zacznę od oringow, wszystkie rzeczyo których wcześniej napisałem wymieniłem sam. Tych oringów wyszło mi chyba 8 czy 7 już nie pamiętam,


To nie pisz, że wymieniłeś wszystkie. Wymieniłeż 8 lyv 7. A to nie są wszystkie. Wymień wszystkie i dopiero spodziewaj się efektów. Dalsza "robota" jest bez skjuteczna.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 15 Listopad 2016, 05:32   

kubus838 napisał/a:
Piotrucker napisał/a:
Witam ponownie.

Zacznę od oringow, wszystkie rzeczyo których wcześniej napisałem wymieniłem sam. Tych oringów wyszło mi chyba 8 czy 7 już nie pamiętam,


To nie pisz, że wymieniłeś wszystkie. Wymieniłeż 8 lyv 7. A to nie są wszystkie. Wymień wszystkie i dopiero spodziewaj się efektów. Dalsza "robota" jest bez skjuteczna.

robert


To ile ich jest?, wymienialem je 2mies temu jestem poza domem to ci dokładnie nie powiem. W każdym razie na Wszystkich przewodach paliwowych, na Wszystkich tych wezykach, przy filtrze i pompie. Skoro wszystkie wężyki byly zdjętej i sprawdzona ich szczelność to znaczy że chyba i wszystkiego oringi również wymieniłem...

Admin, wrócę do domu i jak mowisz zacznę od pominięcia baku, potem najwyzej ponownie sd. Pozdrawiam
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 15 Listopad 2016, 17:40   

Piotrucker napisał/a:

To ile ich jest?, wymienialem je 2mies temu jestem poza domem to ci dokładnie nie powiem. W każdym razie na Wszystkich przewodach paliwowych, na Wszystkich tych wezykach, przy filtrze i pompie. Skoro wszystkie wężyki byly zdjętej i sprawdzona ich szczelność to znaczy że chyba i wszystkiego oringi również wymieniłem...

Admin, wrócę do domu i jak mowisz zacznę od pominięcia baku, potem najwyzej ponownie sd. Pozdrawiam


Już i tak tyle razy to pisałem więc napisz jeszcze raz.

Zaczynamy od strony baku:

- na podgrzewaczy paliwa 1- omiń go bo potrafi puszczać powietrze
- na filtrze paliwa 2
- na pompie niskiego ciśnienia 2
- na pompie wysokiego ciśnienia 2 + plus mała śmieszna biała uszczelka
- na zaworze cisnieniowym(tak to się chyba nazywa) po lewej stronie pompy wysokiego ciśnienia szt 2 - to takie małe czarne i dochodzą przewody elektryczne
- na listwie paliwowej 1

Jest ich 10.
A jak sprawdzałeś wężyki? Rozumiem, że wszystkie te czarne "złączki" na przewodach masz całe. Jeżeli masz złamany choćby jeden wąsik od tych złaczek to zmiana oringu i tak nic nie pomoże.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 15 Listopad 2016, 19:19   

kubus838 napisał/a:
Piotrucker napisał/a:

To ile ich jest?, wymienialem je 2mies temu jestem poza domem to ci dokładnie nie powiem. W każdym razie na Wszystkich przewodach paliwowych, na Wszystkich tych wezykach, przy filtrze i pompie. Skoro wszystkie wężyki byly zdjętej i sprawdzona ich szczelność to znaczy że chyba i wszystkiego oringi również wymieniłem...

Admin, wrócę do domu i jak mowisz zacznę od pominięcia baku, potem najwyzej ponownie sd. Pozdrawiam


Już i tak tyle razy to pisałem więc napisz jeszcze raz.

Zaczynamy od strony baku:

- na podgrzewaczy paliwa 1- omiń go bo potrafi puszczać powietrze
- na filtrze paliwa 2
- na pompie niskiego ciśnienia 2
- na pompie wysokiego ciśnienia 2 + plus mała śmieszna biała uszczelka
- na zaworze cisnieniowym(tak to się chyba nazywa) po lewej stronie pompy wysokiego ciśnienia szt 2 - to takie małe czarne i dochodzą przewody elektryczne
- na listwie paliwowej 1

Jest ich 10.
A jak sprawdzałeś wężyki? Rozumiem, że wszystkie te czarne "złączki" na przewodach masz całe. Jeżeli masz złamany choćby jeden wąsik od tych złaczek to zmiana oringu i tak nic nie pomoże.

robert


Będę w domu to zlicze te co wymienilem.
Mowisz ze jak ten was będzie ulamany chodzby jeden to juz ma prawo puścić oring?. Sprawdzę też, aby byly docisniete te wężyki.

Jeszcze muszę pominąć ten bak, może na odcinku zbiornik - filtr coś blokuje...
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 15 Listopad 2016, 19:33   

Piotrucker napisał/a:


Mowisz ze jak ten was będzie ulamany chodzby jeden to juz ma prawo puścić oring?.


Jak ten wąs jest ułamany to wtedy zapowietrza układ paliwowy.

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 20 Listopad 2016, 22:21   

Witam ponownie .Słuchajcie panowie na początku listwy mamy czujnik ciśnienia paliwa, na koncu reduktor. Dzis przy grzebaniu przy samochodzie przypadkowo ruszyłem czujnikiem ciśnienia i samochód nagle zgasł!, zapaliłem go ponownie i samochód sobie chodził tak jak powinien, Podczas pracy silnika ponownie Wypiłem całą kostkę i samochód dalej chodzi lecz wyświetliło błąd epc, na tym błędzie Zrobiłem sobie rundkę samochód nie miał wcale mocy dochodził do około 3000 - 3,200 obrotów lecz nie gasl. Przypomnij wpięciu kostki błąd zniknął, samochód przy powolnym rozpędzaniu nawet przy 4000 obrotów nie gasł, Lecz gdy tylko dam więcej gazu około przy 3000 obrotów gaśnie... Reduktor na listwie był wymieniany. Jak myslicie, czy teraz ktoś widzi światło w tunelu?.
Dodam tylko że przy wyciągniętym czujniku auto wogóle nie kopci natomiast gdy go wepnę kopci tak jak zawsze.


Przyszłą sobotę ponieważ znowu będę w domu jadę na SD, oraz pomijając filtr i podgrzewacz paliwa podłącze przewód paliwowy na krótko i przejadę się samochodem, Wtedy będę miał stuprocentową pewność że między bankiem a filtrem nie ma żadnej nieszczelności.

Moje wielkie pytanie czy naprawdę ten czujnik może mieć coś w sobie takiego że przy trzech tysiącach obrotów rozłącza auto?, czy po prostu równo przy trzech tysiącach obrotów samochód potrzebuje tak dużą dawkę paliwa ze rozłącza?. Pozdrawiam.
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 20 Listopad 2016, 22:35   

Piotrucker, CDI w trybie awaryjnym kręci się do 3k RPM. Podjedź sprawdzić silnik na komputerze, będzie najprościej
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
kubus838 

Pomógł: 52 razy
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1256
Skąd: Polska
Wysłany: 20 Listopad 2016, 22:58   

Kolego Piotrucker

Na listwie paliwowej są dwa takie ustrojstwa z obu stron. Ten od grodzi to jest czujnik ciśnienia i jeżeli jego odłączyłeś to nie wskazywał ciśnienia na listwie i wtryski się nie otwierały i samochód gasł. Ten drugi to jest jakiiś czujnik "stukowy" ale co on robi to ja jeszcze nie wiem. Ale po jego odłaczeniu tez się robia jakieś jaja.

A gdzie w okolicach Skierniewic jest jakiś warsztat który ma SD?

robert
_________________
C220 CDI Esprit 2000 Rok kombi - WDB2021931F962917
 
 
Piotrucker 

Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 21 Listopad 2016, 22:23   

No jest taki jeden chlopak co ma dobry sprzęt, ale wtedy niezapisywalo mi błędu, muszę jeszcze raz podjechać...

Bardzo wkurza mnie ta pierdola ktora się do tego czyni.

Z wyłączonym czujnikiem przy 3tys obr nie kopci a z włączonym tak... tylko ze bez czujnika gwałtownie nie da rady przyspieszyć. Więc nie sprawdzę czy bez niego gaśnie.

Zobaczymy w sobotę. Pozdrawiam.

Bo coś przy turbo jakiś czujnik czy coś to chyba nie ta droga co panowie?.
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 21 Listopad 2016, 22:30   

Nie, przy samym turbo nie ma, jest na kolektorze od ciśnienia doładowania, ale bez niego będzie muł i do 3k RPM pójdzie ale nic więcej
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 10